
Platforma povezuje ponudnike namenskih prostorov s posamezniki in podjetji, ki iščejo idealno lokacijo za izvedbo svojega dogodka. Ideja za platformo Rezervato se je rodila iz osebne izkušnje Tomaža, soustanovitelja podjetja, ki je leta 2023 organiziral svojo poroko.
Pri iskanju prostora in dogovarjanju s ponudniki se je soočil s številnimi izzivi – nepreglednostjo ponudbe na trgu, pomanjkanjem informacij o razpoložljivosti ter zapletenimi postopki dogovarjanja po e-pošti, telefonu in z osebnimi obiski. Iz te izkušnje se je rodila ideja za platformo Rezervato. Platforma je bila julija lansirana na slovenskem trgu in je na voljo uporabnikom v slovenskem jeziku.
“Od našega lansiranja konec poletja se nam je pridružilo 70+ partnerskih ponudnikov (nekateri izmed njih še čakajo na pregled in aktivacijo profila),” nam je sporočila Nina Riffel, soustanoviteljica ter vodja marketinga in prodaje v podjetju.

Vir slike: Rezervato
“Vsak novi partner dodatno obogati ponudbo na Rezervatu, kar uporabnikom omogoča, da izbirajo med vedno večjo ponudbo na enem mestu. Posledično zaznavamo tudi porast uporabnikov, ki se registrirajo in rezervirajo prostor. Nemalo je tudi takih, ki si ustvarijo profil in si postopoma ogledujejo ponudbo, saj že zdaj vedo, da bodo v naslednjem obdobju potrebovali prostor za dogodek.”
Kot pravi Nina, so v ekipi ponosni, da so se prvi dogodki, rezervirani na Rezervatu, že odvili, povratne informacije uporabnikov pa so odlične. Zadovoljna je tudi z marketinško strategijo, ki že prinaša rezultate. “Verjamemo, da gremo v pravo smer,” je dodala.
“Svojo zgodbo in platformo Rezervato želimo približati ljudem in se pozicionirati kot ‘go-to’ platforma, za organizacijo vseh tipov dogodkov po vsej Sloveniji. Tako se je precej naravno porodila ideja za serijo videov ‘REZ hud plac’, ki smo jo štartali konec oktobra. Serija REZ hud plac, oziroma REZ(ervato) hud plac je nastala, ker smo želeli uporabnikom približati lokacije naših partnerjev in pokazati raznoliko ponudbo prostorov na Rezervatu,” nam je razložila Nina. S serijo imajo velike načrte, prve videe serije REZ hud plac pa si lahko pogledate tukaj.

Ekipa Rezervato med snemanjem serije REZ hud plac. Vir slike: Rezervato
V novembru so pri Rezervatu izvedli številne nadgradnje platforme na podlagi povratnih informacij uporabnikov in še dodatno izboljšali izkušnjo uporabnika, predvsem pri pregledu in izbiri prostora ter oddaji rezervacije. “Če danes obiščete profil našega partnerskega ponudnika, lahko takoj vidite, da smo nadgradili prikaz prostorov. Pri prostorih ponudnika zdaj vidite različne ikone, ki prikazujejo od tega koliko rezervacij je prostor že prejel, koliko ogledov je imel oziroma, če je prostor na novo objavljen na Rezervatu nosi oznako ‘novo prizorišče’,” je nadaljevala.
Poleg tega so za partnerske ponudnike razvili in implementirali nove funkcionalnosti v njihovi nadzorni plošči, ki jim omogočajo lažje in hitrejše urejanje prostorov.
Ali se pri gradnji svoje zgodbe pri Rezervatu srečujejo s kakšnimi težavami? “Izzivov je tako kot pri vsakem mladem podjetju nemalo,” je dejala Nina. “Fokusiramo se na vzpostavljanje prepoznavnosti na trgu, kar nam bo omogočilo hitrejšo rast naše baze partnerskih ponudnikov in obenem povečalo obisk in število rezervacij na platformi. Cilj je, da nas trg spozna in prepozna kot uporabno rešitev za organizacijo dogodkov – da vsak, ki organizira kakršenkoli dogodek najprej pomisli na obisk Rezervata in pregled ponudbe na platformi.”

Uporaba platforme je enostavna. Vir slike: Rezervato
Pri tem je izpostavila eno izmed prednosti platforme Rezervato, ki se skriva v tem, da uporabnikom odpira vrata do edinstvenih lokacij, za katere velikokrat sploh niso vedeli, da jih lahko najamejo ali pa, da sploh obstajajo – od studia za izdelavo keramike, pa vse do ljubljanskega letališča. “In prav tu se skriva čar Rezervata,” je dodala Nina.
Kaj pa načrtujejo v prihodnje? “Naši prihodnji načrti vključujejo hitro rast na slovenskem trgu ter prevod platforme v angleški jezik, kar nam bo omogočilo privabiti mednarodne stranke, ki želijo organizirati dogodke v Sloveniji.”
Obenem že pripravljajo strategijo širitve na tuje trge, kjer prepoznavajo velik potencial za takšno storitev. V kratkem bodo začeli z zbiranjem investicijskega kapitala in odprli “Seed” rundo, s katero bodo Rezervato razširili po Evropi ter pospešili rast na mednarodnih trgih.