Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi

Steve Jobs je znal svoje predstavitve spreminjati v umetnost s trenutki, o katerih se je govorilo ne le dan po predstavitvi, temveč tudi po več let kasneje. Njegovi nastopi so lahko odlična inspiracija tudi za podjetnike, ki želijo prodati svoje ideje in izdelke.
Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi

Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi (Vir slike: sxc.hu)

Za vsak nastop je bil napisan scenarij, ki so ga pred izvedbo tudi vadili. V nadaljevanju si lahko preberete, kako je Jobs predstavil svoje največje ideje. Upamo, da bodo v navdih tudi pri vaših predstavitvah.

1. Prvi Macintosh

Pred tridesetimi leti niso poznali programov za izdelavo prezentacij, kot sta PowerPoint in Apple Keynote. Leta 1984 je Steve Jobs predstavil prvi računalnik Macintosh z genialno potezo. Preden je razkril računalnik je pokazal nekaj slik računalnika in dejal:

Videli ste slike računalnika Macintosh. Sedaj bi vam Macintosh rad predstavil osebno. Vse slike, ki jih boste videli na velikem zaslonu, bo predvajala naprava, ki se skriva v torbi.”

Odšel je na sredino zatemnjenega odra, iz torbe počasi razkril Macintosh, vstavil disketo in prepustil računalniku, da je opravil svoje delo in tako navdušil občinstvo.

Nauk: Ne potrebujete prezentacij, da bi navdušili ljudi.

2. Prvi iPhone

Človeški možgani lahko naenkrat procesirajo od tri do štiri kose informacij. Tega se je zavedal tudi Steve Jobs, ki je na predstavitvi iPhona uporabil pravilo treh. Občinstvu je rekel:

Predstavljamo vam tri revolucionarne izdelke. iPod z zaslonom na dotik, mobilni telefon in napravo za komunikacijo preko interneta. iPod, mobilni telefon, internet. iPod, mobilni telefon, internet. Razumete? To je le ena naprava, iPhone”

Nauk: Predstavite le 3 prednosti ali značilnosti vašega produkta in ne 23.

3.  Prvi MacBookAir

Jobs je prvi MacBookAir predstavil kot najtanjši prenosnik na svetu, tako tanek, da bi ga lahko spravili v pisemsko ovojnico. Večina govornikov bi pokazala slike računalnika, toda Jobs je z elegantno potezo potrdil svoje trditve in potegnil prenosnik iz ovojnice. Naslednji dan je imela večina revij na naslovnicah sliko Jobsa, kako vleče MacBookAir iz ovojnice.

Nauk: Ne govorite o izdelku. Pokažite ga in to naredite s stilom.

4. Trgovina iTunes

Leta 2003 je Jobs svoje kupce prepričal, da bodo plačevali 99 centov za pesmi. Začel je z opisom slabosti spletnih strani, ki pesmi ponujajo brezplačno, kot so slaba kvaliteta, nezanesljivost prenosov in kraja. Temu je ponudil rešitve, kot so kvaliteta, zanesljivi prenosi in dobra karma.

Nauk: Imejte antagonista, ki ustvarja problem in ponudite junaka, ki ima rešitev.

5. V norosti se skriva genij

Jobs je po vrnitvi k Applu, ki je bil na robu bankrota, na koncu ene izmed predstavitev dejal:

Mislim, da moraš biti malo drugačen, da kupiš Applov računalnik. Ljudje velikokrat mislijo, da so ljudje, ki kupujejo Applove izdelke nori. Mi v tej norosti vidimo genije”

Nauk: Motivirajte svoje kupce, ekipe, zaposlene in partnerje. Dajte jim smisel, da ostanejo z vami.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Če želite biti bolj produktivni, začnite delati bolj pametno in izkoristite vsak dan. V prispevku predstavljamo, kako se znebiti pogostih slabih navad. Preberite več >>

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

Zdi se, da se po jutru res dan pozna. Včasih ste že zjutraj osredotočeni na vsak detajl, drugič pa se želite v pisarno pretihotapiti neprespani. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Redno gibanje je izjemno pomembno za ohranjanje zdravja in vitalnosti. Vendar pri napetem življenjskem slogu pogosto zmanjka volje in energije za šport. Preberite več >>

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Video: Kako upravljati z največjim tatom našega časa?

Čeprav bi se ravno podjetniki morali zavedati, kako odlašanje negativno vpliva na posel, tudi oni podležejo moči stavka "Ah, saj to lahko opravim jutri." Preberite več >>

Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Pogosta težava podjetnikov je pomanjkanje časa. Mnogi si želijo več opraviti v danem času, a jim to zaradi napačne organizacije ne uspeva. Preberite več >>

Bolje upravljajte s svojim časom

Bolje upravljajte s svojim časom

Pomanjkanje časa je pogosta težava podjetnikov. Marsikdo si želi več opraviti v danem času, a večini to ne uspeva. Upravljanja s časom se je mogoče naučiti. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

15 navad za izboljšanje produktivnosti

15 navad za izboljšanje produktivnosti

Posamezniki, ki vsak dan opravijo veliko obveznosti, niso superjunaki; njihova prednost so njihove navade. Preizkusite jih, izboljšajte svojo produktivnost! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje