Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

»Na splošno si vsi želimo živeti boljše in bolj zdravo življenje. Vendar si večina ljudi ne predstavlja več, kako dobro se lahko počutijo,« pravita Anja Korenč in Matic Batagelj, ki predstavljata projekt I Like Tofu. Projekt lahko podprete prek platforme za množično investiranje Conda.

I Like Tofu je zgodba o pogumu, vztrajnosti in osebni transformaciji. Na začetku so bili člani ekipe povsem navadni vsejedci, ki jim je bil všeč tofu. Nato pa so si zaželeli nekaj drugačnega. Želeli so nekaj polnega okusa in živih barv. Začeli so z lupljenjem, sekljanjem, mešanjem in mletjem. Preizkusili so vse mogoče, da bi iz ingverja pridobili vso ostrino in iz čilija vso pikantnost. Nato so skicirali, risali, barvali, tiskali in skupaj lepili prve embalaže. Najprej tri, kmalu pet in nazadnje vseh osem. Tako so popolnoma spremenili tofu.

Vsak od njihovih produktov je unikaten, svež in ekološki, navdihnjen z okusi s celega sveta. Zapakirali so jih v lično in barvito embalažo, tako da so z lahkoto opazni na trgovskih policah.

I Like Tofu

Blagovna znamka I Like Tofu zajema osem različnih okusov tofuja. (Vir slike: Avokado)

Zgodovina podjetja

Avokado d.o.o. je plant-based zagonsko podjetje. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.

I Like Tofu je njihov odgovor na opozorila, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje, in prispevek k prehodu na prehrano rastlinskega izvora. Želijo si postati eden od nosilcev v prehranski revoluciji.

I Like Tofu je pričel s prodajo v novembru 2015 v dveh trgovskih verigah v Italiji. Kmalu po novem letu so svoje izdelek predstavili v kopici ekoloških trgovin v Sloveniji. Po osvojitvi nagrade za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 so dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. V tem trenutku so prisotni v približno 60 trgovinah v Italiji in 40 v Sloveniji. Do sedaj so prodali približno 50 tisoč kosov tofuja.

Svoje podjetje in blagovno znamko si zdaj želijo popeljati na višji nivo. Radi bi dodali nove produkte ter se razširili na nove trge, pridobili nove kupce in navdihnili ljudi, da poskusijo moč rastlinske prehrane. V ekipi verjamejo, da je I Like Tofu lahko mnogo več kot le poslovna ideja. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo.

Če se želite pridružiti prehranski revoluciji, lahko podprete projekt I Like Tofu na platformi za množično investiranje Conda. Cilj projekta je zbrati 150 tisoč evrov. Najnižji znesek, ki ga lahko investirate v projekt, je 100 evrov, podpornikom pa ponujajo različne spodbude za investicijo, ki vključujejo kupone za izdelke blagovne znamke in druge izdelke ter storitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki