Slovenski startup Facility prejel 550 tisoč evrov investicije

Avtor Maruša Žibert — 09.09.2016
Komentiraj!
Slovenska aplikacija, s katero lahko vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, s klikom ali dvema pridobijo informacije, potrebne za učinkovito delo, je prejela 550 tisoč evrov težko investicijo. V slovenski startup je investiral avstrijski investicijski sklad Speedinvest.
Slovenski startup Facility prejel 550 tisoč evrov investicije

Startup, ki sta ga ustanovila Luka Berger in Aljaž Ketiš, je prejel investicijo s strani avstrijskega investicijskega sklada Speedinvest (Vir slike: Facility).

»Facility nas je prepričal z izjemno ekipo in produktom, ki rešuje resnične težave v hotelski industriji – industriji, ki se sredi velikih sprememb še vedno zanaša na analogne procese. Faciliy omogoča velike izboljšave pri učinkovitosti dela in kakovosti storitev v hotelih,« je povedal Werner Zahnt, partner in menedžer investicij pri Speedinvestu. Dodal je še, da je prvi potencialni kupec, pri katerem so pokazali rešitev Facility, takoj želel kupiti podjetje, ki je rešitev razvilo. Startup, ki sta ga ustanovila Luka Berger in Aljaž Ketiš, je sicer lani že zbral 150 tisoč evrov.

V portoroškem hotelu prihranili kar 200 ur na mesec

Rešitev Facility, ki jo danes uporablja že več kot 100 strank, optimizira komunikacijo v hotelih in tako pripomore k prihranku delovnih ur, povečanju števila opaženih težav v hotelu in s tem večanju zadovoljstva gostov. Tako so na primer v portoroškem Grand hotelu Bernardin, ki ima 241 sob, s pomočjo slovenske aplikacije mesečno prihranili 200 delovnih ur, v ljubljanskih hotelih Union, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega materiala za skoraj 15 odstotkov.

Sobarica v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba pospraviti

Vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, lahko z enim ali dvema klikoma pridobijo informacije, ki so nujne za učinkovito delo. »Sobarica lahko na primer v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba očistiti, obvesti vzdrževalca o morebitnih potrebnih opravilih v sobi in sporoči recepciji, ko je soba pripravljena na gosta. Nadrejeni lahko spremljajo napredek dela, ki se v aplikaciji sproti posodablja, in imajo tako popoln nadzor nad potekom dela,« razložijo člani. »Z uporabo aplikacije Facility hoteli v povprečju za trikrat povečajo število opaženih težav v hotelu, ki jih je potrebno odpraviti, s čimer vplivajo na večje zadovoljstvo gostov,« pravijo člani ekipe Facility.

Naslednje leto širitev na ameriški trg

»Naša vizija je postati vodilni ponudnik v svojem segmentu na svetu. Naslednji cilj je širitev v še več držav in vsaj tisoč hotelov v prihodnjem letu, načrtujemo pa tudi vstop na ameriški trg,« napoveduje Luka Berger, idejni oče aplikacije. Slovensko aplikacijo trenutno uporabljajo hoteli iz Hrvaške, Srbije, Avstrije in Slovenije.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!