
Prevzem platforme Livefyre bo razširil ponudbo podjetja Adobe. (Vir slike: Picjumbo)
Po besedah Jordana Kretchmerja, izvršnega direktorja platforme Livefyre, bodo njeni uporabniki še naprej lahko uporabljali storitve, ki jih ponuja, ne glede na to, ali bodo hkrati uporabljati tudi izdelke, ki jih ponuja Adobe. Po predvidevanjih pa bo spremenjeno ime blagovne znamke – novo ime naj bi bilo znano v naslednjih mesecih. V sklopu prestrukturiranja, ki je sledilo odločitvi o prodaji podjetja, je nekaj zaposlenih pri podjetju Livefyre izgubilo službo, vendar Kretchmer pravi, da bo večina zaposlenih obdržala svoje funkcije.
Livefyre je platforma za upravljanje vsebin na družabnih omrežjih, ki omogoča znamkam, da na Twitterju, Instagramu in drugih omrežjih poiščejo vsebine, ki so povezane z njimi, njihovimi izdelki ali njihovimi tekmeci. Čeprav je najbolj znana kot platforma za komentiranje, je svoje delovanje razširila tudi v razvoj različnih orodij, ki uporabnikom ne omogočajo le spremljanja vsebin, ampak tudi njihovo oblikovanje in služenje na njihov račun. Med uporabniki platforme Livefyre so med drugim podjetja FedEx, Nascar, CNN, Hallmark, Motorola itd.
Pred nekaj meseci je platforma predstavila storitev »engagement cloud«, ki omogoča znamkam iskanje relevantnih vsebin na družabnih omrežjih, analizo komunikacije in aktivno udeležbo v skupnosti. Podjetja so tako lahko videla tvite, fotografije, posnetke in pogovore, povezane z določenim oglasom, športnim dogodkom, poslovnim tekmecem ali svojo blagovno znamko. Pridobljeno vsebino so lahko podjetja nato predstavila v obliki posebnih poročil, mozaikov, prikazov, blogov, klepetov, ocen, anket itd.
Podpredsednik podjetja Adobe Aseem Chandra je v sporočilu z javnost zapisal, da bodo s prevzemom platforme Livefyre v podjetju Adobe svojim uporabnikom lahko ponudili kombinacijo najboljših vsebin z družabnih omrežij in izkušenj, ki jih omogočajo storitve in izdelki podjetja, med drugim Adobe Creative Cloud, Adobe Behance in Adobe Stock.
Z vključitvijo tehnologije platforme Livefyre v ponudbo podjetja Adobe bo tako oglaševalcem in ustvarjalcem vsebin na voljo več možnosti za oblikovanje individualiziranih kampanj, kar predstavlja izboljšavo orodja za trženje na družabnih omrežjih, ki je del Adobove storitve Marketing Cloud. Povezava ponudbe obeh podjetij bo tako znamkam omogočila vodenje celotnega spektra komuniciranja, od spremljanja do predelave in sledenja.
Vir: VentureBeat