Registracijski postopek dronov v ZDA v polnem teku

Od začetka decembra imajo Američani možnost registracije svojih dronov. Po podatkih ameriške zvezne uprave za civilno letalstvo (FAA) je to možnost v prvem mesecu izkoristilo skoraj 300 tisoč lastnikov dronov.
Registracijski postopek dronov v ZDA v polnem teku

Registracijski postopek dronov v ZDA je v polnem zamahu (Vir slike: YouTube).

Registracija sprva ni šla po načrtih. Postopek, ki ga je ameriški javnosti zvezna uprava za civilno letalstvo predstavila 21. decembra, je namreč v manj kot dveh dneh izkoristilo okoli 45 tisoč ljudi. Številka še zdaleč ni dosegla pričakovanj uprave, a je k nižji številki registracij zagotovo botrovalo tudi večdnevno sesutje spletne strani, prek katere je možno opraviti postopek.

ZDA: lanski letni izkupiček presegel 100 milijonov dolarjev

Višje število registracij si je zvezna uprava obetala tudi zaradi visokih prodajnih številk: samo v zadnjih nekaj tednih pred koncem leta so prodali več kot 400 tisoč dronov, nekateri so prodajo ocenjevali na več kot milijon. Skupni lanski izkupiček od prodaje dronov se je po oceni Consumer Techology Association gibal okoli 105 milijonov dolarjev, letošnji bo zagotovo precej večji. Področje dronov vse bolj zanima tudi velikane, Amazon je po hudem boju marca lani pridobil dovoljenje za testiranje preletov z droni. Ena od želja tega trgovskega mogotca je namreč dostava z droni.

Lastniki, ki so svoje drone registrirali v prvi polovici januarja, so registracijski postopek opravili brezplačno, zdaj pa bodo lastniki morali odšteti simboličnih pet dolarjev. Michael Huerta, eden od administratorjev pri zvezni upravi, je navdušen nad številom registriranih dronov. Število registracij še vedno narašča, so sporočili iz FAA.

Registracija je po novem potrebna za vse drone, katerih teža se skupaj z vso opremo, ki jo nosijo na sebi, giblje med 250 grami in 25 kilogrami. S tem postopkom želi zveza uprava povečati zavedanje med uporabniki o pravilih letenja z droni znoraj ameriškega zračnega prostora, hkrati pa bo oblastem omogočilo hitrejše iskanje lastnika drona ob morebitnih incidentih. Registracija je potrebna pred prvim preletom za komercialne, rekreacijske ali hobijske namene.

Registracija za pet dolarjev, kazni do 28 tisoč dolarjev

Lastnik mora biti starejši od 13 let, pri registraciji pa mora navesti še svoj poštni naslov in naslov elektronske pošte. Pridobljena registrska označba, ki velja za obdobje treh let, mora biti vidna na dronu. Izogibanje registraciji se ne bo splačalo, saj bodo kazni previsoke. V kolikor bodo lastnika drona zalotili, da svojega plovila ni registriral, bo moral odšteti do 28 tisoč dolarjev, še višje kazni pa bodo za tiste, ki jih bodo uporabljali za kazniva dejanja.

Registracijski postopek je enostaven in ga je možno opraviti prek spleta. Ko lastnik vnese podatke, kot so ime in priimek, elektronski naslov, fizični naslov in naslov za pošiljanje, prejme registracijsko številko in certifikat, ki ga je možno natisniti. Registracijska številka, ki je zapisana na certifikatu, mora biti vidno označena na plovilu. Registracija velja za tri leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: