Sledite zakonom, da vaše spletne trgovine ne doleti globa!

Kot lastnik spletne trgovine ste obvezani zadostovati vsem zakonsko določenim zahtevam tovrstnega poslovanja. V nasprotnem primeru vas lahko doleti globa ali drugi, še strožji ukrepi tržnega inšpektorata.
Vsaka spletna trgovina mora zadostovati zakonskim določilom

(Vir slike: Pixabay.com)

V nadaljevanju smo zbrali nekaj iztočnic, na kaj morate biti kot lastnik spletne trgovine še posebej pozorni. Za podrobno znanje iz omenjenega področja pa lepo vabljeni na našo delavnico.

Vključite politiko zasebnosti za obiskovalce spletne trgovine

Eno najpomembnejših zakonsko določenih določil je vključitev pojasnil o politiki zasebnosti za obiskovalce vaše spletne trgovine. S tem pa ne boste zgolj zadostili zakonu in se izognili kazni pristojnih inšpekcij, temveč boste naredili pozitiven vtis tudi na svoje potencialne stranke.

Splet namreč dandanes poleg vse večjega števila uporabnikov uporablja tudi vse več nepridipravov, ki skušajo na nelegalen način priti do osebnih podatkov in se z njimi okoristiti.  Zato zagotovila o zasebnosti na spletu postajajo vse bolj cenjena. Za potencialnega kupca pa pomenijo, da ste resno podjetje, ki sledi zakonom in ki je vredno zaupanja.

Spletna trgovina mora biti v skladu z GDPR

Digitalizacija je bistveno povečala obseg zbiranja podatkov, vse več je tudi pretoka informacij o posameznikih. Prav zato je splošna uredba o varstvu podatkov, ki jo poznamo tudi pod oznako SUVP ali GDPR, podjetnikom, ki pri svojem poslovanju obdelujete osebne podatke, prinesla strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Splošna uredba o varstvu podatkov med drugim določa, da morajo biti osebni podatki zbrani, obdelani in uporabljeni zakonito, pošteno in na pregleden način. Prinaša pa še cel kup drugih določil, ki jih morate spletni trgovci upoštevati.

Nimate časa urejati potrebne dokumentacije, vendar ne želite, da vas doleti visoka globa za neupoštevanje GDPR? Pomagajo vam lahko naši pravniki: pošljite nam e-mail na info@mladipodjetnik.si ali nas pokličite na 030 708 807.

Uporabljeno gradivo naj ima primerno licenco

Da bo vaša spletna trgovina za potencialnega kupca bolj privlačna, boste njen izgled najverjetneje popestrili s fotografijami, slikami ali videoposnetki. Priporočamo, da pri tem uporabljate čim več lastnega gradiva – vzemite si čas in s pomočjo kvalitetnega fotoaparata čim bolje poslikajte svoje produkte.

Zelo verjetno je, da boste kljub še tako veliki zbirki lastnega slikovnega gradiva vseeno uporabili tudi kakšno sliko, ki ne bo vaša avtorska last. Če jo boste našli na spletu od enega izmed številnih ponudnikov slikovnih gradiv, je pomembno, da se pri tem prepričate, ali ima fotografija, slika ali videoposnetek primerno licenco. V nekaterih primerih lahko slikovno gradivo od ponudnikov na svoj računalnik prenesete brezplačno (a ob določenih pogojih, kot je na primer navajanje avtorstva), v drugih primerih boste morali za licenco plačati.

Ostala zakonska določila za spletne trgovce bomo obdelali na delavnici!

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Ponovno bo treba predložiti podatke za četrtletno poročanje o poslovanju poslovnih subjektov. Zavezanci boste morali podatke predložiti do 31. julija 2019. Preberite več >>

Projektno poročanje – zadnji korak do sredstev

Projektno poročanje – zadnji korak do sredstev

Mikro in mala podjetja, ki prejmejo sredstva na javnem razpisu, se prevečkrat prepozno zavejo, kako obsežen in dolgotrajen je postopek projektnega poročanja. Zaradi napačnih poročil zato mnogi ne uspejo počrpati vseh sredstev, ki so jim bila dodeljena. Preberite več >>

5 nevarnosti, ki pretijo spletnim trgovcem

5 nevarnosti, ki pretijo spletnim trgovcem

Nakupovanje prek spleta je čedalje bolj v porastu. Prav zato je poslovanje podjetij (tudi) prek spletne trgovine zelo smiselno. Je pa treba najprej dobro poznati to področje in poskrbeti za varnost trgovca in tudi strank. Preberite več >>

Spletne trgovine morajo imeti zapisane identifikacijske podatke

Spletne trgovine morajo imeti zapisane identifikacijske podatke

Pred postavitvijo spletne trgovine ste najverjetneje dobro razmislili o vseh prednostih, ki vam jih prinaša spletno poslovanje. A razmisliti morate tudi o vseh zakonsko določenih obvezah, ki se tičejo spletnih trgovin. Preberite več >>

Podjetniki pozor! Skrajni čas za ureditev eVročanja

Podjetniki pozor! Skrajni čas za ureditev eVročanja

FURS je izdal sporočilo za javnost, v katerem vsa podjetja in podjetnike, ki še nimate urejenega eVročanja, poziva, da to uredite čimprej. V tednu od 13.5. do 17.5.2019 se lahko v ta namen obrnete na svoj finančni urad, ki vam bo nudil dodatne informacije in pomoč. Preberite več >>

Informacijska varnostna politika naj bo sestavni del vsake spletne trgovine

Informacijska varnostna politika naj bo sestavni del vsake spletne trgovine

V tokratnem prispevku smo se posvetili tematiki informacijske varnostne politike, na katero morate biti kot lastnik spletne trgovine še posebej pozorni. Za dodatno znanje pa lepo vabljeni na našo delavnico, prilagojeni za spletne trgovce. Preberite več >>

Oznake: ,