Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo?
ziga-berce

Kaj se dogaja z industrijo množičnega financiranja? Kako je nanjo vplival razmah kriptovalut in kriptožetonov, ki so poskrbeli za popularizacijo množičnega investiranja? Za mnenje smo povprašali podjetnika, poznavalca startup okolja in strokovnjaka z vpogledom v različne oblike financiranja Žigo Berceta, ki ima izkušnje tudi s kampanjami množičnega financiranja.

Kickstarter kampanje morajo biti premišljeno sestavljene

“Vsekakor je v zadnjem času manj “hype-a” okrog množičnega financiranja. Večja pozornost je namenjena množičnemu investiranju oziroma ICO kampanjam. Ne bi rekel, da je to slabo. Menim, da bodo naslednje Kickstarter kampanje precej bolj premišljeno sestavljene. V preteklosti se je večkrat zgodilo, da so se na Kickstarterju znašli projekti, za katere ta platforma ni bila pravi način zbiranja sredstev. Še vedno pa lahko na Kickstarterju najdemo številne uspešne projekte, med njimi tudi nekaj slovenskih,” je razkril Berce.

Množično financiranje in množično investiranje nista povsem konkurenčna

Po mnenju poznavalcev je bil konec leta 2017 trg kriptovalut in ICO-tov prenasičen in se je posledično sesedel. Berce meni, da množično investiranje in množično financiranje v bistvu nikoli nista bila povsem konkurenčna, ker sta bila namenjena različnim projektom. Pri Kickstarterju in ostalih podobnih platformah so projekti bolj produktno orientirani, medtem ko gre pri ICO kampanjah za servisne oziroma storitvene projekte, ki so na takšen ali drugačen način povezani s fintechom.

“Pojem množičnega financiranja je izredno širok in vsebuje cel kup izpeljank. Cilj vsakega podjetja je, da najde pravo obliko investicije – lahko gre tudi za posojila bank, angelske investitorje in ostale…,” je v pogovoru za portal Mladi podjetnik pojasnil izkušeni podjetnik, ki svetuje tudi o email marketingu.

Tudi uveljavljena podjetja bi lahko izkoristila množično financiranje

Kaj bo prinesla prihodnost? Imajo slovenski podjetniki dovolj znanja o vseh oblikah financiranja, da bodo znali izbrati pravo obliko? Ali bodo še naprej sledili črednemu nagonu?

“V Sloveniji je premalo večjih podjetij, ki bi resno razmišljala o množičnem financiranju. Še vedno velja prepričanje, da je ta oblika financiranja primerna zgolj za “posameznike z malimi idejami”. Med tem so se pri množičnem investiranju v kriptovalute in kriptožetone tudi izkušeni podjetniki “zaleteli” v to obliko financiranja, saj so v skladu z evforijo pričakovali kupe denarja,” zaključi Berce.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje