Aplikacija Slack se širi kot virus

Spletni medij Forbes lani ni pretiraval, ko je ocenil, da je Slack poslovna aplikacija z največjo in najhitrejšo rastjo v zgodovini. Tukaj je najnovejša statistika o številu uporabnikov Slacka.
Aplikacija Slack se širi kot virus

Uporabljate Slack? Veste, da to aplikacijo uporablja več kot 60 tisoč ekip na svetu? (Vir slike: YouTube).

Podjetje je ravno v teh dneh prejelo novo 200 milijonov dolarjev težko investicijo, skupno že 540 milijonov. Danes je vredno 3,8 milijarde dolarjev – za primerjavo, v istem obdobjem lani je bilo ocenjen na 2,8 milijardi. Tri leta staro podjetje danes zaposluje okoli 430 delavcev.

500 tisoč uporabnikov v letu in pol

Avgusta bo Slack praznoval tretji rojstni dan. Poglejmo pa, kako je število uporabnikov skozi leta naraščalo. Februarja leta 2014 je ekipa naštela 16 tisoč dnevno aktivno uporabnikov, pol leta pozneje že 140 tisoč ter 40 tisoč plačljivih računov. Konec oktobra istega leta se je dnevno aktivnih uporabnikov v primerjavi z avgustom skorajda podvojilo, bilo jih je 268 tisoč, skorajda podvojilo se je tudi število plačljivih (73 tisoč) uporabnikov.

Februarja lani so dosegli prvi večji mejnik – 500 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 135 tisoč tistih, ki so za dodatne funkcije odprli denarnico. Dva meseca pozneje je bilo dnevno aktivnih že 750 tisoč, plačljivih pa 200 tisoč. Junija se je ekipa lahko pohvalila že z več kot 1,1 milijona dnevno aktivnimi uporabniki in 300 tisoč plačljivimi uporabniki, pol leta pozneje pa že z dvema milijonoma, izjemen porast so zabeležili tudi v številu plačljivih (570 tisoč).

Kot je razvidno iz podatkov, rast v zadnjih mesecih ostaja podobna. Prvega aprila so našteli 2,7 milijona dnevnih uporabnikov in 800 tisoč plačljivih. Tako lahko najverjetneje že kmalu pričakujemo nove vesele novice iz podjetja, na čelu katerega je Stewart Butterfiled. Kdo je Butterfiled, lahko preberete v članku Kdo je prvi mož aplikacije Slack.

Vsak teden od tri do pet odstotkov novih uporabnikov

Slack uporablja kar 60 tisoč ekip po celem svetu, ki med delovnikom na njem preživijo kar 320 minut, torej več kot 5 ur, mesečno pa naj bi vsi uporabniki preživeli 100 milijonov ur. Tedensko naj bi se baza uporabnikov povečala za od tri do pet odstotkov.

Aplikacije pa ne uporabljajo zgolj tisti manjši startupi, temveč tudi večja podjetja. Med njimi je tudi Uber, ki pa se je nedavno odločil, da prekine z njegovo uporabo. Razlog naj bi bil v tem, da ekipa Slacka ni bila sposobna zagotoviti nemoteno in simultano delovanje Uberjevi ekipi, ki šteje več kot tisoč zaposlenih. To so potrdili zaposlenih obeh podjetij.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: