Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo?
ziga-berce

Kaj se dogaja z industrijo množičnega financiranja? Kako je nanjo vplival razmah kriptovalut in kriptožetonov, ki so poskrbeli za popularizacijo množičnega investiranja? Za mnenje smo povprašali podjetnika, poznavalca startup okolja in strokovnjaka z vpogledom v različne oblike financiranja Žigo Berceta, ki ima izkušnje tudi s kampanjami množičnega financiranja.

Kickstarter kampanje morajo biti premišljeno sestavljene

“Vsekakor je v zadnjem času manj “hype-a” okrog množičnega financiranja. Večja pozornost je namenjena množičnemu investiranju oziroma ICO kampanjam. Ne bi rekel, da je to slabo. Menim, da bodo naslednje Kickstarter kampanje precej bolj premišljeno sestavljene. V preteklosti se je večkrat zgodilo, da so se na Kickstarterju znašli projekti, za katere ta platforma ni bila pravi način zbiranja sredstev. Še vedno pa lahko na Kickstarterju najdemo številne uspešne projekte, med njimi tudi nekaj slovenskih,” je razkril Berce.

Množično financiranje in množično investiranje nista povsem konkurenčna

Po mnenju poznavalcev je bil konec leta 2017 trg kriptovalut in ICO-tov prenasičen in se je posledično sesedel. Berce meni, da množično investiranje in množično financiranje v bistvu nikoli nista bila povsem konkurenčna, ker sta bila namenjena različnim projektom. Pri Kickstarterju in ostalih podobnih platformah so projekti bolj produktno orientirani, medtem ko gre pri ICO kampanjah za servisne oziroma storitvene projekte, ki so na takšen ali drugačen način povezani s fintechom.

“Pojem množičnega financiranja je izredno širok in vsebuje cel kup izpeljank. Cilj vsakega podjetja je, da najde pravo obliko investicije – lahko gre tudi za posojila bank, angelske investitorje in ostale…,” je v pogovoru za portal Mladi podjetnik pojasnil izkušeni podjetnik, ki svetuje tudi o email marketingu.

Tudi uveljavljena podjetja bi lahko izkoristila množično financiranje

Kaj bo prinesla prihodnost? Imajo slovenski podjetniki dovolj znanja o vseh oblikah financiranja, da bodo znali izbrati pravo obliko? Ali bodo še naprej sledili črednemu nagonu?

“V Sloveniji je premalo večjih podjetij, ki bi resno razmišljala o množičnem financiranju. Še vedno velja prepričanje, da je ta oblika financiranja primerna zgolj za “posameznike z malimi idejami”. Med tem so se pri množičnem investiranju v kriptovalute in kriptožetone tudi izkušeni podjetniki “zaleteli” v to obliko financiranja, saj so v skladu z evforijo pričakovali kupe denarja,” zaključi Berce.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Večina Slovencev, ki se odloči za zbiranje sredstev po principu množičnega financiranja, v te namene izbere platformo Kickstarter. Ker izkušnje in nasveti iz prve roke največ štejejo, smo po njih povprašali bivše udeležence. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt Kidoneye. Gre za varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem. Preberite več >>

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Na Kickstarterju lahko podprete projekt 4Viva Blackbox. Gre za držalo za telefon, ki ga lahko uporabljate v avtu, na motorju ali pri vožnji s kolesom in si pri tem zagotovite varnost. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

LIT Flash je pripomoček, ki uporabnikom omogoča, da so fotografije, posnete s pametnim telefonom, kakovostnejše. Gre namreč za dodaten vir svetlobe, ki učinkuje na podoben način kot bliskavica pri najboljših fotoaparatih. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: FIXRIP

Slovenski projekt na Kickstarterju: FIXRIP

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt - FIXRIP. Gre za set pripomočkov, ki jih potrebujete, da hitro in na enostaven način pokrpate oziroma zašijete poškodovana ali umazana oblačila. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Na Kickstarterju se predstavlja kampanja za projekt inform8r. Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se ni treba posluževati rabe socialnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa. Preberite več >>

Oznake: , ,