Registracijski postopek dronov v ZDA v polnem teku

Od začetka decembra imajo Američani možnost registracije svojih dronov. Po podatkih ameriške zvezne uprave za civilno letalstvo (FAA) je to možnost v prvem mesecu izkoristilo skoraj 300 tisoč lastnikov dronov.
Registracijski postopek dronov v ZDA v polnem teku

Registracijski postopek dronov v ZDA je v polnem zamahu (Vir slike: YouTube).

Registracija sprva ni šla po načrtih. Postopek, ki ga je ameriški javnosti zvezna uprava za civilno letalstvo predstavila 21. decembra, je namreč v manj kot dveh dneh izkoristilo okoli 45 tisoč ljudi. Številka še zdaleč ni dosegla pričakovanj uprave, a je k nižji številki registracij zagotovo botrovalo tudi večdnevno sesutje spletne strani, prek katere je možno opraviti postopek.

ZDA: lanski letni izkupiček presegel 100 milijonov dolarjev

Višje število registracij si je zvezna uprava obetala tudi zaradi visokih prodajnih številk: samo v zadnjih nekaj tednih pred koncem leta so prodali več kot 400 tisoč dronov, nekateri so prodajo ocenjevali na več kot milijon. Skupni lanski izkupiček od prodaje dronov se je po oceni Consumer Techology Association gibal okoli 105 milijonov dolarjev, letošnji bo zagotovo precej večji. Področje dronov vse bolj zanima tudi velikane, Amazon je po hudem boju marca lani pridobil dovoljenje za testiranje preletov z droni. Ena od želja tega trgovskega mogotca je namreč dostava z droni.

Lastniki, ki so svoje drone registrirali v prvi polovici januarja, so registracijski postopek opravili brezplačno, zdaj pa bodo lastniki morali odšteti simboličnih pet dolarjev. Michael Huerta, eden od administratorjev pri zvezni upravi, je navdušen nad številom registriranih dronov. Število registracij še vedno narašča, so sporočili iz FAA.

Registracija je po novem potrebna za vse drone, katerih teža se skupaj z vso opremo, ki jo nosijo na sebi, giblje med 250 grami in 25 kilogrami. S tem postopkom želi zveza uprava povečati zavedanje med uporabniki o pravilih letenja z droni znoraj ameriškega zračnega prostora, hkrati pa bo oblastem omogočilo hitrejše iskanje lastnika drona ob morebitnih incidentih. Registracija je potrebna pred prvim preletom za komercialne, rekreacijske ali hobijske namene.

Registracija za pet dolarjev, kazni do 28 tisoč dolarjev

Lastnik mora biti starejši od 13 let, pri registraciji pa mora navesti še svoj poštni naslov in naslov elektronske pošte. Pridobljena registrska označba, ki velja za obdobje treh let, mora biti vidna na dronu. Izogibanje registraciji se ne bo splačalo, saj bodo kazni previsoke. V kolikor bodo lastnika drona zalotili, da svojega plovila ni registriral, bo moral odšteti do 28 tisoč dolarjev, še višje kazni pa bodo za tiste, ki jih bodo uporabljali za kazniva dejanja.

Registracijski postopek je enostaven in ga je možno opraviti prek spleta. Ko lastnik vnese podatke, kot so ime in priimek, elektronski naslov, fizični naslov in naslov za pošiljanje, prejme registracijsko številko in certifikat, ki ga je možno natisniti. Registracijska številka, ki je zapisana na certifikatu, mora biti vidno označena na plovilu. Registracija velja za tri leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje