Slovenska inovacija za lego kocke na Kickstarterju!
Devetčlanska ekipa BuWizz zbira sredstva na Kickstarterju. Cilj je 50 tisoč dolarjev (Vir slike: Kickstarter).
BuWizz je pametna napravica, ki se predstavlja – nič čudnega – v obliki lego kocke. Kocka uporabniku omogoča natančen nadzor nad motorjem, ki tako lahko lažje in hitreje premaguje cilje na poti, pravi ekipa, ki jo sestavljajo navdušenci nad lego kockami. Želeli so si več zabave, motorjem, ki so dostopni na trgu, pa dati več hitrosti, moči in možnosti. S trenutnimi rešitvami, ki se ponujajo na trgu, niso bili zadovoljni. Njihova kocka ima v primerjavi z drugimi motorji dvakrat več moči in hitrosti.
Baterija, ki zdrži do štiri ure
Rezultat dveletnega razvoja je današnja različica, ki jo lahko upravljamo prek pametnega telefona, in sicer tako tistih, ki jih poganja operacijski sistem Android, kot tudi iOS, kot tudi prek tablic. Doseg je do 100 metrov. V notranjosti motorja se nahaja baterija, ki bo poskrbela za zabavo do štiri ur. Odvisno je seveda od uporabe, pravijo razvijalci. Ko se bo njeno »življenje« približevalo h koncu, bo na to opozorila uporabnika. Polnimo jo prek USB kabla.
BuWizz kocka, ki lahko hkrati upravlja do štiri motorje, je po besedah njenih ustvarjalcev, enostavna za uporabo, enostavna je tudi njena priprava. Ob začetku uporabe jo moramo povezati z našim lego modelom. Prenesemo aplikacijo, jo zaženemo, določimo nastavitve in že smo nared za uporabo. Upravljamo ga prek telefona.
BuWizz kocka, ki lahko hkrati upravlja do štiri motorje, je po besedah njenih ustvarjalcev, enostavna za uporabo, enostavna je tudi njena priprava (Vir slike: Kickstarter).
Trenutna povprečna donacija je 125 dolarjev
Ekipa, ki jo sestavljajo Roni Leben, Kajetan Kovač, Sandi Romih, Lovro Sambol, Matjaž Ferenc, Melissa Cerić, Žiga Godina, Peter Irman in Robert Reinhardt, na Kickstarterju zbira sredstva v višini 50 tisoč dolarjev. Trenutni podatki iz spletne strani KickTraq kažejo, da je povprečna donacija na podpornika 125 dolarjev. V dveh dneh so zbrali 7.103 dolarjev. V kolikor bi jim zbiranje sredstev v takšni meri uspelo tudi v naslednjih dneh oziroma tednih – kampanja bo trajala 30 dni, vse do 22. julija -, bi po trenutnih napovedi KickTray zbrali nekaj več kot 110 tisoč dolarjev.
Zgodnjim podpornikom (t.i. early bird) ponujajo BuWizz za 89 dolarjev, tisti, ki si ne bodo dovolj hitro zagotovili njihovega produkta, pa bodo zanj morali odšteti 119 dolarjev. Podporniki bodo, v kolikor bo kampanja uspešna, svoje nagrade prejeli novembra oziroma decembra. Ponujajo pa tudi posebno nagrado, in sicer prototip BuWizza. Na voljo jih je 30, tisti, ki si bodo zaželeli te nagrade, pa bodo prototip v nabiralnik prejeli že avgusta.
Kampanjo lahko podprete tukaj >>