Kako se prodajajo pralni praški?
Se še spomnite reklame “Da pralni stroj bo dlje živel,….”. Ali pa “prašek xxy je zdaj 10-krat bolj učinkovit kot prej. In še prihranite!”
Verjetno se nas večina strinja, da imajo proizvajalci pralnih praškov strašno obupne in predvidljive reklame. Za vsak pralni prašek, ki obstaja v Slo je podobna reklama – odstrani čisto vse madeže!
Tako na vse skupaj gledamo potrošniki. Kako pa razmišljajo brand managerji za pralne praške?
• kakšna je resnica glede trženja detergentov?
• kakšni so segmenti in kdo so glavni igralci na trgu detergentov?
• kaj vse se skriva za enim TV oglasom in kaj za akcijo pri posameznem
trgovcu?
Odgovore na vprašanja nam bo podala gospa Katja Zorc, brand manager iz podjetja Henkel Slovenija d.o.o. Predavanje bo potekalo v sredo, 2.4. 2008 ob 18:00, na Ekonomski fakulteti v predavalnici P-215.
Predavanje je za študente brezplačno. Zaradi omejenega števila sedežev je OBVEZNA prijava na: prijava@ssdms.si