Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

Avtor — 17.02.2016
Če ste navdušenec nad množičnem financiranjem, se zagotovo spomnite lanske slovenske kampanje T-Holder, ki se je predstavljala na IndieGoGu. Letos se predstavlja še na Kickstarterju. Kako je prišlo do takšne odločitve in ali je produkt enak, smo povprašali njegovega inovatorja, Nika Veneta.
Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

T-Holder je pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta (Vir slike: T-Holder).

Nik Vene, ki zase pravi, da je velik ljubitelj nošenja srajc, se je lani želel predstaviti na Kickstarterju s svojim pripomočkom, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. A vse ni šlo tako, kot si je zamislil. Kickstarter je namreč njegovo kampanjo zavrnil, »češ da ne ustreza pravilom«. Z ekipo je naredil še en pregled, poslali so ugovor, a bili še enkrat zavrnjeni.

»Zato je bil edini odgovor IndieGoGo, saj bi v nasprotnem primeru vrgli stran mesece trdega dela,« pojasnjuje Vene. Lanska kampanja žal ni bila uspešna, zastavil si je cilj 5 tisoč dolarjev, dosegel pa zgolj 165 dolarjev s šestimi podporniki.

Ideja za T-Holder je nastala iz Nikovega vsakdana. »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, kot je T-Holder, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi. Hkrati pa imam izjemno željo po podjetništvu, zato je trenutna kampanja na Kickstarterju dodaten plus, saj bom lahko zagnal lastno podjetje
T-Holder je na voljo v več velikostih, mera je odvisna od obsega uporabnikovega stegna. Namestimo si ga na preprost način: najprej ga pripnemo na obeh straneh srajce, nato pa ga »obujemo«, zapnemo gumbe, srajca pa bo že nared. Ob nepravilni uporabi lahko deluje tudi narobe.

Produkta ni bistveno spreminjal. Kot nam je povedal, je edina razlika v elastiki, ki se namesti okoli stegen. Kickstarterjeva različica elastike je nekoliko tanjša (Vir slike: T-Holder).

»Po kampanji je bil sprva šok, saj je bila izjemno neuspešna. A hkrati smo še vedno stali za svojo idejo, saj je po našem mnenju izjemno potencialna, predvsem zaradi količine potencialnih strank. To so vsi tisti, ki nosijo srajce,« pojasnjuje 20-letnik. Ob prvi kampanji so se predvsem osredotočali na poslovneže, po koncu le-te pa spoznali, da zanimanje prihaja tudi iz drugih področij: »Veliko zanimanja je prišlo iz gostinstva, s strani natakarjev. Sicer pa je T-Holder namenjen vsem, ki radi nosijo srajce.«

Kickstarter privolil v kampanjo v začetku leta

Pri tokratni kampanji na Kickstarterju, za katero je produkt tudi malce spremenil (elastika, ki se namesti okoli stegen, je malce tanjša), pa gredo stvari bolje kot prvič. Priprave niso bile tako dolgotrajne, saj je od Kickstarterja potrditveno sporočilo dobil v začetku letošnjega leta, a pravi, da so se bolje pripravili. »Že pred začetkom Kickstarter kampanje smo začeli pridobivati sledilce iz celega sveta, najbolj pa smo merili na ZDA, saj je tam Kickstarter najbolj priljubljen. Med trenutno kampanjo se osredotočamo predvsem na marketing na družbenih omrežjih, saj je po našem mnenju izjemno učinkovit in relativno poceni,« dodaja študent ljubljanske Ekonomske fakultete, ki je ravno v tem času v Franciji.

Proizvodnja bo v Kranju

Za novo kampanjo si je mladi Škofjeločan zastavil cilj tri tisoč dolarjev, ki pa ga je že presegel – projekt je podprlo že več kot 120 podpornikov, ki so projektu skupaj namenili več kot 3.500 dolarjev. Zbrana sredstva bodo v prvi vrsti omogočila pokritje vseh Kickstarter naročil, nato pa še odprtje podjetja in kritje vseh stroškov, povezanih z njim.

Kampanjo lahko podprete tukaj. Zaključila se bo čez dober mesec, 27. marca.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje