Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi

Steve Jobs je znal svoje predstavitve spreminjati v umetnost s trenutki, o katerih se je govorilo ne le dan po predstavitvi, temveč tudi po več let kasneje. Njegovi nastopi so lahko odlična inspiracija tudi za podjetnike, ki želijo prodati svoje ideje in izdelke.
Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi

Kako je Steve Jobs prodal svoje ideje in kako to lahko naredite vi (Vir slike: sxc.hu)

Za vsak nastop je bil napisan scenarij, ki so ga pred izvedbo tudi vadili. V nadaljevanju si lahko preberete, kako je Jobs predstavil svoje največje ideje. Upamo, da bodo v navdih tudi pri vaših predstavitvah.

1. Prvi Macintosh

Pred tridesetimi leti niso poznali programov za izdelavo prezentacij, kot sta PowerPoint in Apple Keynote. Leta 1984 je Steve Jobs predstavil prvi računalnik Macintosh z genialno potezo. Preden je razkril računalnik je pokazal nekaj slik računalnika in dejal:

Videli ste slike računalnika Macintosh. Sedaj bi vam Macintosh rad predstavil osebno. Vse slike, ki jih boste videli na velikem zaslonu, bo predvajala naprava, ki se skriva v torbi.”

Odšel je na sredino zatemnjenega odra, iz torbe počasi razkril Macintosh, vstavil disketo in prepustil računalniku, da je opravil svoje delo in tako navdušil občinstvo.

Nauk: Ne potrebujete prezentacij, da bi navdušili ljudi.

2. Prvi iPhone

Človeški možgani lahko naenkrat procesirajo od tri do štiri kose informacij. Tega se je zavedal tudi Steve Jobs, ki je na predstavitvi iPhona uporabil pravilo treh. Občinstvu je rekel:

Predstavljamo vam tri revolucionarne izdelke. iPod z zaslonom na dotik, mobilni telefon in napravo za komunikacijo preko interneta. iPod, mobilni telefon, internet. iPod, mobilni telefon, internet. Razumete? To je le ena naprava, iPhone”

Nauk: Predstavite le 3 prednosti ali značilnosti vašega produkta in ne 23.

3.  Prvi MacBookAir

Jobs je prvi MacBookAir predstavil kot najtanjši prenosnik na svetu, tako tanek, da bi ga lahko spravili v pisemsko ovojnico. Večina govornikov bi pokazala slike računalnika, toda Jobs je z elegantno potezo potrdil svoje trditve in potegnil prenosnik iz ovojnice. Naslednji dan je imela večina revij na naslovnicah sliko Jobsa, kako vleče MacBookAir iz ovojnice.

Nauk: Ne govorite o izdelku. Pokažite ga in to naredite s stilom.

4. Trgovina iTunes

Leta 2003 je Jobs svoje kupce prepričal, da bodo plačevali 99 centov za pesmi. Začel je z opisom slabosti spletnih strani, ki pesmi ponujajo brezplačno, kot so slaba kvaliteta, nezanesljivost prenosov in kraja. Temu je ponudil rešitve, kot so kvaliteta, zanesljivi prenosi in dobra karma.

Nauk: Imejte antagonista, ki ustvarja problem in ponudite junaka, ki ima rešitev.

5. V norosti se skriva genij

Jobs je po vrnitvi k Applu, ki je bil na robu bankrota, na koncu ene izmed predstavitev dejal:

Mislim, da moraš biti malo drugačen, da kupiš Applov računalnik. Ljudje velikokrat mislijo, da so ljudje, ki kupujejo Applove izdelke nori. Mi v tej norosti vidimo genije”

Nauk: Motivirajte svoje kupce, ekipe, zaposlene in partnerje. Dajte jim smisel, da ostanejo z vami.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Produktivnost v stilu Zuckerberga, Muska in Gatesa

Produktivnost v stilu Zuckerberga, Muska in Gatesa

Vodilni v največjih svetovnih podjetjih stalno razmišljajo o tem, kako porabiti svoj čas. Pri tem so prišli do istega zaključka: delo. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Redno gibanje je izjemno pomembno za ohranjanje zdravja in vitalnosti. Vendar pri napetem življenjskem slogu pogosto zmanjka volje in energije za šport. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Če želite biti bolj produktivni, začnite delati bolj pametno in izkoristite vsak dan. V prispevku predstavljamo, kako se znebiti pogostih slabih navad. Preberite več >>

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

V ZDA vsak dan opravijo kar 11 milijonov sestankov. Neproduktivni sestanki povzročijo 37 milijard dolarjev izgube letno. Preberite več >>

Infografika: 10 nasvetov za bolj produktivne sestanke

Infografika: 10 nasvetov za bolj produktivne sestanke

Podjetniki se udeležijo približno 8 sestankov na teden. Se vam zdi, da na sestankih samo govorite? Predstavljamo 10 nasvetov za bolj produktivne sestanke. Preberite več >>

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

V sodobnem svetu so geografsko razpršene ekipe vedno bolj pogoste, saj moderna tehnologija posameznikom s celega sveta omogoča sprotno sodelovanje. Delo na daljavo vključuje različne izzive – v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako se soočiti z njimi. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje