
Jesenski Red Orbit Šejk 2013
Digitalni marketing je v iztekajočem letu zaznamovalo kar nekaj pomembnih prelomnic – Googlova orodja so doživela kup izpopolnitev in prenov, Facebook je razširil orodja, ki zdaj nudijo boljše in bolj targetirano oglaševanje, v veljavo so vstopili spletni piškotki in še bi lahko naštevali. Ogromno pa se je dogajalo tudi na Red Orbitu in na slovenski marketinški sceni nasploh.
Na tokratnem Šejku bodo predstavili najodmevnejše primere, ki so po našem mnenju zaznamovali leto 2013. Kdo je bil najbolj napreden? Komu je uspelo še posebej dobro izkoristiti prednosti digitalnega marketinga? Kje je kreativnost prišla še posebej do izraza? Kaj se bo dogajalo v letu 2014 in kakšni bodo trendi na digitalni sceni?
Tokrat bodo šejkali:
Droga Kolinska: Argeta
Oktobra je Argeta pripravila in izvedla dobrodelno kampanjo z naslovom »Mame potrjujejo: Donacija«. Na Šejku bodo predstavili odlične rezultate kampanje, ki je popolnoma temeljila na digitalnih kanalih.
Tehit: Printink.si
Podjetje Tehit d.o.o. je z blagovno znamko in spletno trgovino printink.si vzpostavilo eno pomembnejših spletnih trgovin na področju potrošne opreme za tiskalnike in se uspešno razširilo tudi na področje potrošne opreme za pisarne.
Enki: Zaobljuba.si
Dve Netko nagradi za spletno mesto Zaobljuba.si sta zagotovo razlog, da spoznate način snovanja in razmišljanja avtorjev, ekipe ENKI, ki je že drugo leto zapored osvojila naziv najboljše spletne agencije.
Red Orbit: Primeri dobrih in slabih praks s področja družabnih medijev
Predstavili in analizirali bodo nekaj primerov dobrih praks, prav tako pa bodo omenili tudi nekatere slabe prakse, da se jim boste s prihajajočo akcijo lahko izognili.
Okrogla miza: Digitalni trendi v 2014
Na okrogli mizi bodo razkrili poglede na prihajajoče trende v 2014. Z njimi bodo vabljeni strokovnjaki z različnih področij, ki jih zaobjema digitalni marketing: Petra Glinšek – kreativni vodja (Enki d.o.o.), Nina Bandelj – vodja komunikacij (Big Bang d.o.o.), Matjaž Butara – digital direktor (Grey d.o.o.), Davor Krajec – vodja iskalnega marketinga in spletne analitike (Red Orbit d.o.o.).
Program
Ura | Kaj |
---|---|
12:30−13:00 | Sprejem udeležencev in registracija |
13:00−13:10 | Pozdrav udeležencev |
13:10−13:40 | Predstavitev študije primera z razpravo: Droga Kolinska – Argeta |
13:40−14:10 | Predstavitev študije primera z razpravo: Tehit – Printink.si |
14:10−14:40 | Predstavitev študije primera z razpravo: Enki: Zaobljuba |
14:40−15:10 | Odmor ob kavi in šejkih |
15:10−15.30 | Primeri dobre in slabe prakse s področja socialnih medijev |
15:30−16:30 | Okrogla miza: Digitalni trendi v 2014 |
16:30– … | Druženje ob prigrizkih in pijači |