6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Ta teden je Facebook predstavil nove, težko pričakovane gumbe za všečkanje. Z njimi lahko izražamo svoja čustva na kar pet načinov. Poglejmo si, kaj vse moramo vedeti o Facebookovi novosti.
6 stvari, ki jih morate vedeti o novih Facebookovih gumbih za všečkanje

Kaj nove možnosti všečkanja prinašajo podjetjem (Vir slike: Facebook)?

Z vsako veliko novostjo se porajajo nova vprašanja. Predstavljamo nekaj odgovorov glede novosti na Facebooku.

1. Kje najdem nove gumbe za všečkanje?

Uporaba je enostavna: z miško se postavimo na gumb Všeč mi je. Počakajmo trenutek in prikazali se bodo novi simboli. Preostane vam le še izbira (poleg že ustaljenega Všeč mi je – Like) med gumbi Ljubezen (Love) v podobi srca, Navdušenje (Wow) v obliki navdušenega obraza, Jokanje (Sad), ki je upodobljen v obliki jokajočega obraza, Smeh (Haha) v podobi nasmejanega obraza in Jeza, ki ga je Facebook oblikoval v obliki jeznega obraza.

2. Lahko uporabljam več gumbov hkrati?

Kaj morate vedeti pred pripravo Facebook nagradne igre? >>

Na žalost hkratno izražanje več različnih gumbov za zdaj še ni mogoče. Je vaš prijatelj objavil fotografijo novega štirinožnega prijatelja, ki šteje komaj nekaj tednov? Verjetno bi izbrali gumba Ljubezen in Navdušenje. Za zdaj to še ni možno, a obstaja verjetnost, da nam bo prav s tem Facebook postregel že v kratkem.

3. Premislil sem si. Lahko izbrišem nove všečke?

Tako, kot je veljalo do zdaj – všeček lahko vzamete nazaj. Sistem ostaja enak tudi pri novih gumbih.

4. Kaj so uporabniki najpogosteje izbrali?

To lahko preverimo na enostaven in hiter način. Z miško se postavimo pod gumb Všeč mi je, kjer se (v kolikor je objava dobila kakšen všeček) nahajajo podobe gumbov, ki smo jih prej omenili. Z miško se postavimo na posamezne podobe. Facebook nam bo prikazal število posameznih všečkov (vseh šest različic).

5. Kako me bo Facebook obvestil o novih všečkih?

Za zdaj bo družabno omrežje uporabnika, ne glede na to, za kakšno vrsto všečka gre, obvestilo, da je prejel nov všeček (Like). Torej, če bodo naši prijatelji nad našo objavo navdušeni in izbrali všeček, ki simbolizira navdušenje (Wow), ga bo Facebook predstavil kot navaden všeček v obvestilih.

Čez čas bo zagotovo prišlo do sprememb. Pričakujemo pa lahko tudi še bolj bister zid oziroma t.i. News Feed, saj Facebook s tem pridobiva še več uporabnih podatkov, in sicer kako in kdaj ljudje uporabljajo simbole za čustva.

6. Kaj podjetjem prinaša novost?

Eden od ameriških medijev je zapisal: »Oglaševalcem niso všeč novi Facebookovi gumbi. Obožujejo jih!« Kaj pa slovenski? »Na prvi pogled je novost velika sprememba. Tudi gumb za klasičen všeček je spremenjen,« pravi Manca Korelc, svetovalka za trženje na spletu. Sogovornica meni, da novost prinaša večjo vrednost podjetjem, ki so v B2C segmentu kot pa tistim v B2B. »Predstavljajo se kot dodana vrednost, s katero bodo podjetja lažje ugotovila, nad kakšnimi vsebinami so njegovi uporabniki navdušeni, nad katerimi manj oziroma sploh ne. Facebookovi gumbi bodo lahko postali še eden izmed načinov, s katerimi bodo bolj spoznala svoje ciljne uporabnike.« In kako se bo upodabljala negativnost s strani uporabnika? Zdaj bodo uporabniki imeli tri načine: »Ali prek všečka, ki ponazarja jezo, prek izražanja v komentarjih ali pa kombinacijo obeh omenjenih načinov.« Dodaja, da bo po njenem mnenju všeček Ljubezen najpogosteje uporabljan. 

Po njenem mnenju nove možnosti všečkov oglaševalcem prinašajo tudi nove možnosti testiranja vsebin, s katerimi bodo dobili podatke, kako so uporabnikom všeč njihove vsebine, pa tudi – a bo zato potreben večji vložek časa – testiranje po spolu. Glede na to, da imajo uporabniki zdaj več in še bolj opisne načine izražanja svojih čustev, pa morda lahko pričakujemo tudi zmanjšanje števila komentarjev.

Za lažjo optimizacijo oglasov na Facebooku je pomembno, kako strukturirate kampanjo in posamezen oglas. Na splošno velja, da je oglase dobro čim bolj razdrobiti glede na ciljanje. Osnovno oglasno kampanjo razdelite na več oglasnih skupin s čim več oglasi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Preberite več >>

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Preberite več >>

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se lahko v poslovanju obrestuje, če je pravilno izvedena in v skladu z načrtom poslovanja podjetja. Proxy je lahko koristen pri različnih vidikih poslovanja, na primer pri upravljanju tveganj, izboljšanju učinkovitosti poslovanja, povečanju produktivnosti in prihranku časa ter stroškov. Preberite več >>

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Digitalna pismenost je danes ena izmed ključnih vseživljenjskih kompetenc, ki vključuje varno in kritično uporabo tehnologije informacijske družbe pri delu, v prostem času in pri sporazumevanju. Preberite več >>

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletne banke že dolgo niso več novost. K uporabi nas vabijo predvsem z nizkimi stroški in dobro uporabniško izkušnjo. Nekateri jih že uporabljajo kot svoj edini bančni račun, drugi kot dodatnega. Preberite več >>

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Tradicionalne igralnice v vse večjem številu dobivajo svoje spletne različice. K temu je v Sloveniji nedvomno pripomogla tudi prenovljena zakonodaja leta 2013. Spletno igralništvo je namreč takrat postalo zakonito. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje