Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt Kidoneye. Gre za varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem.
Otroški varnostni jopič (Vir: Kickstarter)

Otroški varnostni jopič (Vir: Kickstarter)

Jopič Kidoneye

Jopič Kidoneye je varnostni jopič s številnimi varnostnimi funkcijami, zaradi katerih staršev ne bo več skrbelo za njihovo varnost, ko se bodo odpravili od doma. Te funkcije so: fluorescentna barva, alarmni žepek s hitrim odpiranjem, osebni alarm, zelena led lučka v sprednjem žepu, vgrajeni nastavljiv pas za trak, trak za starševski nadzor z zanko za roko, karabin pritrditev traku, rdeča led lučka v zadnjem žepu, odsevni elementi, razločevalne kartice, ID kartica v skrivnem notranjem žepku itd.

Z jopičom Kidoneye so otroci bolj vidni in posledično bolj varni. Vidnost otrok je še posebej pomembna v prometu, na poti v šolo, na kolesu v mraku ali v temi. Trak za starševski nadzor je prednost, če se z otrokom nahajamo na množičnih prireditvah in v velikih mestih. Zagotavlja, da se otrok ne oddalji preveč.

Jopič je na voljo v dveh barvah, v fluorescentno rumeni in roza, ter v štirih velikostih.

Različne barve in velikosti (Vir: Kickstarter)

Različne barve in velikosti (Vir: Kickstarter)

Nastanek ideje

Za kampanjo stojita Urška Logar in Boris Deanovič. Imata dva otroka z motnjo avtističnega spektra, mlajši otrok pa je tudi hiperaktiven z ADHD. Za sabo imata dve neprijetni izkušnji, ko sta kljub nenehni pozornosti v gneči ljudi izgubila starejšega otroka. Enkrat je bilo celo treba poklicati policijo. Na srečo se je v obeh primerih vse dobro razpletlo. Vseeno pa jima izkušnji nista dala miru, zato sta začela razmišljati o tem, kako bi lahko take primere v prihodnje preprečila. Tako se je rodila ideja o jopiču Kidoneye.

O kampanji

Kampanja bo na Kickstarterju potekala še do 18. junija. Da bi projekt lahko uspešno zaživel, mora zbrati 15.800 dolarjev sredstev.

Kampanjo lahko podprete na naslednji povezavi >>

Za koga vse je jopič uporaben? (Vir: Kickstarter)

Za koga vse je jopič Kidoneye uporaben? (Vir: Kickstarter)

O Urški in Borisu

Urška Logar je na Univerzi v Ljubljani doštudirala modo in ekonomijo. Po duši je inovatorka. Ima veliko idej in kreativnosti. Išče načine, kako bi lahko stvari še izboljšala. Stalno jo žene k realizaciji novih projektov.

Boris Deanovič ima občutek za design in podrobnosti. Dokončal je študij arhitekture na Univerzi v Ljubljani, v Veliki Britaniji pa je magistriral iz managementa umetnosti in dediščine. Zaposlen je na Zavodu za varstvo kulturne dediščine.

Ne spreglejte: Sredstva na enak način zbira tudi projekt 4Viva Blackbox >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Na Kickstarterju lahko podprete še en slovenski projekt; Puffers. Gre za prvo napihljivo majico na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki. Preberite več >>

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund se predstavlja "GT collection moških ur in designerskega nakita". Ustanovitelj blagovne znamke, Gašper Tratnik, namerava z zbranim zneskom širiti prepoznavnost blagovne znamke. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Te dni lahko na Kickstarterju podprete slovenski projekt Bixie. To je lesen poganjalec minimalističnega designa namenjen otrokom do 4. leta starosti. Izdelek je izdelan iz naravnih materialov, zato je prijazen do okolja. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kawelli

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kawelli

Na Kickstarterju lahko te dni podprete slovenski projekt Kawelli. Gre za poseben nakit elegantnega videza, ki je odporen na udarce, vročino in rjavenje. Izdelan je iz ogljikovih vlaken. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Safy

Slovenski projekt na Kickstarterju: Safy

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja za projekt Safy. Gre za posebno torbico, ki je namenjena shranjevanju najbolj dragocenih stvari, kot so ključi, dokumenti, denar, telefon in drugo. Torbica ima številna varnostne mehanizme, s katerimi lahko zaščitite svoje stvari pred krajo. Preberite več >>

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Da bi lahko vaša podjetniška ideja zaživela, morate vanjo praviloma vložiti določeno vsoto začetnih sredstev. Kateri so možni viri za pridobitev teh sredstev? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Sailing ‘oli’oli

Slovenski projekt na Kickstarterju: Sailing ‘oli’oli

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja za projekt, katerega cilj je javnost prek fotografij in videev obveščati o stanju morja in posredno vplivati na zmanjšanje njegove onesnaženosti. Preberite več >>

Oznake: ,