BLOG MARKETING DELAVNICA

Walmart kupil startup Jet!

Jet je mlad startup, ki so ga tuji mediji označili za naslednika Amazona. Startup je še preden je uradno zaživel v zgolj treh rundah zbral okoli 220 milijonov dolarjev, skupno prek 500. Zdaj je del velikana Walmarta, ki je zanj odštel 3 milijarde dolarjev. Walmartov boj z Amazonom se nadaljuje.
Walmart kupil startup Jet!

Walmartovo potezo so pri Bloombergu označili kot depresiven korak v boju proti Amazonu (Vir slike: YouTube).

Nakup startupa Jet je največji korak v boju proti Amazonu, ki ga je naredil Walmart. Jet.com je spletna platforma, ki prodaja otroške, gospodinjske in lepotne izdelke, v katerega je investiral celo kitajski spletni gigant Alibaba. Jet.com obljublja najcenejše izdelke, od Amazona naj bi bil cenejši za od 10 do 15 odstotkov.

Pri Jetu ne bo prišlo do bistvenih sprememb, so sporočili iz Walmarta. Še vedno bo samostojna blagovna znamka, bo pa njegov prvi mož, Marc Lore, vodil tako spletni del Jeta kot tudi Walmartovega. Doug McMillion, izvršni direktor Walmarta, je investitorjem pojasnil, da gre za »naravno tranzicijo«. Lore se bo po njegovih besedah osredotočil na ameriški del prodaje, kar je pravzaprav tudi v interesu Walmarta.

McMillion je pred investitorji pojasnil še, da pričakuje, da bo Jet postal dobičkonosen še pred letom 2020, torej prej, kot je bilo prvotno načrtovano. Pri tem pa mu bo pomagal Walmart. Tudi v bodoče bo njihov pogled usmerjen k nižjim cenam, širitvi asortimana in ponujanju preproste nakupovalne izkušnje. To je tisto, česar si kupci želijo, je prepričan.

Posel obema prinaša precej ugodnosti: še zlasti pa v tekmi proti glavnemu konkurentu. Za Walmart je Amazon postal eksistenčna grožnja, saj vse več Američanov kupuje prek spleta. V zadnjem letu se je prodaja Amazona prek spleta povečala za 60 odstotkov. Walmartova prodaja prek spleta pa dosega zgolj 2,5 odstotka celotne prodaje! In kar je še huje – zadnji dve leti se njen obseg vse bolj manjša. V zadnjem desetletju se je namreč intenzivno osredotočil na prodajo v fizičnih trgovinah, kar se je zdaj izkazalo za napačno odločitev. Analitiki pri Bloombergu menijo, da je nakup Jeta “depresivna poteza Walmarta, da bi ujel Amazon”.

Pred petimi leti še niso obstajali, danes pa so vredni milijarde

Walmart ima danes 11.527 trgovin v 28 državah, vključno z znamkami, kot je Sam´s Club. Vsak teden vanje zahaja okoli 260 milijonov strank, ki jim streže (ali na kakšen drug način olajša nakupni proces) kar 2,3 milijonov ljudi. Walmart velja za največjega prodajalca na svetu, a zmanjšuje svoje napore tam, kjer je vse manj dobičkonosen. Njegov poskus z Walmart Express se je izkazal za vse prej kot dobro poslovno potezo.

Po drugi strani pa Jet mesečno obišče 400 tisoč novih uporabnikov, ki dnevno opravijo 25 tisoč nakupov. Njegova mreža prodajalcev in partnerjev je že precej močna: okoli 2.400 jih je že. Njegovi kupci so tisti, ki si jih želi imeti vsak spletni trgovec: milenijci.

Lore je skupaj z Mikom Hanrahanom in Nateom Faustom ustanovil Jet pred tremi leti. Skupaj so v več rundah zbrali več kot 500 milijonov dolarjev, po nekaterih podatkih celo 800 milijonov. In to še preden je Jet tudi uradno zaživel – to je bilo lanskega julija. Sprva je ekipa uvedla naročniški sistem, po katerem so od uporabnikov zahtevali 50 dolarjev (s tem bi dobili ključ do znižanih izdelkov na Jetu), a so si kmalu premislili. Platforma je trenutno na voljo le v ZDA, v prihodnjih mesecih pa bo morda na voljo tudi Otočanom.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje