Kako ukrepati, ko računi niso poravnani?

Vsak podjetnik, ki ima vsaj nekaj izkušenj v poslovnem svetu, je verjetno že naletel na kakšnega neplačnika. Včasih se zgodi, da izdan račun ni poravnan, žal se dokaj pogosto dogaja tudi to, da po večkratnih pozivih ni plačila.
Kako ukrepati, ko računi niso poravnani?

Kako ukrepati, ko računi niso poravnani? (Vir slike: Pixabay.com)

Tako nastanejo terjatve, z njimi pa mnoge povezane težave. Vsako podjetje bi raje videlo denar na svojem računu, kot pa v obliki terjatev, zato so neporavnani računi velik problem – posebej za tiste, ki se pri poslovanju zanašajo na redno plačevanje in vračanje kapitala nazaj v uporabo. Že en sam neplačnik lahko ogrozi dobrobit podjetja, zato je treba včasih ukrepati drugače – v poštev pridejo odkupi terjatev, ki so v nekaterih primerih odlična rešitev v boju proti neplačnikom.

Odkupi terjatev pridejo v poštev predvsem za dve vrsti podjetij: 

a.) odkupi terjatev so najbolj privlačna možnost za podjetja, ki imajo odprte terjatve, a se sama z njimi ne morejo ali nočejo ukvarjati. Vsaka ura, ki jo vodstvo podjetja vloži v izterjavo dolgov, je izgubljena, če računi naposled niso plačani. Odkup terjatev pa omogoča prenos teh sitnosti drugam, podjetje pa lahko nadaljuje z delom;

b.) odkup terjatev je zelo dobrodošla rešitev za podjetja, ki imajo težave z likvidnostjo. Namesto, da bi spremljali zneske, ki so jim obljubljeni v obliki neplačanih računov, lahko takoj prejmejo denar v zameno za prodajo terjatev. To je odlična rešitev takrat, ko bi denar od neplačanega računa prišel zelo prav – v zameno za terjatev bo podjetje dobilo primeren znesek, ki izboljša likvidnost.

Odkupi terjatev seveda pridejo v poštev le v določenih primerih, takrat, ko je podjetje res upravičeno do dotičnega plačila. To pomeni, da morda ni možno prodati vseh terjatev, v vsakem primeru pa je treba pred tovrstnimi posli preučiti posamezen primer in ugotoviti, katera rešitev je najboljša. Prav zato so ponudbe za odkup terjatev večinoma pripravljene po meri, na podlagi izčrpnih informacij o terjatvi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Podjetniški duh Slovencev je nad povprečjem držav EU

Podjetniški duh Slovencev je nad povprečjem držav EU

Družba Amway že vrsto let pripravlja raziskave o podjetništvu Ager, znotraj katerih preučuje dejavnike, ki vplivajo na to, da se nekdo odloči za podjetniško pot, indeks podjetniškega duha in drugo. V raziskavo je bilo letos vključenih 44 držav. Kaj pravijo izsledki raziskav za leto 2018? Preberite več >>

Infografika: Koliko denarja je na svetu?

Infografika: Koliko denarja je na svetu?

Milijoni, milijarde, bilijoni … Ko govorimo o vrednosti podjetja Apple, bogastvu Warrena Buffeta ali ogromnemu svetovnemu dolgu, si zneskov z veliko ničlami pravzaprav sploh ne predstavljamo. Zato je izjemno koristna tehnika vizualizacije. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje