14. Slovenska marketinška konferenca

Trženje v novih, zahtevnih in težjih gospodarskih pogojih je letošnji izziv tradicionalne Slovenske marketinške konference. Znova smo povabili strokovnjake, praktike in druge udeležence, ki bodo z vami delili ideje, znanje in izkušnje za uspehe tudi v času gospodarskega upada.
14. Slovenska marketinška konferenca

Kdaj 02.06.2009 od 11:30 do 03.06.2009 18:10
Kje Grand hotel Bernardin, Portorož
Kontakt
Koledar

ROHIT TALWAR (Global Futures and Foresight)

Že v uvodnem predavanju vas bo Rohit Talwar, ustanovitelj in generalni direktor skupine za razmišljanje in predvidevanje o strateških prihodnostih Global Futures and Foresight izzval s predavanjem, kako se uspešno prilagajati – še posebej v trženju – na globalne spremembe okrog nas.

Mednarodno je priznan kot inovativni mislec in kot usmerjen v dejanja, pronicljiv in zabaven govorec, ki spodbuja razmišljanje o bodočih globalnih trendih in izzivih. Ima izkušnje, ki jih je pridobil z delom na 5 celinah na področju motiviranja organizacij in posameznikov pri kljubovanju ustaljenemu razmišljanju, pri upoštevanju možnosti v prihodnosti in ustvarjanju svoje želene prihodnosti.

 

VIJAY MAHAJAN (McCombs School of Business)

Drugi dan se bo profesor Vijay Mahajan s poslovne šole McCombs School of Business, na Univerzi v Teksasu v mestu Austinu osredotočil na prihodnje trende in izzive v trženju, ter nove rešitve, ki jih bo trženje potrebovalo za razvoj in delovanje v novo nastalih razmerah in prihodnosti.

Prejel je številne življenjske nagrade za vrhunske dosežke, vključno s priznanjem Charles Coolidge Parlin Award, ki ga podeljuje Ameriško marketinško združenje (AMA), za vodenje z vizijo na podrocju znanstvenega trženja. AMA je leta 2000 uvedlo tudi nagrado Vijay Mahajan Award za karierne prispevke na podrocju tržne strategije.

 

PRAKTIČNI PRIMERI

Kot vsako leto se bodo v dveh dneh zvrstili številni praktični primeri: Maistra, Ilirija, A. T. Kearney, Studio Moderna Group, Pristop, Kolektor, OTC, Lek, d. d., član skupine Sandoz, Danone in drugi.

OKROGLI MIZI

Stalnica programa sta tudi dve vroči okrogli mizi, ena s podjetniki – Velika jadra malih podjetij, kjer se bodo predstavili Dewesoft, Fonda.si in Sončna hiša, ter druga z direktorji in predsedniki uprav o tem, kako javna podjetja in podjetja v državni lasti vidijo kupca? Sodelujejo Matic Tasič, Slovenske železnice, Tomislav Nemec, Dars, Stanislav Vojsk, Elektro Maribor in Aleš Hauc, Pošta Slovenije.

 

ZAKLJUČNI POGOVOR

Program konference bomo zaključili s pogovorom o moči marketinga.
Gost bo Darko Marinac, predsednik nadzornega sveta Podravke in predsednik državnega sveta za konkurenčnost.

 

Program si lahko v celoti ogledate TUKAJ.

 

Ne spreglejte ugodnejše prijave do 5. maja!


Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Preberite več >>

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje