Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov.
Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Predpriprave za uspešno Indiegogo kampanjo (Vir slike: positivekhabar.com)

Predpriprava je bistvena za uspešno kampanjo zbiranja sredstev na Indiegogu, Kickstarterju ali katerikoli drugi spletni platformi za množično financiranje. Ustvarjalci Indiegoga so prav zaradi pomembnosti predpriprave pripravili nekaj navodil za vse, ki nameravate na ta način v prihodnosti zbirati sredstva za svoje mlado podjetje.

Za začetek izberite ekipo, ki vam bo pomagala pri pripravi kampanje

Naj bodo to prijatelji, družinski člani, soustvarjalci projekta ali pa najeta ekipa: dejstvo je, da boste brez pomoči ekipe težko dosegli vidnejše rezultate z vašo crowdfunding kampanjo. Poiskati si morate pomoč pri pridobivanju občinstva in to še pred začetkom zbiranja sredstev. Skupaj oblikujte zgodbo, ki bo govorila o vaši ekipi in vašem produktu in ki jo boste nato delili z množico na različnih kanalih. 

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Ko se bliža čas pričetka vaše spletne kampanje, si pomagajte s spodnjo časovnico.

60 DNI PRED ZAČETKOM

Dva meseca pred začetkom kampanje vas čaka še precej dela. Delati morate predvsem na treh področjih:

  • zgraditvi baze email kontaktov: ker je kontakt preko emaila več kot 30 odstotno bolj učinkovit kot katerikoli drugi način komunikacije s potencialnimi kupci, je email marketing najboljša izbira, ko je govora o trženju crowdfunding kampanje;
  • razvrstitvi email kontaktov v ustrezne kategorije: medtem ko so nekateri vaši sledilci z vami že od samega začetka razvoja produkta, so drugi o vas šele izvedeli. Ločite jih glede na takšne in podobne dejavnike in temu prilagodite svoje email marketing kampanje;
  • širjenju baze email kontaktov: ne glede na to, koliko kontaktov že imate v svoji email bazi, to skušajte še dodatno razširiti. Večje kot bo vaše občinstvo, večje bodo možnosti, da uspete. 

50 DNI PRED ZAČETKOM

Posvetiti se boste morali družabnim omrežjem, saj je prodaja, gradnja blagovne znamke (kmalu boste morali razmisliti, ali je smiselna tudi registracija blagovne znamke) in širjenje podjetja precej lažje, ko ima podjetje že zgrajeno močno prisotnost na družabnih omrežjih. Poskrbeti boste morali za naslednje:

  • zgraditi svojo prisotnost na družabnih omrežjih: ni nujno, da ustvarite spletni profil prav na vsakem omrežju, temveč le na tistih, kjer je prisotnega največ vašega občinstva; 
  • avtomatizirati objavljanje na družabnih omrežjih: s pomočjo programske opreme, ki je na voljo za brezplačno uporabo, lahko vso vsebino, ki jo objavite na svojih spletnih straneh, avtomatično objavite tudi na družbenih omrežjih. 

40 DNI PRED ZAČETKOM

Nastopil je čas, da pričnete razmišljati o podrobnostih vaše spletne kampanje. Z brainstormingom boste skupaj z ekipo prišli do zanimivih idej. Na plano privlecite tablo, nato pa tekom sestanka nanjo zapišite ideje, ki se vam porodijo. Po tem boste morali delati predvsem na dveh stvareh:

  • na gradnji osnutka svoje spletne kampanje: v tem trenutku morajo vaše objave na družabnih omrežjih in vaše email marketing kampanje že govoriti zgodbo o vašem projektu. 
  • na pripravi besedila, ki ga boste uporabili v kampanji: kratko, a privlačno besedilo bo bralca navdušilo nad vašim projektom in ga spodbudilo k podpori, ko bo projekt zaživel. Na tem mestu morate tudi že pripraviti video posnetek, ki bo predstavil vaš produkt in vašo ekipo.

30 DNI PRED ZAČETKOM

Veliko dela ste že opravili in nastopil je čas, da se posvetite še nagradam, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Gre za pomemben del vsake kampanje množičnega financiranja, zato morajo biti ustvarjene s premislekom. Praviloma gre za štiri vrste nagrad:

  • digitalne dobrine: podpornikom ponudite digitalno različico vašega končnega produkta (npr. video ali pdf dokument);
  • izkušnja: podpornikom ponudite doživetje, ki si ga bodo zapomnili (npr. vstopnice za prireditev, ki jo organizirate, Skype pogovor s kreatorji projekta, priložnost preživetja dneva v proizvodnji z vašo ekipo);
  • storitev: podpornikom ponudite svoje znanje ali znanje članov svoje ekipe (npr. lekcije igranja kitare);
  • produkt: podpornikom ponudite končni izdelek, za katerega v kampanji zbirate sredstva. 

15 DNI PRED ZAČETKOM

Ste tik pred štartom kampanje, zato se morate dodatno posvetiti področjem, ki ste jih že dobro pričeli izvajati pred tedni:

  • nadgradite svojo taktiko objavljanja na družabnih omrežjih: redno objavljajte sveže informacije o vašem projektu, vsebine naj bodo zanimive in zabavne. Uporabite tudi video in slikovno gradivo;
  • vzpostavite kontakt z interesenti: komentirajte njihove objave o vašem produktu, sprašujte za mnenje in se jim zahvalite, ko podajo konstruktivno kritiko. Na ta način boste zgradili svoj ugled in ljudi prepričali v to, da ste vredni zaupanja.

DNI PRED ZAČETKOM

Imate le še teden dni časa, da uredite vse potrebno pred začetkom vaše kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu. Za večino ste že poskrbeli, kljub temu pa ne pozabite še na naslednje:

  • spišite email kampanje z obvestilom o pričetku kampanje: ljudem boste morali sporočiti, da je nastopil čas za štart vaše kampanje. V email ne pozabite vključiti tudi poziva k akciji (nakupu), ki jim bo jasno povedal, kako, kdaj in kje vas lahko podprejo;
  • preverite še zadnje podrobnosti vaše spletne kampanje: še enkrat preberite celotno besedilo in poiščite morebitne napake, enako pa poprosite tudi prijatelje in znance. Pomembno je, da dobite tudi mnenje popolnih tujcev, saj je sedaj še zadnji čas, da določene stvari popravite. 

Vir: Indiegogo.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Preberite več >>

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Preberite več >>

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje