
Optimizacija stroškov v nabavi (Vir slike: sxc.hu)
Kdaj | 16.05.2012 od 11:00 do 16:00 |
---|---|
Kje | M-hotel, Derčeva 4, Ljubljana |
Kontakt | Živa Vrbič |
Koledar |
![]() |
Na številnih praktičnih primerih boste spoznali delovanje uspešno zastavljenih procesov tako v nabavno proizvodnih kot v storitvenih podjetjih. Spoznali boste uporabna orodja in načine kontrole, s katerimi se doseže optimizacija nabavnih stroškov, prav tako pa tudi vso dokumentacijo, ki mora spremljati nabavno proizvodne procese. Celotni poudarek bo na optimizaciji/znižanju nabavnih stroškov v podjetju.
Iz programa seminarja
- pomen dobro zastavljenih procesov v nabavi
- opis operativnih in straških stroškov v nabavi in proizvodnji ter optimizacija le-teh
- optimizacija nabavnih stroškov z vpeljavo poslovne odličnosti
- optimizacija nabavnih stroškov s samimi procesi
- reševanje neskladij in ozkih grl kot uspešen dejavnik pri optimizaciji
- prikaz vpliva optimizacije pri delovnih nalogih na optimizacijo celotnega nabavnega procesa
- načini zniževanja stroškov z vpeljavo učinkovitega dokumentnega sistema
- optimizacija z vpeljavo Contract Management
- optimizacija stroškov z učinkovitim vodenjem standardov kakovosti
Predavateljica
Mag. Milena Đukić, Purchasing manager z večletnimi izkušnjami iz nabavnega managementa, poslovne odličnosti in inovacije procesov je zaposlena v Droga Kolinski kot vodja nabavnega področja. Pred tem je delala dve leti v korporaciji Hidria kot vodja projektov v nabavi in članica skupine za poslovno odličnost. Je predavateljica na višji šoli B2 in višji šoli IRC, kjer predava predmete nabava, poslovni procesi in ugotavljanje ter zagotavljanje kakovosti.