Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Analiza trga je eden najpomembnejših korakov ob načrtovanju novega posla, manjkati pa ne sme niti ob merjenju učinkovitosti trenutnega poslovanja. Tržišče se namreč hitro spreminja, čemur morate prilagajati tudi svojo poslovno taktiko.
Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno (Vir slike: pixabay.com)

V primeru, da pravkar ustanavljate novo podjetje, morate nujno napraviti kvalitetno tržno analizo in ugotoviti, kako bodo kupci sprejeli vaše nove produkte oz. storitve, ko se bodo le-ti pojavili na tržišču.

A tudi v primeru, da vodite že uveljavljeno podjetje, ki ustvarja dobiček, ne smete pozabiti na analizo trga. To naj bi – predvsem zaradi hitrih in pomembnih sprememb na tržišču – opravili vsaj enkrat na leto. Pri tem se osredotočite predvsem na potencialno tržišče, ne le na tega, ki ga že zasedate. V tem primeru si boste razširili obzorje in pogledali tudi izven okvirjev, v katerih poslujete sedaj.

Pri tržni analizi bodite pozorni predvsem na naslednje iztočnice:

Zadostna količina informacij

Poslužujte se različnih virov, naj bodo to različne spletne strani, vaša lokalna podjetniška zbornica ali javni podatki iz vladne statistike. Morda boste morali napraviti tudi kakšno (spletno) anketo ali (telefonske) razgovore z ljudmi iz različnih panog in različnih okolij, da bi lahko pridobili zadostno količino podatkov.

Segmentiranje tržišča

Na ta način boste potencialnim strankam lahko ponudili rešitve na bolj specifične zahteve, primernejšo ceno, prilagojene produkte oz. storitve in podobno. S tem boste na svojo stran pridobili večje število potrošnikov.

Velikost tržišča

Nujno morate izvedeti, kako veliko je vaše tržišče: ali zajema okoli 200, 200.000 ali 2.000.000 ljudi? Pri tem morate vsaj za 3 – 5 let vnaprej predvideti tudi morebitne spremembe, kot je na primer vsakoletno zmanjševanje števila študentov, povečevanje števila upokojencev in podobno.

Trendi

Dobro morate spoznati tudi trende, ki bi lahko imeli vpliv na vaše tržišče. Če prodajate avtomobile, poskusite ugotoviti, ali zvišanje cen naftnih derivatov vpliva na zmanjšanje števila ljudi, ki se odločijo za nakup štirikolesnika. Takšna ugotovitev vam bo pomagala pri nadaljnjem načrtovanju vaših poslovnih taktik.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje