Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

»Na splošno si vsi želimo živeti boljše in bolj zdravo življenje. Vendar si večina ljudi ne predstavlja več, kako dobro se lahko počutijo,« pravita Anja Korenč in Matic Batagelj, ki predstavljata projekt I Like Tofu. Projekt lahko podprete prek platforme za množično investiranje Conda.

I Like Tofu je zgodba o pogumu, vztrajnosti in osebni transformaciji. Na začetku so bili člani ekipe povsem navadni vsejedci, ki jim je bil všeč tofu. Nato pa so si zaželeli nekaj drugačnega. Želeli so nekaj polnega okusa in živih barv. Začeli so z lupljenjem, sekljanjem, mešanjem in mletjem. Preizkusili so vse mogoče, da bi iz ingverja pridobili vso ostrino in iz čilija vso pikantnost. Nato so skicirali, risali, barvali, tiskali in skupaj lepili prve embalaže. Najprej tri, kmalu pet in nazadnje vseh osem. Tako so popolnoma spremenili tofu.

Vsak od njihovih produktov je unikaten, svež in ekološki, navdihnjen z okusi s celega sveta. Zapakirali so jih v lično in barvito embalažo, tako da so z lahkoto opazni na trgovskih policah.

I Like Tofu

Blagovna znamka I Like Tofu zajema osem različnih okusov tofuja. (Vir slike: Avokado)

Zgodovina podjetja

Avokado d.o.o. je plant-based zagonsko podjetje. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.

I Like Tofu je njihov odgovor na opozorila, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje, in prispevek k prehodu na prehrano rastlinskega izvora. Želijo si postati eden od nosilcev v prehranski revoluciji.

I Like Tofu je pričel s prodajo v novembru 2015 v dveh trgovskih verigah v Italiji. Kmalu po novem letu so svoje izdelek predstavili v kopici ekoloških trgovin v Sloveniji. Po osvojitvi nagrade za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 so dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. V tem trenutku so prisotni v približno 60 trgovinah v Italiji in 40 v Sloveniji. Do sedaj so prodali približno 50 tisoč kosov tofuja.

Svoje podjetje in blagovno znamko si zdaj želijo popeljati na višji nivo. Radi bi dodali nove produkte ter se razširili na nove trge, pridobili nove kupce in navdihnili ljudi, da poskusijo moč rastlinske prehrane. V ekipi verjamejo, da je I Like Tofu lahko mnogo več kot le poslovna ideja. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo.

Če se želite pridružiti prehranski revoluciji, lahko podprete projekt I Like Tofu na platformi za množično investiranje Conda. Cilj projekta je zbrati 150 tisoč evrov. Najnižji znesek, ki ga lahko investirate v projekt, je 100 evrov, podpornikom pa ponujajo različne spodbude za investicijo, ki vključujejo kupone za izdelke blagovne znamke in druge izdelke ter storitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje