Izognite se medlemu zaključku vaše predstavitve

Medtem ko bo začetek prezentacije pritegnil pozornost vaše publike, bo zaključni del tisti, ki se ji bo najbolj vtisnil v spomin ... vendar le, če ga boste pravilno izpeljali! V nadaljevanju preberite tri nasvete, kako svojega nastopa ne smete zaključiti.
Izognite se medlemu zaključku vaše predstavitve

3 najslabši možni načini za zaključek vaše predstavitve

Z zaključkom vaše predstavitve imate možnost, da ustvarite dolgo trajajoč vtis na vaše občinstvo, pri čemer ne pozabite na povzetek ključnih točk in bistva vašega sporočila. Naslednjim trem oblikam zaključka se ognite v čim širšem krogu.

1. Brez najave, da predstavitev končujete

Občinstvo pogosto postane zmedeno, če govorec jasno ne nakaže, da predstavitev počasi prihaja h koncu. Zato je nujno potrebno, da konec govora publiki tudi nakažete, saj se s tem pri poslušalcih dvigne raven njihove pozornosti. To bo vodilo k temu, da se jim bo predstavitev bolj vtisnila v spomin. Nekaj primerov, kako lahko to izvedete:

»Naj vam ob zaključku moje predstavitve zastavim naslednje vprašanje.«

»Svojo predstavitev bi si želel/-a zaključiti z …«

»V zaključku naj povem …«

2. Brez povzetka predstavitve

Pozornost povprečnega odraslega človeka naj bi po raziskavi Lloyds TBS Insurance trajala le pet minut. Hitro napredujoča tehnologija, napolnjeni urniki in posledično deficit pozornosti so razlogi, zakaj morate vašo publiko nenehno opominjati o ključnih točkah vašega sporočila. Zato na koncu nujno naredite kratek povzetek vaše prezentacije. Uporabite lahko naslednji obliki:

»Če povzamem …«

»Dovolite mi, da strnem svojo predstavitev v nekaj ključnih misli.«

3. Brez klica k akciji

Namen predstavitve je ponavadi prepričevalen. Ne glede na to, ali je vaša vsebina informativne ali zabavne narave, bi si verjetno želeli, da vaši poslušalci odgovorijo na določen način; z mislimi, besedami ali akcijo. Zato na koncu predstavitve ne pozabimo ustreznega poziva k debati. Naj povedano ne obvisi v zraku brez zanimive diskusije in raznovrstnih epilogov.

Vir: Businessinsider

Vabimo vas na delavnico Trening javnega nastopanja
Datum: 6.4., 13.4. in 20.4. 2016 od 17:00 do 19:30 (delavnica skupno vsebuje 3 srečanja!)
Kraj: Center Sonček
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

Imate priložnost, da se vpišete na posebno listo obveščanja o 4-tedenskem treningu javnega nastopanja. Z vpisom si zagotovite EDINSTVENO in ČASOVNO OMEJENO ceno, ki je po preteku ponudbe ne bo mogoče dobiti nikjer na našem portalu. Berite dalje! Preberite več >>


NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

Imate priložnost, da se vpišete na posebno listo obveščanja o 4-tedenskem treningu javnega nastopanja. Z vpisom si zagotovite EDINSTVENO in ČASOVNO OMEJENO ceno, ki je po preteku ponudbe ne bo mogoče dobiti nikjer na našem portalu. Berite dalje! Preberite več >>

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Veliko razmišljamo o tem, kaj bomo povedali, premalokrat pa, kako bomo to povedali. Če želite, da bo vaše sporočilo učinkovito, se izogibajte naslednjim spodrsljajem. Preberite več >>

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Ko začnemo svoj nastop, imamo na voljo 60 sekund, da pritegnemo pozornost, vzpostavimo kredibilnost in motiviramo občinstvo k poslušanju, pravi Darlen Price. Preberite več >>

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Ne glede na podjetniško panogo, v katero vstopate, boste kot podjetnik zagotovo potrebovali odlične govorniške sposobnosti. Če želite uspeti, boste namreč morali tudi javno nastopati - pred mediji, poslovnimi partnerji in nenazadnje tudi pred investitorji! Preberite več >>

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Ni univerzalne formule, ki bi človeka pripravila na izvrsten javni nastop. Obstajajo pa iztočnice, s katerimi si lahko pomagate in postanete govorec, ki ga bodo želele slišati množice. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

5 najpogostejših govorniških napak

5 najpogostejših govorniških napak

Govori na konferencah in simpozijih lahko podjetniku pomagajo pri samopromociji in povezovanju, zato le redki zavrnejo priložnost za javni nastop. Preberite več >>

Video: Govorite kot pravi vodja

Video: Govorite kot pravi vodja

Simon Lancaster velja za enega najuglednejših piscev govorov na svetu. V karieri je napisal nešteto govorov za politične osebnosti, zadnja leta pa se ukvarja predvsem s predavanji in pisanjem govorov za podjetnike. Preberite več >>

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Startupi, ki za nadaljnji razvoj potrebujejo finančno injekcijo, iščejo naklonjenost investitorjev. Pitchi, kot imenujemo te javne predstavitve, jih lahko popeljejo do cilja – investicije, ki jim zagotovi potrebna sredstva in znanje za nadaljnjo pot. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje