Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo?
ziga-berce

Kaj se dogaja z industrijo množičnega financiranja? Kako je nanjo vplival razmah kriptovalut in kriptožetonov, ki so poskrbeli za popularizacijo množičnega investiranja? Za mnenje smo povprašali podjetnika, poznavalca startup okolja in strokovnjaka z vpogledom v različne oblike financiranja Žigo Berceta, ki ima izkušnje tudi s kampanjami množičnega financiranja.

Kickstarter kampanje morajo biti premišljeno sestavljene

“Vsekakor je v zadnjem času manj “hype-a” okrog množičnega financiranja. Večja pozornost je namenjena množičnemu investiranju oziroma ICO kampanjam. Ne bi rekel, da je to slabo. Menim, da bodo naslednje Kickstarter kampanje precej bolj premišljeno sestavljene. V preteklosti se je večkrat zgodilo, da so se na Kickstarterju znašli projekti, za katere ta platforma ni bila pravi način zbiranja sredstev. Še vedno pa lahko na Kickstarterju najdemo številne uspešne projekte, med njimi tudi nekaj slovenskih,” je razkril Berce.

Množično financiranje in množično investiranje nista povsem konkurenčna

Po mnenju poznavalcev je bil konec leta 2017 trg kriptovalut in ICO-tov prenasičen in se je posledično sesedel. Berce meni, da množično investiranje in množično financiranje v bistvu nikoli nista bila povsem konkurenčna, ker sta bila namenjena različnim projektom. Pri Kickstarterju in ostalih podobnih platformah so projekti bolj produktno orientirani, medtem ko gre pri ICO kampanjah za servisne oziroma storitvene projekte, ki so na takšen ali drugačen način povezani s fintechom.

“Pojem množičnega financiranja je izredno širok in vsebuje cel kup izpeljank. Cilj vsakega podjetja je, da najde pravo obliko investicije – lahko gre tudi za posojila bank, angelske investitorje in ostale…,” je v pogovoru za portal Mladi podjetnik pojasnil izkušeni podjetnik, ki svetuje tudi o email marketingu.

Tudi uveljavljena podjetja bi lahko izkoristila množično financiranje

Kaj bo prinesla prihodnost? Imajo slovenski podjetniki dovolj znanja o vseh oblikah financiranja, da bodo znali izbrati pravo obliko? Ali bodo še naprej sledili črednemu nagonu?

“V Sloveniji je premalo večjih podjetij, ki bi resno razmišljala o množičnem financiranju. Še vedno velja prepričanje, da je ta oblika financiranja primerna zgolj za “posameznike z malimi idejami”. Med tem so se pri množičnem investiranju v kriptovalute in kriptožetone tudi izkušeni podjetniki “zaleteli” v to obliko financiranja, saj so v skladu z evforijo pričakovali kupe denarja,” zaključi Berce.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Preberite več >>

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Preberite več >>

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje