Slovenski startup Facility prejel 550 tisoč evrov investicije

Slovenska aplikacija, s katero lahko vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, s klikom ali dvema pridobijo informacije, potrebne za učinkovito delo, je prejela 550 tisoč evrov težko investicijo. V slovenski startup je investiral avstrijski investicijski sklad Speedinvest.
Slovenski startup Facility prejel 550 tisoč evrov investicije

Startup, ki sta ga ustanovila Luka Berger in Aljaž Ketiš, je prejel investicijo s strani avstrijskega investicijskega sklada Speedinvest (Vir slike: Facility).

»Facility nas je prepričal z izjemno ekipo in produktom, ki rešuje resnične težave v hotelski industriji – industriji, ki se sredi velikih sprememb še vedno zanaša na analogne procese. Faciliy omogoča velike izboljšave pri učinkovitosti dela in kakovosti storitev v hotelih,« je povedal Werner Zahnt, partner in menedžer investicij pri Speedinvestu. Dodal je še, da je prvi potencialni kupec, pri katerem so pokazali rešitev Facility, takoj želel kupiti podjetje, ki je rešitev razvilo. Startup, ki sta ga ustanovila Luka Berger in Aljaž Ketiš, je sicer lani že zbral 150 tisoč evrov.

V portoroškem hotelu prihranili kar 200 ur na mesec

Rešitev Facility, ki jo danes uporablja že več kot 100 strank, optimizira komunikacijo v hotelih in tako pripomore k prihranku delovnih ur, povečanju števila opaženih težav v hotelu in s tem večanju zadovoljstva gostov. Tako so na primer v portoroškem Grand hotelu Bernardin, ki ima 241 sob, s pomočjo slovenske aplikacije mesečno prihranili 200 delovnih ur, v ljubljanskih hotelih Union, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega materiala za skoraj 15 odstotkov.

Sobarica v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba pospraviti

Vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, lahko z enim ali dvema klikoma pridobijo informacije, ki so nujne za učinkovito delo. »Sobarica lahko na primer v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba očistiti, obvesti vzdrževalca o morebitnih potrebnih opravilih v sobi in sporoči recepciji, ko je soba pripravljena na gosta. Nadrejeni lahko spremljajo napredek dela, ki se v aplikaciji sproti posodablja, in imajo tako popoln nadzor nad potekom dela,« razložijo člani. »Z uporabo aplikacije Facility hoteli v povprečju za trikrat povečajo število opaženih težav v hotelu, ki jih je potrebno odpraviti, s čimer vplivajo na večje zadovoljstvo gostov,« pravijo člani ekipe Facility.

Naslednje leto širitev na ameriški trg

»Naša vizija je postati vodilni ponudnik v svojem segmentu na svetu. Naslednji cilj je širitev v še več držav in vsaj tisoč hotelov v prihodnjem letu, načrtujemo pa tudi vstop na ameriški trg,« napoveduje Luka Berger, idejni oče aplikacije. Slovensko aplikacijo trenutno uporabljajo hoteli iz Hrvaške, Srbije, Avstrije in Slovenije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje