Že kot otrok je govoril, da bo pri 18. letih direktor

Miha Legin se je s prodajo prek spleta spoznal že v preteklosti, lani pa je dobil idejo o spletni trgovini za nosečnice. Začel je z raziskovanjem in novembra uradno prevzel spletno trgovino za nosečnice v mirovanju.
Že kot otrok je govoril, da bo pri 18. letih direktor

Miha Legin je lani prevzel spletno trgovino za nosečnice Mamin malček (Vir slike: osebni arhiv).

Ekipo, ki ustvarja trgovino Mamin Malček, poleg njega in programerja, ki prihaja iz Ljubljane in skrbi, da je njihova trgovinica vedno dostopna, sestavlja še žena Neža Legin, ki je polna tistih pravih idej. Je le ženska in ima zato tudi občutek za nove izdelke, pravi Miha. Neža mu pomaga pri pakiranju izdelkov, izdelavi računov, pripravi paketov in podobnih opravil, Miha pa skrbi za delovanje spletne trgovine, novosti, promocije.

Nosečnice bodo vedno, otroci tudi

Miha je imel, kot uvodoma omenjeno, spletne trgovine v preteklosti. Že kot otrok je sanjal, da bo pri 18. letih direktor. In želja se mu je uresničila. Sprva je imel spletno trgovino s tehničnimi izdelki, a je hitro ugotovil, da je trg prenasičen, pozneje še s spodnjim perilom, Mamin malček pa je tako njegova tretja spletna trgovina. Idejo o nosečniških izdelkih je dobil, ker »je to niša, ki bo vedno priljubljena, nosečnice bodo vedno, prav tako otroci«. A zaveda se, da je ključ do vsega, poleg kakovosti, tudi dostopna cena.

Miha Legin se je s svojo ekipo prijavil na letošnji izbor Mladi podjetnik leta. Želiš tudi ti postati Mladi podjetnik? Prijavi se na izbor! Prijave zaključujemo 31. maja, zato pohiti!

Veliko spletnih trgovin, a le malo res urejenih

Pogovor steče tudi o tem, kakšne ovire prežijo na tiste, ki se lotijo podobne poti, želje po lastni spletni trgovini. Kot največjo težavo izpostavlja marketing, saj je vezan na finančna sredstva. »V kolikor se začne z nič, tako kot sem začel sam, je projekt še toliko težji, saj je potrebno v marketing vlagati, da se trgovino opazi in pridobi stranke,« izpostavlja pa tudi vzdrževanje trgovine, ažurnost in podobno. »V Sloveniji in na sploh na spletu je ogromno spletnih trgovin, le malo pa je takšnih, ki so resnično ažurne in urejene.« Lani je imel v lasti tudi fizično trgovino.

Maržo na stran, pomembnejši so zadovoljni kupci

»Izdelke uvažamo iz Poljske, Avstrije in Danske,« pojasnjuje Miha, ki obenem doda, da ne želijo kitajskih izdelkov. Uvažajo zgolj priznane blagovne znamke iz EU, saj jim je pomembna kakovost in zadovoljstvo strank. »Rajši imamo malenkost manjšo maržo in zadovoljne kupce zaradi kakovostnih izdelkov, kot pa na primer 1000-odstotno maržo in slab izdelek, kar posledično pomeni tudi slab glas.«

Miha in Neža Legin (Vir slike: osebni arhiv).

V načrtu uspešno družinsko podjetje

Od konkurence se razlikujejo predvsem v viziji, saj ekipa Maminega malčka želi postati najbolj prepoznavna spletna trgovina v Sloveniji, pozneje tudi na Hrvaškem. »Postati podjetje s korektnim poslovanjem, dobro bilanco in uspešno družinsko podjetje z večjim številom zaposleni. Predvsem zadovoljnih zaposlenih z nadpovprečnimi plačami,« pravi Miha.

Ob prevzemu je imela trgovina 20 izdelkov v ponudbi, danes jih ima že okoli 100. »Vsak teden v ponudbo vključujemo nove izdelke. S tem želimo našo ponudbo še razširiti in se približati potrebam strank

Žena kot vir dobrih idej

Daleč najbolj iskan izdelek je nosečniška blazina, dodaja. Gre za letošnjo novost, veliki iskanosti pa Miha pripisuje dejstvu, da je blazina v njihovi ponudbi »izrazito« cenejša od tistih v konkurenčnih trgovinah. »Blazina je plod ideje moje žene in ženskega pogleda, kaj bi po ugodni ceni nosečnice potrebovale,« s ponosom pove Miha.

V naslednjih mesecih še na hrvaški trg

Trgovina, ki je imela lani 12.500 evrov prihodkov, letos pa je že presegla prihodke od lani in leta 2013, se bo v prihodnjih mesecih širila še na hrvaški trg. Spletna stran je že v fazi preverjanja. »O fizični trgovini še nismo razmišljali, saj sem bil lani lastnik ene, a z drugimi izdelki, vendar je bila ta naložba izredno draga, hkrati pa tudi nerentabilna.« V načrtu je tudi zaposlitev osebe za administracijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

V petek, 15. junija, se bo v okviru brezplačne konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! odvil tudi finalni del izbora Mladi podjetnik leta 2018. V NLB Centru inovativnega podjetništva bo pred komisijo in udeleženci konference pet ekip stopilo na oder in predstavilo svoje podjetje, načrte in poizkusilo komisijo prepričati, da so najbolj primerni za osvojitev laskavega naziva. Kdo so, predstavljamo v sledečih vrsticah. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

“Vsi finalisti smo vsak v svojem sektorju odlični, dobro strukturirani in že imamo za sabo kar precej delovnih ur,” pred petkovim velikim finalom izbora Mladi podjetnik leta 2018 meni Matic Vizjak iz Kmetije Vizjak. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje