BLOG MARKETING DELAVNICA

Javno nastopate? Izognite se trem ključnim napakam.

Prezentacija, ki si jo bomo zapomnili še dolgo, je prežeta s prepričljivostjo in v sebi nosi vsaj ščepec inspiracije. Predstavljamo nekaj najbolj pogostih napak, ki se jim je pri javno obarvanih predstavitvah potrebno izogniti za vsako ceno.
Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov (Vir slike: Freeimages.com)

Neprilagoditev svojega sporočila ciljni publiki

Govorci vse prevečkrat padejo v slabo navado izvajanja generičnih predstavitev, ki niso prilagojene ciljni skupini poslušalcev. Ti slednje posledično po vsej verjetnosti ne bodo prav intenzivno poslušali … Poslušalci se namreč zavedajo, kdaj govornik ni opravil svoje domače naloge in njihovi odzivi lahko pri tem zajemajo od razočaranja in frustracije do jeze in ignorance.

V izogib temu se pred samo predstavitvijo vprašajte: »Kdo je moja ciljna skupina? Kaj so njihovi nerešljivi problemi? Do katere stopnje so seznanjeni z mojo temo?« Vse najboljše govorne prakse so namreč v prvi vrsti odvisne tudi od tega, kako dobro poznamo svoje občinstvo.

Nevzpostavitev očesnega kontakta

Velika večina govorcev in predavateljev ne uspe vzpostaviti smiselnega očesnega kontakta s svojimi poslušalci. Podzavestno tako govornik bega z očmi po celotni dvorani, namesto da bi si vzel čas in se s pogledom zaustavil na vsakem posebej. Pomanjkanje očesnega kontakta pa lahko nakazuje na marsikaj: od neiskrenosti in nezainteresiranosti, do odtujenosti ali negotovosti, celo arogance.

Strokovnjaki tako svetujejo, da naj bi uporaba pravega očesnega kontakta s posamezno osebo iz občinstva trajala od dve do tri sekunde. Uporaba neverbalne komunikacije z očmi naj bi bila namreč po mnenju strokovnjakov najpomembnejša neverbalna veščina, ki jo lahko poseduje govorec.

Prezentacija brez inspiracije

Že veliki Aristotel je bil mnenja, da je celo bolj vitalnega pomena kot logičnost vsebine (Logos), Patos, ki vključuje aktivnosti v desnem delu možganov, kar lahko dosežemo s spodbujanjem čustev, empatije, uporabo humorja, imaginacije, barv, zvokov in zgodb.

Številne študije namreč dokazujejo, da posamezniki v prvi vrsti sprejmejo odločitve na podlagi emocij (Pathos), šele nato pogledajo in ovrednotijo dejstva (Logos).

Aristotlovo razmišljanje lahko apliciramo na svet govorništva – pri čemer boste s svojim tonom besed, akcij, uporabo vizualnih pripomočkov najprej inspirirali svoje občinstvo in v njih vzbudili srečo, presenečenje, upanje, vznemirjenost, ljubezen, empatijo, ranljivost, žalost, strah, krivdo ali zavist, šele nato poskrbite, da tovrstnemu delu predstavitve sledi še upravičenost emocij s kredibilnimi analizami in podatki.

Vir: Business Insider

Vabimo vas na delavnico Trening javnega nastopanja
Datum: 6.4., 13.4. in 20.4. 2016 od 17:00 do 19:30 (delavnica skupno vsebuje 3 srečanja!)
Kraj: Center Sonček
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Video: Govorite kot pravi vodja

Video: Govorite kot pravi vodja

Simon Lancaster velja za enega najuglednejših govoropiscev na svetu. Tekom večletne kariere je ustvaril nešteto govorov za znane politične osebnosti, zadnja leta pa se ukvarja predvsem s predavanji in tudi z ustvarjanjem govorov za podjetnike. Preberite več >>

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Veliko razmišljamo o tem, kaj bomo povedali, premalokrat pa, kako bomo to povedali. Ko govorimo o profesionalnem nastopu, so ton, glasnost, razumljivost in dinamičnost ravno tako pomembni kot vsebina. Če želite, da bo vaše sporočilo učinkovito, potem se izogibajte naslednjim spodrsljajem. Preberite več >>

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Ko začnemo svoj nastop, imamo na voljo 60 sekund, da pritegnemo pozornost občinstva, vzpostavimo kredibilnost, jih usmerimo k naši temi in motiviramo k poslušanju, pravi Darlen Price, avtorica knjige o javnem nastopanju. Preberite več >>

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Ne glede na podjetniško panogo, v katero vstopate, boste kot podjetnik zagotovo potrebovali odlične govorniške sposobnosti. Če želite uspeti, boste namreč morali tudi javno nastopati - pred mediji, poslovnimi partnerji in nenazadnje tudi pred investitorji! Preberite več >>

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Ni univerzalne formule, ki bi človeka pripravila na izvrsten javni nastop, kljub temu pa obstaja nekaj iztočnic, s katerimi si lahko pomagate, da postanete govorec, ki ga bodo želele slišati množice. Chris Anderson je v TED govoru razkril, za kaj gre. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

Imate priložnost, da se vpišete na posebno listo obveščanja o 4-tedenskem treningu javnega nastopanja. Z vpisom si zagotovite EDINSTVENO in ČASOVNO OMEJENO ceno, ki je po preteku ponudbe ne bo mogoče dobiti nikjer na našem portalu. Berite dalje! Preberite več >>

5 najpogostejših govorniških napak

5 najpogostejših govorniških napak

Govori na konferencah in simpozijih lahko podjetniku močno pomagajo pri samopromociji in povezovanju s drugimi akterji na trgu, zato le redki zavrnejo priložnost za govor na prepoznavnih konferencah in okroglih mizah. Preberite več >>

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Startupi, ki za nadaljnji razvoj potrebujejo finančno injekcijo, iščejo naklonjenost investitorjev. Pitchi, kot imenujemo te javne predstavitve, jih lahko popeljejo do cilja – investicije, ki jim zagotovi potrebna sredstva in znanje za nadaljnjo pot. Preberite več >>

Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

»Pitchali ste pred starši, ko ste si kot otrok zaželeli nove igrače. Če je bil pitch dober, sta starša privolila v nakup,« je povedal podjetnik Peter Bruner. Čeprav so pitchi naš vsakdan, imajo le malo skupnega s poslovnimi pitchi. Tistimi, namenjeni investitorjem, partnerjem ali zgolj občinstvu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje