30.000 evrov na največjem tekmovanju za start-upe s področja trajnostne energije!

Še do 19. aprila poteka zbiranje prijav za novo izdajo tekmovanja PowerUp!, ki je namenjeno zagonskim podjetjem iz 24 srednjeevropskih držav.
PowerUp!

30.000 evrov na največjem tekmovanju za start-upe s področja trajnostne energije! (Vir slike: iInnoEnergy)

Zaradi velikega zanimanja in povpraševanja je organizator tekmovanja PowerUp!, vodilni podjetniški pospeševalnik na področju čiste energije v Evropi InnoEnergy, vrednost glavne nagrade povečal z 20.000 evrov na 30.000 evrov.

V lanskem tekmovanju si je mesto v pospeševalniku Highway in investicijo v vrednosti 150.000 evrov s posebnim povabilom partnerja MOL Group prislužila tudi slovenska ekipa Mebius.

Osrednji temi sta energija in čista tehnologija

Osrednji temi tekmovanja PowerUp! sta energija in čista tehnologija, prijaviti pa se je mogoče tudi z rešitvami na področjih mobilnosti, kibernetske varnosti, pametnih mest ter tehnologij za omejevanje izpustov škodljivih prašnih delcev.

Poleg zmagovalca, ki bo prejel 30.000 evrov, bosta nagrajeni tudi drugo- in tretjeuvrščena rešitev (z denarno nagrado v vrednosti 10.000 oz. 5.000 evrov). Avtorji najzanimivejših projektov bodo povabljeni v prestižni pospeševalnik Highway® t. i. skupnosti znanja in inovacij EIT InnoEnergy. Ta podjetniškim ekipam nudi tudi financiranje v višini do 150.000 evrov.

Priložnost za črpanje znanja in prispevek k varovanju okolja

Kot pojasnjuje Jakub Miler, ki je pri EIT InnoEnergy regijski direktor za srednjo Evropo, imajo tako najboljši udeleženci tekmovanja priložnost črpati njihovo edinstveno strokovno znanje in izkušnje: »Od drugih podjetij, ki vlagajo v start-upe, se razlikujemo po tem, da jim ne nudimo zgolj financiranja, temveč projekte tudi podpiramo, vse dokler se ne začnejo tržiti. Ponudimo jim storitve, povezane z razvojem timskega dela, usposabljanjem, spremljanjem in mentorstvom. Poleg tega lajšamo dostop do zunanjih finančnih institucij, pomagamo v sodelovanju z mrežami tveganega kapitala ter se tudi sami vključimo v razvoj produkta. Sodelujemo namreč z raziskovalnimi inštituti in univerzami, zato lahko v projekt vključimo inženirje in strokovnjake z različnih področij.«

In kot poudarja Michał Kraszewski, pri EIT InnoEnergy vodja vodja sektorja za nove poslovne storitve, je PowerUp! tudi priložnost za tvoren prispevek k varovanju in izboljševanju okolja. Prav to je bilo omogočeno tudi zmagovalcem prejšnjih izdaj tekmovanja, ki zdaj uspešno razvijajo in tržijo svoje rešitve: »Za primer vzemimo Bin-e, ki ga je razvila poljska ekipa. Ta pametni koš za smeti prepozna in sam ločuje komunalne odpadke. Start-up je doslej prodal že več kot 100 kosov in je pred kratkim prejel skoraj 500.000 evrov subvencije!«

V lanskem tekmovanju uspešna tudi slovenska ekipa

Tokratni PowerUp! je že četrti po vrsti, poteka pa v 24 srednjeevropskih državah.

V lanskem tekmovanju si je mesto v pospeševalniku s posebnim povabilom partnerja MOL Group prislužila tudi slovenska ekipa Mebius, ki je v sodelovanju s Kemijskim inštitutom razvila katalizator, ki poveča moč vodikove gorilne celice za 2,2-krat več od ostalih produktov na trgu. Nižji so tudi stroški izdelave takšnega katalizatorja, saj za izdelavo potrebuje manj platine.

Njihovi potencialni kupci imajo prednost, da lahko obdržijo moč svojih vodikovih gorilnih celic, a za izdelavo porabijo manj komponent in s tem zmanjšajo stroške izdelave, ali pa se odločijo, da bodo povečali moč vodikove gorilne celice, je ob lanskoletnem izboru najbolj inovativnih energetskih start-upov v ABC pospeševalniku, ki je InnoEnergyjev slovenski partner, povedal Jernej Hočevar iz Mebiusa.

Veliki finale v Pragi

Udeleženci letošnjega tekmovanja PowerUp! bodo maja sodelovali na posebnih pripravljalnih delavnicah in nacionalnem predtekmovanju. Zmagovalci bodo povabljeni v Prago na zaključne delavnice z evropskimi mentorji in veliki finale, ki bo potekal 19. junija.

Na tekmovanju lahko sodelujejo tisti, ki že imajo izdelan prototip in zbrano ekipo, za prijavo pa je treba izpolniti obrazec na povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje