
Prednost nosljivih napravic bodo prepoznala tudi podjetja, napovedujejo analitiki (Vir slike: YouTube).
Ameriška agencija za raziskavo trga (International Data Corporation, IDC) napoveduje, da bo tudi v letu 2016 trg nosljivih napravic rastel. Po njihovi oceni bo letos odposlanih 111,1 milijonov enot nosljivih napravic, kar je za 44,4 odstotkov več kot lani. Dodajajo, da bo število teh do leta 2019 narastlo na 214,6 milijonov enot. Vrednost trga naj bi v prihodnjih letih dosegla 25 milijard dolarjev.
Trg bo rastel tudi na račun druge in tretje generacije
Danes so najbolj običajne nosljive napravice še precej osnovne, v veliki meri gre za športne pripomočke, v naslednjih letih pa lahko pričakujemo nadaljnji razvoj, modele z novimi funkcijami, poudarja Jitesh Ubrani iz IDC-ja. Čeprav se na trgu pojavljajo tudi pametna oblačila in drugi pripomočki, ki nam pomagajo pri vsakdanjih opravilih, pa so še vedno v manjšem zaostanku od svojih analognih bratov. Pričakuje, da bo nova generacija teh napravic prinesla večji in boljši sprejem s strani potrošnikov. Trg bo rastel tudi zaradi druge in tretje generacije, ki bosta odpravili napake prve generacije in ponudila precej več.
Ene izmed najbolj priljubljenih nosljivih napravic so zagotovo pametne ure, ki bodo letos po predvidevanjih IDC-ja dosegle nov rekord: ocenjujejo, da bo letos odposlanih kar 34,3 milijonov enot. Lani je ta številka presegla 21 milijonov.
Apple v ospredju, nato Android
Ramon Liamas, prav tako iz IDC-ja, je prepričan, da bodo platforme pametnih ur vodile evolucijo na tem področju. Izstopale bodo pametne ure Appla, ki ima že sicer izredno lojalne kupce. V lanskem letu je podjetje prodalo 13 milijonov uric, leta 2019, ocenjuje IDC, pa bo število prodanih Applovih pametnih ur preseglo 45 milijonov. Za petami jim bodo ure Android Wear – v lanskem letu so prepričale 3,2 milijona potrošnikov, leta 2019 pa po napovedih IDC-ja 34,3 milijonov.
Nosljive naprave priložnost za podjetja
Pričakuje se, da bodo velik preskok letos naredila tudi podjetja, ki bodo v nosljivih napravicah iskala priložnost za povečanje učinkovitosti in prenosa svojih notranjih procesov. Nosljive napravice sicer ne bodo nadomestile ostalih naprav, temveč se bodo ponujale kot uporabno orodje v vse bolj digitalnem svetu.