
Denarja v igrah na področju virtualne resničnosti trenutno ni, ker še niti ni prišlo do distribucije strojne opreme, pravi Jernej Mirt, ki je z ekipo Viarbox razvil 3D očala (na sliki) (Vir slike: Viarbox).
S prihodom virtualne resničnosti, katere prednosti so prepoznala že marsikatera podjetja, se dogajajo spremembe tudi na področju iger. Zanimanje razvijalcev za razvoj iger, ki bi jih igrali na računalnikih ali različnih priljubljenih konzolah, vztrajno upada, narašča pa zanimanje za razvoj virtualnih iger. Temu je prikimalo 320 od dva tisoč razvijalcev iger, ki jih je o novih trendih povprašal svet konference razvijalcev iger.
Šestina razvijalcev že dela na igrah, ki jih je navdahnila virtualna resničnost. Morda se sliši malo, a če pogledamo podatke iz lanskega leta, je opaziti porast v zanimanju – lani je tovrstne igre razvijalo zgolj sedem odstotkov razvijalcev.
Zakaj denarja v igrah s področja virtualne resničnosti še ni?
Jernej Mirt iz ekipe Viarbox, lanskoletne zmagovalke Podim Challenga, ki razvija 3D očala, meni, da je na tem področju veliko naredil predvsem Facebookov marketing za podjetje Oculus VR, ki ga je Facebook kupil pred dvema letoma.
»Denarja v igrah na področju virtualne resničnosti trenutno ni, ker še niti ni prišlo do distribucije strojne opreme. Se pa obljublja, da bo denarja veliko,« nam je pojasnil mladi podjetnik. Sam, pravi, stavi na PlayStation VR, saj ima že veliko bazo »gorečih igralcev«, obenem pa naj bi bil na trgu cenovno bolj dostopen.
Prihodnost tovrstnega področja je težko napovedljiva
Kakšno bo to področje leta 2020, težko napove. Morda bo uspešnica, morda polom. A ne glede na to, kaj bo, trenutne smernice kažejo v prid prvi napovedi. Razvoja virtualnih iger se bo lotilo vse več razvijalcev, po ugotovitvah sveta konference razvijalcev iger še okoli 15 odstotkov profesionalcev. Največ zanimanja je za razvoj iger, ki jih podpira Oculus Rift, precej manj pa za konkurenčne produkte, kot so Samsungov Gear VR, Googlov Cardboard, Sonyjev PlayStation VR in HTC-jev Vive.