»Na splošno si vsi želimo živeti boljše in bolj zdravo življenje. Vendar si večina ljudi ne predstavlja več, kako dobro se lahko počutijo,« pravita Anja Korenč in Matic Batagelj, ki predstavljata projekt I Like Tofu. Projekt lahko podprete prek platforme za množično investiranje Conda.
I Like Tofu je zgodba o pogumu, vztrajnosti in osebni transformaciji. Na začetku so bili člani ekipe povsem navadni vsejedci, ki jim je bil všeč tofu. Nato pa so si zaželeli nekaj drugačnega. Želeli so nekaj polnega okusa in živih barv. Začeli so z lupljenjem, sekljanjem, mešanjem in mletjem. Preizkusili so vse mogoče, da bi iz ingverja pridobili vso ostrino in iz čilija vso pikantnost. Nato so skicirali, risali, barvali, tiskali in skupaj lepili prve embalaže. Najprej tri, kmalu pet in nazadnje vseh osem. Tako so popolnoma spremenili tofu.
Vsak od njihovih produktov je unikaten, svež in ekološki, navdihnjen z okusi s celega sveta. Zapakirali so jih v lično in barvito embalažo, tako da so z lahkoto opazni na trgovskih policah.

Blagovna znamka I Like Tofu zajema osem različnih okusov tofuja. (Vir slike: Avokado)
Zgodovina podjetja
Avokado d.o.o. je plant-based zagonsko podjetje. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.
I Like Tofu je njihov odgovor na opozorila, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje, in prispevek k prehodu na prehrano rastlinskega izvora. Želijo si postati eden od nosilcev v prehranski revoluciji.
I Like Tofu je pričel s prodajo v novembru 2015 v dveh trgovskih verigah v Italiji. Kmalu po novem letu so svoje izdelek predstavili v kopici ekoloških trgovin v Sloveniji. Po osvojitvi nagrade za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 so dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. V tem trenutku so prisotni v približno 60 trgovinah v Italiji in 40 v Sloveniji. Do sedaj so prodali približno 50 tisoč kosov tofuja.
Svoje podjetje in blagovno znamko si zdaj želijo popeljati na višji nivo. Radi bi dodali nove produkte ter se razširili na nove trge, pridobili nove kupce in navdihnili ljudi, da poskusijo moč rastlinske prehrane. V ekipi verjamejo, da je I Like Tofu lahko mnogo več kot le poslovna ideja. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo.
Če se želite pridružiti prehranski revoluciji, lahko podprete projekt I Like Tofu na platformi za množično investiranje Conda. Cilj projekta je zbrati 150 tisoč evrov. Najnižji znesek, ki ga lahko investirate v projekt, je 100 evrov, podpornikom pa ponujajo različne spodbude za investicijo, ki vključujejo kupone za izdelke blagovne znamke in druge izdelke ter storitve.