6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Ta teden je Facebook predstavil nove, težko pričakovane gumbe za všečkanje. Z njimi lahko izražamo svoja čustva na kar pet načinov. Poglejmo si, kaj vse moramo vedeti o Facebookovi novosti.
6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Kaj nove možnosti všečkanja prinašajo podjetjem (Vir slike: Facebook)?

Z vsako veliko novostjo se porajajo nova vprašanja. Predstavljamo nekaj odgovorov glede novosti na Facebooku.

1. Kje najdem nove gumbe za všečkanje?

Uporaba je enostavna: z miško se postavimo na gumb Všeč mi je. Počakajmo trenutek in prikazali se bodo novi simboli. Preostane vam le še izbira (poleg že ustaljenega Všeč mi je – Like) med gumbi Ljubezen (Love) v podobi srca, Navdušenje (Wow) v obliki navdušenega obraza, Jokanje (Sad), ki je upodobljen v obliki jokajočega obraza, Smeh (Haha) v podobi nasmejanega obraza in Jeza, ki ga je Facebook oblikoval v obliki jeznega obraza.

2. Lahko uporabljam več gumbov hkrati?

Kaj morate vedeti pred pripravo Facebook nagradne igre? >>

Na žalost hkratno izražanje več različnih gumbov za zdaj še ni mogoče. Je vaš prijatelj objavil fotografijo novega štirinožnega prijatelja, ki šteje komaj nekaj tednov? Verjetno bi izbrali gumba Ljubezen in Navdušenje. Za zdaj to še ni možno, a obstaja verjetnost, da nam bo prav s tem Facebook postregel že v kratkem.

3. Premislil sem si. Lahko izbrišem nove všečke?

Tako, kot je veljalo do zdaj – všeček lahko vzamete nazaj. Sistem ostaja enak tudi pri novih gumbih.

4. Kaj so uporabniki najpogosteje izbrali?

To lahko preverimo na enostaven in hiter način. Z miško se postavimo pod gumb Všeč mi je, kjer se (v kolikor je objava dobila kakšen všeček) nahajajo podobe gumbov, ki smo jih prej omenili. Z miško se postavimo na posamezne podobe. Facebook nam bo prikazal število posameznih všečkov (vseh šest različic).

5. Kako me bo Facebook obvestil o novih všečkih?

Za zdaj bo družabno omrežje uporabnika, ne glede na to, za kakšno vrsto všečka gre, obvestilo, da je prejel nov všeček (Like). Torej, če bodo naši prijatelji nad našo objavo navdušeni in izbrali všeček, ki simbolizira navdušenje (Wow), ga bo Facebook predstavil kot navaden všeček v obvestilih.

Čez čas bo zagotovo prišlo do sprememb. Pričakujemo pa lahko tudi še bolj bister zid oziroma t.i. News Feed, saj Facebook s tem pridobiva še več uporabnih podatkov, in sicer kako in kdaj ljudje uporabljajo simbole za čustva.

6. Kaj podjetjem prinaša novost?

Eden od ameriških medijev je zapisal: »Oglaševalcem niso všeč novi Facebookovi gumbi. Obožujejo jih!« Kaj pa slovenski? »Na prvi pogled je novost velika sprememba. Tudi gumb za klasičen všeček je spremenjen,« pravi Manca Korelc, svetovalka za trženje na spletu. Sogovornica meni, da novost prinaša večjo vrednost podjetjem, ki so v B2C segmentu kot pa tistim v B2B. »Predstavljajo se kot dodana vrednost, s katero bodo podjetja lažje ugotovila, nad kakšnimi vsebinami so njegovi uporabniki navdušeni, nad katerimi manj oziroma sploh ne. Facebookovi gumbi bodo lahko postali še eden izmed načinov, s katerimi bodo bolj spoznala svoje ciljne uporabnike.« In kako se bo upodabljala negativnost s strani uporabnika? Zdaj bodo uporabniki imeli tri načine: »Ali prek všečka, ki ponazarja jezo, prek izražanja v komentarjih ali pa kombinacijo obeh omenjenih načinov.« Dodaja, da bo po njenem mnenju všeček Ljubezen najpogosteje uporabljan. 

Po njenem mnenju nove možnosti všečkov oglaševalcem prinašajo tudi nove možnosti testiranja vsebin, s katerimi bodo dobili podatke, kako so uporabnikom všeč njihove vsebine, pa tudi – a bo zato potreben večji vložek časa – testiranje po spolu. Glede na to, da imajo uporabniki zdaj več in še bolj opisne načine izražanja svojih čustev, pa morda lahko pričakujemo tudi zmanjšanje števila komentarjev.

Za lažjo optimizacijo oglasov na Facebooku je pomembno, kako strukturirate kampanjo in posamezen oglas. Na splošno velja, da je oglase dobro čim bolj razdrobiti glede na ciljanje. Osnovno oglasno kampanjo razdelite na več oglasnih skupin s čim več oglasi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje