14. Slovenska marketinška konferenca
Kdaj | 02.06.2009 od 11:30 do 03.06.2009 18:10 |
---|---|
Kje | Grand hotel Bernardin, Portorož |
Kontakt | akademija@finance.si |
Koledar |
|
ROHIT TALWAR (Global Futures and Foresight)
Že v uvodnem predavanju vas bo Rohit Talwar, ustanovitelj in generalni direktor skupine za razmišljanje in predvidevanje o strateških prihodnostih Global Futures and Foresight izzval s predavanjem, kako se uspešno prilagajati – še posebej v trženju – na globalne spremembe okrog nas.
Mednarodno je priznan kot inovativni mislec in kot usmerjen v dejanja, pronicljiv in zabaven govorec, ki spodbuja razmišljanje o bodočih globalnih trendih in izzivih. Ima izkušnje, ki jih je pridobil z delom na 5 celinah na področju motiviranja organizacij in posameznikov pri kljubovanju ustaljenemu razmišljanju, pri upoštevanju možnosti v prihodnosti in ustvarjanju svoje želene prihodnosti.
VIJAY MAHAJAN (McCombs School of Business)
Drugi dan se bo profesor Vijay Mahajan s poslovne šole McCombs School of Business, na Univerzi v Teksasu v mestu Austinu osredotočil na prihodnje trende in izzive v trženju, ter nove rešitve, ki jih bo trženje potrebovalo za razvoj in delovanje v novo nastalih razmerah in prihodnosti.
Prejel je številne življenjske nagrade za vrhunske dosežke, vključno s priznanjem Charles Coolidge Parlin Award, ki ga podeljuje Ameriško marketinško združenje (AMA), za vodenje z vizijo na podrocju znanstvenega trženja. AMA je leta 2000 uvedlo tudi nagrado Vijay Mahajan Award za karierne prispevke na podrocju tržne strategije.
PRAKTIČNI PRIMERI
Kot vsako leto se bodo v dveh dneh zvrstili številni praktični primeri: Maistra, Ilirija, A. T. Kearney, Studio Moderna Group, Pristop, Kolektor, OTC, Lek, d. d., član skupine Sandoz, Danone in drugi.
OKROGLI MIZI
Stalnica programa sta tudi dve vroči okrogli mizi, ena s podjetniki – Velika jadra malih podjetij, kjer se bodo predstavili Dewesoft, Fonda.si in Sončna hiša, ter druga z direktorji in predsedniki uprav o tem, kako javna podjetja in podjetja v državni lasti vidijo kupca? Sodelujejo Matic Tasič, Slovenske železnice, Tomislav Nemec, Dars, Stanislav Vojsk, Elektro Maribor in Aleš Hauc, Pošta Slovenije.
ZAKLJUČNI POGOVOR
Program konference bomo zaključili s pogovorom o moči marketinga.
Gost bo Darko Marinac, predsednik nadzornega sveta Podravke in predsednik državnega sveta za konkurenčnost.
Program si lahko v celoti ogledate TUKAJ.
Ne spreglejte ugodnejše prijave do 5. maja!