Digitalna realnost: Izdelki za vsakdanjo rabo
Digitalna realnost: Izdelki za vsakdanjo rabo (Vir slike:
Z vse hitrejšim razvojem digitalnega okolja so se korenito spremenili tudi vedenjski vzorci potrošnikov. Na področju izdelkov, ki jih uporabljamo vsak dan, od živil in kozmetike do oblek in obutve, so te spremembe še očitnejše. Potrošniki so se spremenili in z njimi se je spremenil tudi njihov proces odločanja. Priprava uspešne marketinške strategije zahteva poglobljen vpogled v potrošnikov nakupni proces, njegovo odločanje in obnašanje, saj brez tega ni moč izbrati ustreznih komunikacijskih kanalov, določiti načina targetiranja, oblikovati sporočila ter doseči zastavljenih ciljev.
O širokih možnostih, ki jih ponuja svet digitalnega marketinga, bodo predavali priznani strokovnjaki iz Googla in digitalne agencije Red Orbit. Skozi predavanja in povezovanje teorije z dobrimi praktičnimi primeri različnih podjetij boste izvedeli vse, kar potrebujete za učinkovito pozicioniranje vaše blagovne znamke na spletu. Izkoristite izredno priložnost in se nam pridružite!
Kaj vse boste na seminarju izvedeli?
- Kakšni so vedenjski vzorci uporabnikov na spletu?
- Kako pomemben je digitalni marketing na področju izdelkov za vsakdanjo rabo?
- Kako se na spletu približati potrošnikom?
- Kako prilagoditi svojo digitalno strategijo procesu odločanja potrošnikov?
- Kako s pomočjo različnih digitalnih kanalov zgraditi blagovno znamko na spletu?
- Kako oglaševati na YouTube-u?
- Kako izmeriti uspeh svojih digitalnih kampanj?
- Kateri so najpomembnejši kazalniki uspeha?
- Kako s pomočjo vsebinskega marketinga zgraditi preferenco do svoje blagovne znamke?
- Kateri so najuspešnejši primeri nastopa na digitalu med podjetji s področja izdelkov za vsakdanjo rabo?
Program
Termin | Naslov |
---|---|
9:00-9.30 | Registracija udeležencev |
9:30-9:45 | Digitalna realnost |
9:45-10:15 | Uporabniki vas čakajo na internetu |
10:15-10:45 | Gradnja blagovne znamke na spletu |
10:45-11:15 | YouTube oglaševanje |
11:15-11:45 | Odmor |
11:45-12:15 | Kako meriti uspeh? |
12:15-12:45 | Študije primerov |
12:45-13:15 | Vsebina z razlogom |
13:15-… | Kosilo |