Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo?
ziga-berce

Kaj se dogaja z industrijo množičnega financiranja? Kako je nanjo vplival razmah kriptovalut in kriptožetonov, ki so poskrbeli za popularizacijo množičnega investiranja? Za mnenje smo povprašali podjetnika, poznavalca startup okolja in strokovnjaka z vpogledom v različne oblike financiranja Žigo Berceta, ki ima izkušnje tudi s kampanjami množičnega financiranja.

Kickstarter kampanje morajo biti premišljeno sestavljene

“Vsekakor je v zadnjem času manj “hype-a” okrog množičnega financiranja. Večja pozornost je namenjena množičnemu investiranju oziroma ICO kampanjam. Ne bi rekel, da je to slabo. Menim, da bodo naslednje Kickstarter kampanje precej bolj premišljeno sestavljene. V preteklosti se je večkrat zgodilo, da so se na Kickstarterju znašli projekti, za katere ta platforma ni bila pravi način zbiranja sredstev. Še vedno pa lahko na Kickstarterju najdemo številne uspešne projekte, med njimi tudi nekaj slovenskih,” je razkril Berce.

Množično financiranje in množično investiranje nista povsem konkurenčna

Po mnenju poznavalcev je bil konec leta 2017 trg kriptovalut in ICO-tov prenasičen in se je posledično sesedel. Berce meni, da množično investiranje in množično financiranje v bistvu nikoli nista bila povsem konkurenčna, ker sta bila namenjena različnim projektom. Pri Kickstarterju in ostalih podobnih platformah so projekti bolj produktno orientirani, medtem ko gre pri ICO kampanjah za servisne oziroma storitvene projekte, ki so na takšen ali drugačen način povezani s fintechom.

“Pojem množičnega financiranja je izredno širok in vsebuje cel kup izpeljank. Cilj vsakega podjetja je, da najde pravo obliko investicije – lahko gre tudi za posojila bank, angelske investitorje in ostale…,” je v pogovoru za portal Mladi podjetnik pojasnil izkušeni podjetnik, ki svetuje tudi o email marketingu.

Tudi uveljavljena podjetja bi lahko izkoristila množično financiranje

Kaj bo prinesla prihodnost? Imajo slovenski podjetniki dovolj znanja o vseh oblikah financiranja, da bodo znali izbrati pravo obliko? Ali bodo še naprej sledili črednemu nagonu?

“V Sloveniji je premalo večjih podjetij, ki bi resno razmišljala o množičnem financiranju. Še vedno velja prepričanje, da je ta oblika financiranja primerna zgolj za “posameznike z malimi idejami”. Med tem so se pri množičnem investiranju v kriptovalute in kriptožetone tudi izkušeni podjetniki “zaleteli” v to obliko financiranja, saj so v skladu z evforijo pričakovali kupe denarja,” zaključi Berce.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Na Kickstarterju lahko podprete še en slovenski projekt; Puffers. Gre za prvo napihljivo majico na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki. Preberite več >>

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund se predstavlja "GT collection moških ur in designerskega nakita". Ustanovitelj blagovne znamke, Gašper Tratnik, namerava z zbranim zneskom širiti prepoznavnost blagovne znamke. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Te dni lahko na Kickstarterju podprete slovenski projekt Bixie. To je lesen poganjalec minimalističnega designa namenjen otrokom do 4. leta starosti. Izdelek je izdelan iz naravnih materialov, zato je prijazen do okolja. Preberite več >>

Oznake: , ,