Že kot otrok je govoril, da bo pri 18. letih direktor

Miha Legin se je s prodajo prek spleta spoznal že v preteklosti, lani pa je dobil idejo o spletni trgovini za nosečnice. Začel je z raziskovanjem in novembra uradno prevzel spletno trgovino za nosečnice v mirovanju.
Že kot otrok je govoril, da bo pri 18. letih direktor

Miha Legin je lani prevzel spletno trgovino za nosečnice Mamin malček (Vir slike: osebni arhiv).

Ekipo, ki ustvarja trgovino Mamin Malček, poleg njega in programerja, ki prihaja iz Ljubljane in skrbi, da je njihova trgovinica vedno dostopna, sestavlja še žena Neža Legin, ki je polna tistih pravih idej. Je le ženska in ima zato tudi občutek za nove izdelke, pravi Miha. Neža mu pomaga pri pakiranju izdelkov, izdelavi računov, pripravi paketov in podobnih opravil, Miha pa skrbi za delovanje spletne trgovine, novosti, promocije.

Nosečnice bodo vedno, otroci tudi

Miha je imel, kot uvodoma omenjeno, spletne trgovine v preteklosti. Že kot otrok je sanjal, da bo pri 18. letih direktor. In želja se mu je uresničila. Sprva je imel spletno trgovino s tehničnimi izdelki, a je hitro ugotovil, da je trg prenasičen, pozneje še s spodnjim perilom, Mamin malček pa je tako njegova tretja spletna trgovina. Idejo o nosečniških izdelkih je dobil, ker »je to niša, ki bo vedno priljubljena, nosečnice bodo vedno, prav tako otroci«. A zaveda se, da je ključ do vsega, poleg kakovosti, tudi dostopna cena.

Miha Legin se je s svojo ekipo prijavil na letošnji izbor Mladi podjetnik leta. Želiš tudi ti postati Mladi podjetnik? Prijavi se na izbor! Prijave zaključujemo 31. maja, zato pohiti!

Veliko spletnih trgovin, a le malo res urejenih

Pogovor steče tudi o tem, kakšne ovire prežijo na tiste, ki se lotijo podobne poti, želje po lastni spletni trgovini. Kot največjo težavo izpostavlja marketing, saj je vezan na finančna sredstva. »V kolikor se začne z nič, tako kot sem začel sam, je projekt še toliko težji, saj je potrebno v marketing vlagati, da se trgovino opazi in pridobi stranke,« izpostavlja pa tudi vzdrževanje trgovine, ažurnost in podobno. »V Sloveniji in na sploh na spletu je ogromno spletnih trgovin, le malo pa je takšnih, ki so resnično ažurne in urejene.« Lani je imel v lasti tudi fizično trgovino.

Maržo na stran, pomembnejši so zadovoljni kupci

»Izdelke uvažamo iz Poljske, Avstrije in Danske,« pojasnjuje Miha, ki obenem doda, da ne želijo kitajskih izdelkov. Uvažajo zgolj priznane blagovne znamke iz EU, saj jim je pomembna kakovost in zadovoljstvo strank. »Rajši imamo malenkost manjšo maržo in zadovoljne kupce zaradi kakovostnih izdelkov, kot pa na primer 1000-odstotno maržo in slab izdelek, kar posledično pomeni tudi slab glas.«

Miha in Neža Legin (Vir slike: osebni arhiv).

V načrtu uspešno družinsko podjetje

Od konkurence se razlikujejo predvsem v viziji, saj ekipa Maminega malčka želi postati najbolj prepoznavna spletna trgovina v Sloveniji, pozneje tudi na Hrvaškem. »Postati podjetje s korektnim poslovanjem, dobro bilanco in uspešno družinsko podjetje z večjim številom zaposleni. Predvsem zadovoljnih zaposlenih z nadpovprečnimi plačami,« pravi Miha.

Ob prevzemu je imela trgovina 20 izdelkov v ponudbi, danes jih ima že okoli 100. »Vsak teden v ponudbo vključujemo nove izdelke. S tem želimo našo ponudbo še razširiti in se približati potrebam strank

Žena kot vir dobrih idej

Daleč najbolj iskan izdelek je nosečniška blazina, dodaja. Gre za letošnjo novost, veliki iskanosti pa Miha pripisuje dejstvu, da je blazina v njihovi ponudbi »izrazito« cenejša od tistih v konkurenčnih trgovinah. »Blazina je plod ideje moje žene in ženskega pogleda, kaj bi po ugodni ceni nosečnice potrebovale,« s ponosom pove Miha.

V naslednjih mesecih še na hrvaški trg

Trgovina, ki je imela lani 12.500 evrov prihodkov, letos pa je že presegla prihodke od lani in leta 2013, se bo v prihodnjih mesecih širila še na hrvaški trg. Spletna stran je že v fazi preverjanja. »O fizični trgovini še nismo razmišljali, saj sem bil lani lastnik ene, a z drugimi izdelki, vendar je bila ta naložba izredno draga, hkrati pa tudi nerentabilna.« V načrtu je tudi zaposlitev osebe za administracijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje