Natečaj FEIEA Grand Prix za najboljše evropske prakse internega komuniciranja
Natečaj FEIEA Grand Prix, za najboljše evropske prakse internega komuniciranja (Vir: HubSpot.com)
Natečaj spodbuja odličnost v internem komuniciranju na evropski ravni. Nanj se lahko prijavijo zasebna in javna podjetja, profesionalna združenja, neprofitne organizacije, izobraževalne inštitucije, komunikacijske agencije in druge organizacije, ki delujejo na področju internega komuniciranja.
Žiriranje poteka v dveh krogih. Prvi krog žiriranja izpeljejo nacionalna društva, nato pa prijave oceni panevropska žirija. Slavnostna podelitev nagrad poteka vsako leto v enem od evropskih mest. Letošnja podelitev bo 16. novembra v Rimu.
Na letošnji natečaj se lahko prijavijo primeri, ki so nastali med 1. junijem 2014 in 31. majem 2015.
Lani je na natečaj prispelo 108 prijav iz 12 evropskih držav. Med nagrajenci sta bili tudi dve slovenski podjetji, in sicer Zavarovalnica Triglav za interno kampanjo o zavarovalniških prevarah FRAUD v kategoriji najboljša komunikacijska strategija in Si.mobil, ki se je uvrstil na drugo mesto v kategoriji najboljša naslovnica internega glasila.
Prijavite se preko spletnega obrazca