
Razpis: Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov (Vir: Pixabay)
Razpisna organizacija | Spirit Slovenija |
---|---|
Trajanje | 31.05.2019 - 30.09.2022 |
Več informacij |
Namen razpisa
Cilj razpisa je podpreti tista podjetja, ki želijo usmeriti trženje blagovnih znamk tudi na tuje trge ter na tak način dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost tako v fazi pozicioniranja končnih produktov na tujem trgu kot pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.
Do leta 2023 naj bi se v sklopu razpisa podprlo vsaj 47 mikro, malih in srednje velikih podjetij s sedežem v Kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.
Predmet sofinanciranja
Upravičeni stroški se delijo v dva sklopa:
- Stroški najema, postavitve in ureditve razstavnega prostora, tehnični priključki ter izdelava koncepta predstavitve ter stroški opreme;
- Stroški storitev lokalega agenta kot so marketinške aktivnosti, ki so namenjene promociji blagovne znamke. Pri tem se stroški nanašajo na pripravo in izdelavo promocijskih gradiv blagovnih znamk v tujih jezikih, storitve, ki vključujejo pridobitev raznih dovoljenj, certificiranje izdelkov, prevajalske storitve, svetovalne storitve, storitve izdelave študij, raziskav in podobno.
Več informacij o tem, kaj vse spada med upravičene stroške, se nahaja v razpisni dokumentaciji.
Višina sredstev
V sklopu razpisa je na voljo skupaj 4,7 milijona evrov sredstev.
Pri tem znaša minimalna višina sredstev, ki so namenjena posamezni operaciji, 30.000 evrov, najvišja pa 100.000 evrov.
Roki za oddajo vlog
Roki za oddajo vlog za pridobitev navedenih sredstev so naslednji:
- 1. rok: 30. 9. 2019
- 2. rok: 30. 9 2020
- 3. rok: 30. 9. 2021
- 4. rok: 30. 9. 2022