Kaj prinaša novi Chipolo?

Avtor Maruša Žibert — 10.11.2015
Komentiraj!
Slovenski startup Chipolo, ki se je pred dvema letoma predstavil na Kickstarterju in s pomočjo več kot 5.300 podpornikov zbral več kot 293 tisoč dolarjev, predstavlja novo različico pametnega obeska, ki uporabniku pomaga poiskati izgubljene predmete.
Kaj prinaša novi Chipolo?

Slovenski startup Chipolo, ki se je pred dvema letoma predstavil na Kickstarterju, predstavlja novo različico pametnega obeska (Vir slike: Chipolo)

Ekipa tehnoloških navdušencev iz Ljubljane, Trbovelj in Polzele lastnikom Chipola s prenovljeno različico obeska ponuja nove funkcije, ki bodo »uporabnikom pomagale, da bodo svoje stvari našli še hitreje in lažje«. Če pogosto izgubljate predmete, na primer telefon, ga boste po novem lahko poiskali s pomočjo tresenja Chipola, kar bo sprožilo zvonenje, tudi če bo obesek v tihem načinu, ali pa preverili zadnjo znano lokacijo na novi spletni Chipolo aplikaciji. Poslali boste lahko tudi sporočilo, ki se bo prikazalo na zaklenjenem zaslonu telefona in tako opozorili morebitnega poštenega najditelja. Za novo različico bo potrebno odšteti 24 evrov.

Novosti prihajajo zlasti iz potreb in mnenj uporabnikov, ki so želeli možnost deljenja Chipola z družinskimi člani in njihovimi pametnimi telefoni. »Ta funkcija je zelo priročna v primeru, ko si partnerja delita na primer avtomobilske ključe, saj jih lahko zdaj oba povežeta s svojim telefonom,« pravi ekipa.

Chipolo tudi z zabavno platjo

Ekipa, ki danes šteje že 15 redno zaposlenih članov in ekipe študentov, je med nove funkcije vnesla tudi možnost uporabe pametnega obeska kot sprožilca fotoaparata na pametnem telefonu. »S tem smo želeli našemu obesku dodati malce bolj zabavno noto, s kampanjo #ChipoloSelfie pa na družbenih omrežjih izpostaviti veselje, ki ga ljudje doživljajo ob odkrivanju izgubljenih ali povsem novih stvari,« saj bodo uporabniki Chipola na družbenih omrežjih objavljali zanimive selfije, ki jih bodo posneli s pomočjo pametnega obeska, pri tem pa uporabili povezovalnico #ChipoloSelfie.

»Naš cilj je zmanjšati vsakodnevni stres, ki ga pri pogostem iskanju svojih stvari doživljajo ljudje po vsem svetu. Zavedamo se, da v hitrem tempu življenja pogosto pozabimo, kje smo odložili ključe, denarnico ali kakšno drugo stvar in zato porabimo precej časa za iskanje,« je povedal Primož Zelenšek, direktor in soustanovitelj Chipola.

Ekipa, ki ohranja proizvodnjo v Zasavju, za letos načrtuje okoli 1,7 milijona evrov prihodkov (Vir slike: Chipolo).

Več kot 150 tisoč uporabnikov iz celega sveta

Chipolo, ki je luč sveta ugledal pred dvema letoma, danes uporablja že več kot 150 tisoč uporabnikov po celem svetu. Rešuje namreč precej pogost problem ljudi, in sicer izgubljanje predmetov, saj uporabniku pomaga pri iskanju izgubljenih predmetov.

Proizvodnja in sedež ostajata v Zasavju

V prvem letu poslovanja je imel startup prek 860 tisoč evrov prihodkov, v letošnjem letu načrtujejo okoli 1,7 milijonov evrov prihodkov. Kot nam je v začetku maja zaupal Tadej Jevševar, so že v prvem četrtletju letošnjega leta presegli prodajo celotnega lanskega leta. Njihovi pametni obeski so namreč na voljo uporabnikom v vseh večjih evropskih državah, ZDA, na Japonskem, v Avstraliji, na Novi Zelandiji, v kratkem tudi na Kitajskem. Kljub številnim in privlačnim ponudbam ekipa ohranja sedež in proizvodnjo doma, in sicer v Zasavju.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!