Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt Kidoneye. Gre za varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem.
Otroški varnostni jopič (Vir: Kickstarter)

Otroški varnostni jopič (Vir: Kickstarter)

Jopič Kidoneye

Jopič Kidoneye je varnostni jopič s številnimi varnostnimi funkcijami, zaradi katerih staršev ne bo več skrbelo za njihovo varnost, ko se bodo odpravili od doma. Te funkcije so: fluorescentna barva, alarmni žepek s hitrim odpiranjem, osebni alarm, zelena led lučka v sprednjem žepu, vgrajeni nastavljiv pas za trak, trak za starševski nadzor z zanko za roko, karabin pritrditev traku, rdeča led lučka v zadnjem žepu, odsevni elementi, razločevalne kartice, ID kartica v skrivnem notranjem žepku itd.

Z jopičom Kidoneye so otroci bolj vidni in posledično bolj varni. Vidnost otrok je še posebej pomembna v prometu, na poti v šolo, na kolesu v mraku ali v temi. Trak za starševski nadzor je prednost, če se z otrokom nahajamo na množičnih prireditvah in v velikih mestih. Zagotavlja, da se otrok ne oddalji preveč.

Jopič je na voljo v dveh barvah, v fluorescentno rumeni in roza, ter v štirih velikostih.

Različne barve in velikosti (Vir: Kickstarter)

Različne barve in velikosti (Vir: Kickstarter)

Nastanek ideje

Za kampanjo stojita Urška Logar in Boris Deanovič. Imata dva otroka z motnjo avtističnega spektra, mlajši otrok pa je tudi hiperaktiven z ADHD. Za sabo imata dve neprijetni izkušnji, ko sta kljub nenehni pozornosti v gneči ljudi izgubila starejšega otroka. Enkrat je bilo celo treba poklicati policijo. Na srečo se je v obeh primerih vse dobro razpletlo. Vseeno pa jima izkušnji nista dala miru, zato sta začela razmišljati o tem, kako bi lahko take primere v prihodnje preprečila. Tako se je rodila ideja o jopiču Kidoneye.

O kampanji

Kampanja bo na Kickstarterju potekala še do 18. junija. Da bi projekt lahko uspešno zaživel, mora zbrati 15.800 dolarjev sredstev.

Kampanjo lahko podprete na naslednji povezavi >>

Za koga vse je jopič uporaben? (Vir: Kickstarter)

Za koga vse je jopič Kidoneye uporaben? (Vir: Kickstarter)

O Urški in Borisu

Urška Logar je na Univerzi v Ljubljani doštudirala modo in ekonomijo. Po duši je inovatorka. Ima veliko idej in kreativnosti. Išče načine, kako bi lahko stvari še izboljšala. Stalno jo žene k realizaciji novih projektov.

Boris Deanovič ima občutek za design in podrobnosti. Dokončal je študij arhitekture na Univerzi v Ljubljani, v Veliki Britaniji pa je magistriral iz managementa umetnosti in dediščine. Zaposlen je na Zavodu za varstvo kulturne dediščine.

Ne spreglejte: Sredstva na enak način zbira tudi projekt 4Viva Blackbox >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

V pripravi – Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

V pripravi – Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Na Kickstarterju lahko podprete še en slovenski projekt; Puffers. Gre za prvo napihljivo majico na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje