Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi.
Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Njihov vpis se iz leta v leto veča, za 2015/2016 je že zaključen (Vir slike: Zasebni arhiv Jane Fleišer).

Ravno v tem času mineva leto dni od tega, ko je komisija Jani podelila naslov Mlada podjetnica leta 2014. Tik pred vrhuncem letošnjega izbora, smo se nanjo obrnili z vprašanji o tem, kaj vse se je spremenilo in kakšni so načrti za v prihodnje.

Nenehno razmišljanje o povečanju kapacitet in dodatnih zaposlenih

»Predvsem sem se razveselila podpore in veselja staršev naših otrok, ki so me v marsikaterem primeru kontaktirali in osebno čestitali,« se spominja dogodkov po zmagi. Njihov vpis se iz leta v leto veča, za 2015/2016 je že zaključen. »Na žalost za sprejem vseh otrok nimamo na voljo zadosti kapacitet, zato ne moremo sprejeti vseh otrok,« bodo pa septembra odprli prvo enoto tudi v Ljubljani, in sicer na Verovškovi cesti, kar prinaša tudi dodatno zaposlovanje.

Najdi užitek v svojem delu, kot ga je Jana Fleišer >>

Ne ozirajo se na modne muhe

Vrtec Dobra teta je znan tudi po vlaganju v zaposlene: »Veliko različnih vzgojnih smernic obstaja, vendar mi delamo po načelu čutnosti in povezovanja z otroki. Veliko se izobražujemo s področja celostnega razvoja otroških možganov, psihologije in otroške psihologije.« Dodaja, da se ne ozirajo toliko na trenutne smernice ali »modne muhe«, temveč na tiste, v katere sami verjamejo in menijo, da so prave za razvoj otroka.

Kaj ima dober vzgojitelj?

»Vzgojiteljica oziroma vzgojitelj mora biti sočutna, zrela, sprejemajoča in ljubeča oseba. Polna ljubezni do otrok in družine z veliko mero dobre volje, navihanosti in kreativnosti. Sposobna mora biti starše in otroke slišati in uspešno zadovoljevati njihov radoveden um ter iz njih izvabiti njihovo pravo naravo, nuditi jim okolje, kjer se počutijo varno in ljubljeno,« Fleišerjeva opiše lastnosti in znanja dobrega vzgojitelja.

Če se okolica zaveda težav, zakaj ne sprejmejo zadostnih ukrepov?

Ravno zato jo kot popolno zagovornico nenasilja nad otroci, žalosti, ko v medijih izve sume o malomarnem ravnanju vzgojiteljic. »Predvsem pa me zmrazi, kadar se okolica že zaveda tovrstnih težav z vzgojiteljicami, vendar nihče ne sprejme zadostnega ukrepa. Vedeti je treba tudi, da vedno obstaja več plati enake zgodbe in kar preberemo v medijih, ni vedno čista resnica.« Zgodbe je zato potrebno jemati z nekaj rezerve, vendar jo v vsakem primeru obravnati in jemati zelo resno

Starši, začutite vrtec!

Staršem svetuje, naj si ogledajo več vrtcev in jih »začutijo«. »Otroke naj dajo v varstvo tja, kjer se bodo sami dobro počutili in jih bo atmosfera v vrtcu, vzgojiteljice, razigrani otroci, ki se igrajo na igrišču, ali pa kaj čisto drugega prepričala, da je to tisti pravi,« svetuje. »Dejstvo je, da v zasebnih vrtcih dela manjše število zaposlenih. Posledično je smiselno sklepanje, da je lažje najti 30 odličnih vzgojiteljic kot nekaj sto, kot jih deluje v javnem vrtcu,« pojasnjuje.

Jana bo na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! predstavila svojo zgodbo. Vabljeni!

Tujina ostaja v načrtih, a premalo je časa in kapitala

Želja po tujini je še vedno živa, raziskujejo tuje trge in iščejo potencialne lokacije ter partnerje za sodelovanje in povezovanje. »Glavni oviri sta zagotovo pomanjkanje virov, predvsem časa, in kapitala. Ob tem priznam, da se tudi za nas naši načrti ob izzivih, ki jih je potrebno izkoristiti, hitro spreminjajo, oziroma se vrstni red prednostnih projektov menja. V tujino vsekakor vstopamo tudi z našimi vzgojnimi priročniki, ki bodo letos izdani za slovenski trg in kmalu zatem na voljo tudi na mednarodnem nivoju,« dodaja Fleišerjeva.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje