pomoč fursa

Furs bo podjetjem in podjetnikom nudil pomoč in informacije v zvezi z eVročanjem. (Vir slike Pixabay)

Podjetniki pozor! Skrajni čas za ureditev eVročanja

FURS je izdal sporočilo za javnost, v katerem vsa podjetja in podjetnike, ki še nimate urejenega eVročanja, poziva, da to uredite čimprej. V tednu od 13.5. do 17.5.2019 se lahko v ta namen obrnete na svoj finančni urad, ki vam bo nudil dodatne informacije in pomoč.
pomoč fursa

Furs bo podjetjem in podjetnikom nudil pomoč in informacije v zvezi z eVročanjem. (Vir slike Pixabay)

FURS je v sporočilu za javnost opozoril, da si določene pravne in fizične osebe z dejavnostjo še vedno niso uredile vsega potrebnega za uspešno prejemanje elektronsko vročenih dokumentov. Seznam dokumentov, ki se vročajo elektronsko se daljša, zavezancem pa je na vpogled na voljo na spletni strani FURS. Gre predvsem za dokumente, kot so sklepi, opomini, inšpekcijske odločbe itd. Slednji imajo lahko za zavezanca pomembne posledice, predvsem v primeru, če se z njimi pravočasno ne seznani.

Kam in kdaj po dodatne informacije?

FURS zato vse podjetnike in pravne osebe, ki eVročanja še nimate urejenega, poziva, da se od 13. maja 2019 do vključno 17. maja 2019 oglasite na svojem finančnem uradu. Tam boste seznanjeni z vsemi pomembnimi informacijami glede eVročanja, omogočeno pa vam bo tudi, da si hkrati uredite vse potrebno za dostop do teh dokumentov.

Zakon o davčnem postopku določa krog zavezancev, ki so obvezno del sistema eVročanja (pravne osebe in fizične osebe z dejavnostjo). Med temi zavezanci FURS opaža, da večina nima registriranega niti veljavnega kvalificiranega potrdila niti pooblaščenca za vročanje niti zunanjega pooblaščenca za delo z obrazci znotraj portala eDavki z EDP pravico za pregledovanje dokumentov iz skupine eVročanje.

Vročenega dokumenta zavezanec ne vidi

V zgoraj navedenih primerih v profilu zavezanca na eDavki do vsebine vročenega dokumenta ne more dostopati nihče. Do dokumenta pa ni mogoče dostopati niti po nastopu fikcije vročitve. To pomeni, da v primeru, ko dokument ni prevzet v 15 dneh od dneva, ko je bilo osebno obvestilo odloženo v portal eDavki, velja vročitev za opravljeno z dnem preteka tega roka (vročitev na podlagi zakonske fikcije). Če zavezanec dokumenta ne vidi, to ne vpliva na samo zakonitost vročitve.

Posledice vročitve na podlagi fikcije so iste kot posledice vročitve na podlagi podpisa vročilnice. Po vročitvi prične teči rok, v katerem je zavezanec dolžan izpolniti določeno obveznost ali rok, v katerem lahko uveljavlja določeno pravico. To pomeni, da lahko po pretečenem roku zavezanca doletijo tudi negativne posledice.

FURS bo nudil pomoč

Na FURS-u poudarjajo, da se držijo načela spodbujanja prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti. Iz tega razloga bodo od 13. maja 2019 do 17. maja 2019 zavezancem nudili konkretno pomoč pri ureditvi vsega potrebnega za uspešno prevzemanje ali pregledovanje dokumentov, ki se vročajo prek eDavkov.

Zavezancem bo FURS ponudil:

  • svetovanje pri izpolnjevanju in oddaji zahtevka za pridobitev digitalnega potrdila SIGENC;
  • pojasnila glede vloge pooblaščenca za vročanje v davčnih zadevah in nudenje pomoči pri izpolnjevanju obrazca vročanje-PE;
  • pojasnila glede vloge pooblaščenca za delo z obrazci znotraj portala eDavki in nudenje pomoči pri izpolnjevanju obrazca EDP-PE;
  • nudenje pomoči pri registraciji v portal eDavki z uporabniškim računom in geslom;
  • pojasnila glede uporabe telefonske številke in elektronskega naslova, če ju zavezanec sporoči FURSu in nudenje pomoči pri izpolnjevanju obrazca Privolitev za zbiranje in uporabo telefonske številke in/ali naslova elektronske pošte.

Vir: FURS

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Napotki za izvajanje turistične dejavnosti v letu 2025

Napotki za izvajanje turistične dejavnosti v letu 2025

AJPES je za gostitelje pripravili kratke napotke za učinkovito ravnanje ob prehodu v leto 2025. Napotki temeljijo na upoštevanju zakonodaje glede vodenja knjige gostov, poročanja in hrambe podatkov. Več >

Nova različica Standardne klasifikacije dejavnosti 2025

Nova različica Standardne klasifikacije dejavnosti 2025

Z novim letom 2025 se uvaja nova različica Standardne klasifikacije dejavnosti – SKD 2025. V določenih primerih bodo potrebne prilagoditve glavne in drugih dejavnostih, ki jih imate poslovni subjekti vpisane v Poslovni register Slovenije. Več >

Prodaja nepremičnine: ali poznate vaše davčne obveznosti?

Prodaja nepremičnine: ali poznate vaše davčne obveznosti?

Lastnik nepremičnine je v primeru prodaje svoje nepremičnine zavezan k plačilu davka na promet nepremičnin. Poleg tega pa v določenih primerih postane tudi zavezanec za dohodnino od dobička iz kapitala, ki pa se plača le v primeru, če je bila nepremičnina pridobljena po 1.1.2002. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Rok za ugovor zoper informativni izračun dohodnine je 29. april 2024

Rok za ugovor zoper informativni izračun dohodnine je 29. april 2024

Zavezanci, ki so prejeli informativni izračun dohodnine v začetku aprila, imajo do 29. aprila 2024 čas za oddajo ugovora. V primeru da izračuna še niste prejeli, ga boste v naslednjem svežnju informativnih izračunov. Le-ta bo odpremljen 31. maja 2024. Več >

Prijavite svoje dohodke iz tujine

Prijavite svoje dohodke iz tujine

V primeru da so nenapovedani dohodki, prejeti iz tujine, edini dohodki davčnega zavezanca, le-ta ne bo prejel Informativnega izračuna dohodnine in mora sam vložiti napoved za letno odmero dohodnine. Več >

Prijavite dohodke iz poslovanja preko spletnih platform

Prijavite dohodke iz poslovanja preko spletnih platform

Finančna uprava zavezance, ki s poslovanjem preko spletnih platform dosegajo dohodke iz naslova opravljanja dejavnosti, poziva, da prejete dohodke vključijo v svoje davčne obračune. Več >

Za uspešno eVročanje morate potrditi svoj elektronski naslov

Za uspešno eVročanje morate potrditi svoj elektronski naslov

Fizične osebe, ki bodo dokumente Finančne uprave prejemale izključno v eDavke, morajo potrdili svoj elektronski naslov za obveščanje o odloženih dokumentih v eDavkih. To je namreč nujno za prevzemanje dokumentov. Več >

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Več >

Obvezno prijavite dohodke, prejete preko spletnih platform

Obvezno prijavite dohodke, prejete preko spletnih platform

Finančna uprava bo v letu 2024 prejela podatke o dohodkih, ki so bili ustvarjeni s poslovanjem preko spletnih platform v preteklem letu 2023. Zakonska podlaga temelji na direktivi DAC7, ki je bila v okviru Evropske unije sprejeta v letu 2021. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki