6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Ta teden je Facebook predstavil nove, težko pričakovane gumbe za všečkanje. Z njimi lahko izražamo svoja čustva na kar pet načinov. Poglejmo si, kaj vse moramo vedeti o Facebookovi novosti.
6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Kaj nove možnosti všečkanja prinašajo podjetjem (Vir slike: Facebook)?

Z vsako veliko novostjo se porajajo nova vprašanja. Predstavljamo nekaj odgovorov glede novosti na Facebooku.

1. Kje najdem nove gumbe za všečkanje?

Uporaba je enostavna: z miško se postavimo na gumb Všeč mi je. Počakajmo trenutek in prikazali se bodo novi simboli. Preostane vam le še izbira (poleg že ustaljenega Všeč mi je – Like) med gumbi Ljubezen (Love) v podobi srca, Navdušenje (Wow) v obliki navdušenega obraza, Jokanje (Sad), ki je upodobljen v obliki jokajočega obraza, Smeh (Haha) v podobi nasmejanega obraza in Jeza, ki ga je Facebook oblikoval v obliki jeznega obraza.

2. Lahko uporabljam več gumbov hkrati?

Kaj morate vedeti pred pripravo Facebook nagradne igre? >>

Na žalost hkratno izražanje več različnih gumbov za zdaj še ni mogoče. Je vaš prijatelj objavil fotografijo novega štirinožnega prijatelja, ki šteje komaj nekaj tednov? Verjetno bi izbrali gumba Ljubezen in Navdušenje. Za zdaj to še ni možno, a obstaja verjetnost, da nam bo prav s tem Facebook postregel že v kratkem.

3. Premislil sem si. Lahko izbrišem nove všečke?

Tako, kot je veljalo do zdaj – všeček lahko vzamete nazaj. Sistem ostaja enak tudi pri novih gumbih.

4. Kaj so uporabniki najpogosteje izbrali?

To lahko preverimo na enostaven in hiter način. Z miško se postavimo pod gumb Všeč mi je, kjer se (v kolikor je objava dobila kakšen všeček) nahajajo podobe gumbov, ki smo jih prej omenili. Z miško se postavimo na posamezne podobe. Facebook nam bo prikazal število posameznih všečkov (vseh šest različic).

5. Kako me bo Facebook obvestil o novih všečkih?

Za zdaj bo družabno omrežje uporabnika, ne glede na to, za kakšno vrsto všečka gre, obvestilo, da je prejel nov všeček (Like). Torej, če bodo naši prijatelji nad našo objavo navdušeni in izbrali všeček, ki simbolizira navdušenje (Wow), ga bo Facebook predstavil kot navaden všeček v obvestilih.

Čez čas bo zagotovo prišlo do sprememb. Pričakujemo pa lahko tudi še bolj bister zid oziroma t.i. News Feed, saj Facebook s tem pridobiva še več uporabnih podatkov, in sicer kako in kdaj ljudje uporabljajo simbole za čustva.

6. Kaj podjetjem prinaša novost?

Eden od ameriških medijev je zapisal: »Oglaševalcem niso všeč novi Facebookovi gumbi. Obožujejo jih!« Kaj pa slovenski? »Na prvi pogled je novost velika sprememba. Tudi gumb za klasičen všeček je spremenjen,« pravi Manca Korelc, svetovalka za trženje na spletu. Sogovornica meni, da novost prinaša večjo vrednost podjetjem, ki so v B2C segmentu kot pa tistim v B2B. »Predstavljajo se kot dodana vrednost, s katero bodo podjetja lažje ugotovila, nad kakšnimi vsebinami so njegovi uporabniki navdušeni, nad katerimi manj oziroma sploh ne. Facebookovi gumbi bodo lahko postali še eden izmed načinov, s katerimi bodo bolj spoznala svoje ciljne uporabnike.« In kako se bo upodabljala negativnost s strani uporabnika? Zdaj bodo uporabniki imeli tri načine: »Ali prek všečka, ki ponazarja jezo, prek izražanja v komentarjih ali pa kombinacijo obeh omenjenih načinov.« Dodaja, da bo po njenem mnenju všeček Ljubezen najpogosteje uporabljan. 

Po njenem mnenju nove možnosti všečkov oglaševalcem prinašajo tudi nove možnosti testiranja vsebin, s katerimi bodo dobili podatke, kako so uporabnikom všeč njihove vsebine, pa tudi – a bo zato potreben večji vložek časa – testiranje po spolu. Glede na to, da imajo uporabniki zdaj več in še bolj opisne načine izražanja svojih čustev, pa morda lahko pričakujemo tudi zmanjšanje števila komentarjev.

Za lažjo optimizacijo oglasov na Facebooku je pomembno, kako strukturirate kampanjo in posamezen oglas. Na splošno velja, da je oglase dobro čim bolj razdrobiti glede na ciljanje. Osnovno oglasno kampanjo razdelite na več oglasnih skupin s čim več oglasi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje