Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

»Na splošno si vsi želimo živeti boljše in bolj zdravo življenje. Vendar si večina ljudi ne predstavlja več, kako dobro se lahko počutijo,« pravita Anja Korenč in Matic Batagelj, ki predstavljata projekt I Like Tofu. Projekt lahko podprete prek platforme za množično investiranje Conda.

I Like Tofu je zgodba o pogumu, vztrajnosti in osebni transformaciji. Na začetku so bili člani ekipe povsem navadni vsejedci, ki jim je bil všeč tofu. Nato pa so si zaželeli nekaj drugačnega. Želeli so nekaj polnega okusa in živih barv. Začeli so z lupljenjem, sekljanjem, mešanjem in mletjem. Preizkusili so vse mogoče, da bi iz ingverja pridobili vso ostrino in iz čilija vso pikantnost. Nato so skicirali, risali, barvali, tiskali in skupaj lepili prve embalaže. Najprej tri, kmalu pet in nazadnje vseh osem. Tako so popolnoma spremenili tofu.

Vsak od njihovih produktov je unikaten, svež in ekološki, navdihnjen z okusi s celega sveta. Zapakirali so jih v lično in barvito embalažo, tako da so z lahkoto opazni na trgovskih policah.

I Like Tofu

Blagovna znamka I Like Tofu zajema osem različnih okusov tofuja. (Vir slike: Avokado)

Zgodovina podjetja

Avokado d.o.o. je plant-based zagonsko podjetje. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.

I Like Tofu je njihov odgovor na opozorila, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje, in prispevek k prehodu na prehrano rastlinskega izvora. Želijo si postati eden od nosilcev v prehranski revoluciji.

I Like Tofu je pričel s prodajo v novembru 2015 v dveh trgovskih verigah v Italiji. Kmalu po novem letu so svoje izdelek predstavili v kopici ekoloških trgovin v Sloveniji. Po osvojitvi nagrade za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 so dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. V tem trenutku so prisotni v približno 60 trgovinah v Italiji in 40 v Sloveniji. Do sedaj so prodali približno 50 tisoč kosov tofuja.

Svoje podjetje in blagovno znamko si zdaj želijo popeljati na višji nivo. Radi bi dodali nove produkte ter se razširili na nove trge, pridobili nove kupce in navdihnili ljudi, da poskusijo moč rastlinske prehrane. V ekipi verjamejo, da je I Like Tofu lahko mnogo več kot le poslovna ideja. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo.

Če se želite pridružiti prehranski revoluciji, lahko podprete projekt I Like Tofu na platformi za množično investiranje Conda. Cilj projekta je zbrati 150 tisoč evrov. Najnižji znesek, ki ga lahko investirate v projekt, je 100 evrov, podpornikom pa ponujajo različne spodbude za investicijo, ki vključujejo kupone za izdelke blagovne znamke in druge izdelke ter storitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje