6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Avtor Maruša Žibert — 27.02.2016
Komentiraj!
Ta teden je Facebook predstavil nove, težko pričakovane gumbe za všečkanje. Z njimi lahko izražamo svoja čustva na kar pet načinov. Poglejmo si, kaj vse moramo vedeti o Facebookovi novosti.
6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Kaj nove možnosti všečkanja prinašajo podjetjem (Vir slike: Facebook)?

Z vsako veliko novostjo se porajajo nova vprašanja. Predstavljamo nekaj odgovorov glede novosti na Facebooku.

1. Kje najdem nove gumbe za všečkanje?

Uporaba je enostavna: z miško se postavimo na gumb Všeč mi je. Počakajmo trenutek in prikazali se bodo novi simboli. Preostane vam le še izbira (poleg že ustaljenega Všeč mi je - Like) med gumbi Ljubezen (Love) v podobi srca, Navdušenje (Wow) v obliki navdušenega obraza, Jokanje (Sad), ki je upodobljen v obliki jokajočega obraza, Smeh (Haha) v podobi nasmejanega obraza in Jeza, ki ga je Facebook oblikoval v obliki jeznega obraza.

2. Lahko uporabljam več gumbov hkrati?

Kaj morate vedeti pred pripravo Facebook nagradne igre? >>

Na žalost hkratno izražanje več različnih gumbov za zdaj še ni mogoče. Je vaš prijatelj objavil fotografijo novega štirinožnega prijatelja, ki šteje komaj nekaj tednov? Verjetno bi izbrali gumba Ljubezen in Navdušenje. Za zdaj to še ni možno, a obstaja verjetnost, da nam bo prav s tem Facebook postregel že v kratkem.

3. Premislil sem si. Lahko izbrišem nove všečke?

Tako, kot je veljalo do zdaj – všeček lahko vzamete nazaj. Sistem ostaja enak tudi pri novih gumbih.

4. Kaj so uporabniki najpogosteje izbrali?

To lahko preverimo na enostaven in hiter način. Z miško se postavimo pod gumb Všeč mi je, kjer se (v kolikor je objava dobila kakšen všeček) nahajajo podobe gumbov, ki smo jih prej omenili. Z miško se postavimo na posamezne podobe. Facebook nam bo prikazal število posameznih všečkov (vseh šest različic).

5. Kako me bo Facebook obvestil o novih všečkih?

Za zdaj bo družabno omrežje uporabnika, ne glede na to, za kakšno vrsto všečka gre, obvestilo, da je prejel nov všeček (Like). Torej, če bodo naši prijatelji nad našo objavo navdušeni in izbrali všeček, ki simbolizira navdušenje (Wow), ga bo Facebook predstavil kot navaden všeček v obvestilih.

Čez čas bo zagotovo prišlo do sprememb. Pričakujemo pa lahko tudi še bolj bister zid oziroma t.i. News Feed, saj Facebook s tem pridobiva še več uporabnih podatkov, in sicer kako in kdaj ljudje uporabljajo simbole za čustva.

6. Kaj podjetjem prinaša novost?

Eden od ameriških medijev je zapisal: »Oglaševalcem niso všeč novi Facebookovi gumbi. Obožujejo jih!« Kaj pa slovenski? »Na prvi pogled je novost velika sprememba. Tudi gumb za klasičen všeček je spremenjen,« pravi Manca Korelc, svetovalka za trženje na spletu. Sogovornica meni, da novost prinaša večjo vrednost podjetjem, ki so v B2C segmentu kot pa tistim v B2B. »Predstavljajo se kot dodana vrednost, s katero bodo podjetja lažje ugotovila, nad kakšnimi vsebinami so njegovi uporabniki navdušeni, nad katerimi manj oziroma sploh ne. Facebookovi gumbi bodo lahko postali še eden izmed načinov, s katerimi bodo bolj spoznala svoje ciljne uporabnike.« In kako se bo upodabljala negativnost s strani uporabnika? Zdaj bodo uporabniki imeli tri načine: »Ali prek všečka, ki ponazarja jezo, prek izražanja v komentarjih ali pa kombinacijo obeh omenjenih načinov.« Dodaja, da bo po njenem mnenju všeček Ljubezen najpogosteje uporabljan. 

Po njenem mnenju nove možnosti všečkov oglaševalcem prinašajo tudi nove možnosti testiranja vsebin, s katerimi bodo dobili podatke, kako so uporabnikom všeč njihove vsebine, pa tudi – a bo zato potreben večji vložek časa – testiranje po spolu. Glede na to, da imajo uporabniki zdaj več in še bolj opisne načine izražanja svojih čustev, pa morda lahko pričakujemo tudi zmanjšanje števila komentarjev.

Za lažjo optimizacijo oglasov na Facebooku je pomembno, kako strukturirate kampanjo in posamezen oglas. Na splošno velja, da je oglase dobro čim bolj razdrobiti glede na ciljanje. Osnovno oglasno kampanjo razdelite na več oglasnih skupin s čim več oglasi.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice