Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

Če ste navdušenec nad množičnem financiranjem, se zagotovo spomnite lanske slovenske kampanje T-Holder, ki se je predstavljala na IndieGoGu. Letos se predstavlja še na Kickstarterju. Kako je prišlo do takšne odločitve in ali je produkt enak, smo povprašali njegovega inovatorja, Nika Veneta.
Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

T-Holder je pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta (Vir slike: T-Holder).

Nik Vene, ki zase pravi, da je velik ljubitelj nošenja srajc, se je lani želel predstaviti na Kickstarterju s svojim pripomočkom, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. A vse ni šlo tako, kot si je zamislil. Kickstarter je namreč njegovo kampanjo zavrnil, »češ da ne ustreza pravilom«. Z ekipo je naredil še en pregled, poslali so ugovor, a bili še enkrat zavrnjeni.

»Zato je bil edini odgovor IndieGoGo, saj bi v nasprotnem primeru vrgli stran mesece trdega dela,« pojasnjuje Vene. Lanska kampanja žal ni bila uspešna, zastavil si je cilj 5 tisoč dolarjev, dosegel pa zgolj 165 dolarjev s šestimi podporniki.

Ideja za T-Holder je nastala iz Nikovega vsakdana. »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, kot je T-Holder, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi. Hkrati pa imam izjemno željo po podjetništvu, zato je trenutna kampanja na Kickstarterju dodaten plus, saj bom lahko zagnal lastno podjetje
T-Holder je na voljo v več velikostih, mera je odvisna od obsega uporabnikovega stegna. Namestimo si ga na preprost način: najprej ga pripnemo na obeh straneh srajce, nato pa ga »obujemo«, zapnemo gumbe, srajca pa bo že nared. Ob nepravilni uporabi lahko deluje tudi narobe.

Produkta ni bistveno spreminjal. Kot nam je povedal, je edina razlika v elastiki, ki se namesti okoli stegen. Kickstarterjeva različica elastike je nekoliko tanjša (Vir slike: T-Holder).

»Po kampanji je bil sprva šok, saj je bila izjemno neuspešna. A hkrati smo še vedno stali za svojo idejo, saj je po našem mnenju izjemno potencialna, predvsem zaradi količine potencialnih strank. To so vsi tisti, ki nosijo srajce,« pojasnjuje 20-letnik. Ob prvi kampanji so se predvsem osredotočali na poslovneže, po koncu le-te pa spoznali, da zanimanje prihaja tudi iz drugih področij: »Veliko zanimanja je prišlo iz gostinstva, s strani natakarjev. Sicer pa je T-Holder namenjen vsem, ki radi nosijo srajce.«

Kickstarter privolil v kampanjo v začetku leta

Pri tokratni kampanji na Kickstarterju, za katero je produkt tudi malce spremenil (elastika, ki se namesti okoli stegen, je malce tanjša), pa gredo stvari bolje kot prvič. Priprave niso bile tako dolgotrajne, saj je od Kickstarterja potrditveno sporočilo dobil v začetku letošnjega leta, a pravi, da so se bolje pripravili. »Že pred začetkom Kickstarter kampanje smo začeli pridobivati sledilce iz celega sveta, najbolj pa smo merili na ZDA, saj je tam Kickstarter najbolj priljubljen. Med trenutno kampanjo se osredotočamo predvsem na marketing na družbenih omrežjih, saj je po našem mnenju izjemno učinkovit in relativno poceni,« dodaja študent ljubljanske Ekonomske fakultete, ki je ravno v tem času v Franciji.

Proizvodnja bo v Kranju

Za novo kampanjo si je mladi Škofjeločan zastavil cilj tri tisoč dolarjev, ki pa ga je že presegel – projekt je podprlo že več kot 120 podpornikov, ki so projektu skupaj namenili več kot 3.500 dolarjev. Zbrana sredstva bodo v prvi vrsti omogočila pokritje vseh Kickstarter naročil, nato pa še odprtje podjetja in kritje vseh stroškov, povezanih z njim.

Kampanjo lahko podprete tukaj. Zaključila se bo čez dober mesec, 27. marca.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje