Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

»Na splošno si vsi želimo živeti boljše in bolj zdravo življenje. Vendar si večina ljudi ne predstavlja več, kako dobro se lahko počutijo,« pravita Anja Korenč in Matic Batagelj, ki predstavljata projekt I Like Tofu. Projekt lahko podprete prek platforme za množično investiranje Conda.

I Like Tofu je zgodba o pogumu, vztrajnosti in osebni transformaciji. Na začetku so bili člani ekipe povsem navadni vsejedci, ki jim je bil všeč tofu. Nato pa so si zaželeli nekaj drugačnega. Želeli so nekaj polnega okusa in živih barv. Začeli so z lupljenjem, sekljanjem, mešanjem in mletjem. Preizkusili so vse mogoče, da bi iz ingverja pridobili vso ostrino in iz čilija vso pikantnost. Nato so skicirali, risali, barvali, tiskali in skupaj lepili prve embalaže. Najprej tri, kmalu pet in nazadnje vseh osem. Tako so popolnoma spremenili tofu.

Vsak od njihovih produktov je unikaten, svež in ekološki, navdihnjen z okusi s celega sveta. Zapakirali so jih v lično in barvito embalažo, tako da so z lahkoto opazni na trgovskih policah.

I Like Tofu

Blagovna znamka I Like Tofu zajema osem različnih okusov tofuja. (Vir slike: Avokado)

Zgodovina podjetja

Avokado d.o.o. je plant-based zagonsko podjetje. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.

I Like Tofu je njihov odgovor na opozorila, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje, in prispevek k prehodu na prehrano rastlinskega izvora. Želijo si postati eden od nosilcev v prehranski revoluciji.

I Like Tofu je pričel s prodajo v novembru 2015 v dveh trgovskih verigah v Italiji. Kmalu po novem letu so svoje izdelek predstavili v kopici ekoloških trgovin v Sloveniji. Po osvojitvi nagrade za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 so dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. V tem trenutku so prisotni v približno 60 trgovinah v Italiji in 40 v Sloveniji. Do sedaj so prodali približno 50 tisoč kosov tofuja.

Svoje podjetje in blagovno znamko si zdaj želijo popeljati na višji nivo. Radi bi dodali nove produkte ter se razširili na nove trge, pridobili nove kupce in navdihnili ljudi, da poskusijo moč rastlinske prehrane. V ekipi verjamejo, da je I Like Tofu lahko mnogo več kot le poslovna ideja. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo.

Če se želite pridružiti prehranski revoluciji, lahko podprete projekt I Like Tofu na platformi za množično investiranje Conda. Cilj projekta je zbrati 150 tisoč evrov. Najnižji znesek, ki ga lahko investirate v projekt, je 100 evrov, podpornikom pa ponujajo različne spodbude za investicijo, ki vključujejo kupone za izdelke blagovne znamke in druge izdelke ter storitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje