
Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo (Vir slike: Indiegogo)
Le tri ure je preteklo, odkar je na Indiegogu, priljubljeni spletni platformi za množično financiranje, zaživel nov slovenski projekt Koto in zbral 10 tisoč dolarjev denarnih sredstev. S tem se je projekt, za katerim stoji izkušena ekipa, ki je razvila tudi zelo uspešni produkt CubeSensors, hitro približal zastavljenemu cilju v višini 50 tisoč dolarjev.
Gre za napravo, namenjeno izboljšavi življenjskih pogojev v stanovanjih, na delovnih mestih in drugih zaprtih prostorih, v katerih posameznik preživi več ur dnevno.
Ekipa je zasnovala tri različice produkta. Koto Blink je najosnovnejša različica pametnega senzorja, ki z natančnim zaznavanjem temperature, vlage, svetlobe in hrupa uporabniku omogoči, da prilagodi pogoje v prostoru tako, da so ti najbolj optimalni – naj bo to z odpiranjem okna, vklapljanjem izsuševalca vlage ipd.. Koto Air poleg vsega naštetega omogoča tudi merjenje onesnaženosti zraka ter prahu v zraku, zato je priporočljiv predvsem za astmatike, otroke ter starejše, ki zaradi omenjenih dveh dejavnikov zbolijo veliko hitreje kot preostala populacija. Tu je še Koto Storm, ki prav tako predstavlja nadgrajeno najosnovnejšo različico, saj uporabniku poleg osnovnih funkcij omogoča še merjenje sprememb v tlaku in predvidevanje morebitnih strel v času nevihte. Koto torej predstavlja odličen pripomoček za družine in podjetja, ki želijo živeti v bolj zdravem in varnem okolju, v katerem ni plesni in drugih strupenih snovi.
Projekt Koto je pravzaprav nastal kot nadaljevanje projekta CubeSensors, pametnega senzorja, ki že krasi domove v več kot 50 državah sveta. Člani ekipe so prisluhnili svojim uporabnikom, upoštevali njihove želje in nastal je izboljšani, napredni pametni senzor Koto.
Ekipa, ki jo sestavljajo Aleš Špetič (soustanovitelj in izvršni direktor startupa Koto Labs), Marko Mrdjenovič (soustanovitelj in vodja tehnološkega oddelka startupa Koto Labs), Andrej Štrancar (razvojnik strojne opreme), Rok Česnovar (razvojnik strojno-programske opreme), Alja Isaković (trženje), Maša Černovšek Logar (dizajn), David Panzalović (razvojnik programske opreme) in Matjaž Mrdjenovič (produkcija), denarna sredstva potrebuje za pokritje stroškov proizvodnje, pridobivanja potrebnih certifikatov, razvoja aplikacije in trženja.