
Salesforce bo za Krux odštelo 700 milijonov dolarjev (Vir slike: YouTube).
Posel, vreden kar 700 milijonov dolarjev, bo dodal umetno inteligenco v t.i. marketinški oblak. Izvršil se bo do januarja prihodnje leto, potem pa bo Krux prišel pod Salesforce. Kruxova tehnologija bo integrirana v Salesforcove storitve.
Krux je podjetje, ustanovljeno leta 2010. Gre za marketinško usmerjeno podjetje, ki se ukvarja s programsko opremo in se specializira v analizi podatkov. Njihove storitve so priljubljene pri marketingaših, ki jo uporabljajo za lažje targetiranje uporabnikov. Omogoča spremljanje prometa na različnih napravah, vse od osebnih računalnikov, mobilnih napravic in tablic, ter različnih kanalih, kot so zasloni, družabna omrežja, video kanali in iskanja.
Krux z okoli 200 strankami
Krux, ki sta ga soustanovila Tom Chavez in Vivek S. Vaidya, je s podjetjem Salesforce sicer sodeloval že v preteklosti. Startup, ki ima trenutno okoli 200 strank, je skupno zbral okoli 50 milijonov dolarjev. Vanj so investirali Accel, Sapphire Ventures in IDG.
Salesforce kupil že 44 podjetij, samo lani za nakupe odštel 4 milijarde
Krux je zgolj eno podjetij, ki jih je Salerforce kupil v zadnjem letu. Za podjetja, kot so Demandware, Quip in BeyondCare, je v zadnjem letu odšel skoraj 4 milijarde dolarjev. Prav tako se je potegoval za nakup LinkedIna, ki pa je pozneje prišel v roke Microsofta. Ta je zanj odštel 26 milijard dolarjev. Salesforce se menda poteguje tudi za nakup Twitterja, ki se je znašel pred številnimi izzivi. Kot pravi Marc Benioff, direktor Salesforca, se pohod njegovega podjetja še dolgo ne bo ustavil. Salesforce je vse od ustanovitve, to je bilo leta 1999, opravil 44 nakupov podjetij.
Salesforce bo z nakupom Kruxa pridobil nov kup marketinških podatkov, s katerimi bo lahko izboljšal analitično in podatkovno tehnologijo za svoje uporabnike.