Po strmem vzponu startupa Skully sedaj nenaden propad?

Mnogi so imeli velika pričakovanja, ko so pred nekaj leti prvič slišali za startup Skully. Podjetje Mitchella in Marcusa Wellerja je tedaj predstavilo futuristično motoristično čelado, ki je navdušila množice, sedaj pa je odjeknila novica, da Skully Helmets Inc. zapira svoja vrata.
Po strmem vzponu startupa Skully sedaj nenaden propad?

Čelada Skully (Vir slike: neogaf.com)

Vse kaže na to, da startup Skully zapira svoja vrata. Spletni časnik TechCrunch je bil prvi, ki je objavil novico o propadu obetavnega startupa, ki je pred dvema letoma navdušil na Indiegogu in milijonski znesek zbral v rekordnem času – zgolj v nekaj urah.

Številni crowdfunding podporniki so na pametne motoristične čelade, ki naj bi pri vožnji z motorjem uporabnikom pričarale prednosti obogatene resničnosti, potrpežljivo čakali, sedaj pa postaja jasno, da teh najverjetneje sploh nikoli ne bodo prejeli. Podjetje je namreč že popolnoma prenehalo z obratovanjem, že od ponedeljka pa na spletni strani tudi ni več mogoče naročati novih čelad Skully. V kratkem naj bi lastniki tudi popolnoma ukinili spletno stran podjetja Skully Helmets Inc.

Najprej odslovili soustanovitelja, nato zaprli podjetje

Stvari so se pričele resneje zapletati že pred dobrima dvema tednoma, ko je odbor investitorjev iz podjetja odslovil brata in soustanovitelja startupa Mitchella in Marcusa Wellerja.

O novici, da njegov startup zapirajo, odstavljeni izvršni direktor Marcus Weller sploh ni bil obveščen, je pa dejal, da je bilo podjetje še nekaj tednov nazaj pred pomembno odločitvijo: zbrati investitorska sredstva v novi seriji zbiranja sredstev (serija B) ali pa podjetje prodati. Obe možnosti sta bili realni, saj je podjetje imelo tako zainteresirane investitorje kot tudi zainteresirane kupce. Očitno so se investitorji in lastniki, podjetje Intel Capital, odločili za drugačno, tretjo možnost: za zaprtje podjetja.

Skully bo težko izpolnil naročila iz kampanje na Indiegogo (Vir slike: TechCrunch)

S propadom Skullyja so mnogi izgubili svoj vloženi denar

Propad Skullyja ne prinaša ničesar dobrega. Številni prodajalci in proizvajalci bodo ostali brez svojega zasluženega denarja. Prav tako bo več kot 50 zaposlenih izgubilo zaposlitev. Seveda so tu tudi podporniki na Indiegogu in kupci na spletni strani podjetja Skully: teh je bilo skupaj več kot 3 tisoč, ki se lahko za zelo drage čelade (zanje so v povprečju odšteli okoli 1.499 dolarjev) obrišejo pod nosom. 

Upanja za obstanek podjetja skorajda ni več 

Po objavi novice na spletnem časniku TechCrunch so se pojavila številna ugibanja, ali je podjetje še mogoče rešiti. Kot vse kaže, so lastniki podjetja odločeni, da podjetje zaprejo, saj so težave s poslovanjem imeli že dlje časa: podjetje je zaostajalo z urnikom, prav tako so dejanski stroški obratovanja precej presegli pričakovane. 

Kljub temu pa so se čudeži, še posebej v Silicijevi dolini, kjer je lociran tudi Skully Helmets Inc. v preteklosti že zgodili. Ali bo temu tako tudi v temu primeru, pa bo pokazal čas. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje