5 učinkovitih korakov do uspešno opravljenega dela

Življenjske prelomnice nas pogosto spodbudijo in povečajo motivacijo za delo. Novoletne zaobljube, rojstno dnevne želje ali običajni dnevi, ko si zastavimo nove cilje v življenju... A te obljube pa ponavadi hitro prelomimo. Kako ostati na pravi poti?
5 učinkovitih korakov do uspešno opravljenega dela

Do učinkovitega dela vas loti le 5 korakov. Za delo lahko zgrabite še pred novim letom (Vir slike: Bigstockphotos).

Žal ni vse tako preprosto, kot se morda sliši. Naše pozitivne navade ne nastanejo kar tako, temveč se jih naučimo. Ob začetku novega leta, meseca ali pa tedna smo bolj polni motivacije, a to nam ne prinese rešitve. Kmalu bo prišel dan, ko bomo brez energije in hitro pristali na starih poteh.

Prinese nam jo lahko prava organizacija. Zato se bomo danes osredotočili na nasvete, ki vam bodo pomagali pri organizaciji časa. In sicer tako, da boste zvečer z veseljem in ponosom zakorakali v posteljo in komaj čakali na nov dan.

Začnite spremljati čas

Zapišite si naloge, ki jih želite opraviti. Po končanem delu zapišite, koliko časa ste potrebovali za nalogo. Tako boste spoznali sebe in v naslednjih dneh vedeli, koliko ste sposobni v enem dnevu narediti.

Zapisujte si tudi, koliko časa ste bili neproduktivni. Da bi povečali svojo produktivnost, svetujemo, da si na vsako uro ali uro in pol vzamete nekaj minut za odmor. Pretegnite se, naredite nekaj vaj za hrbtenico in se nadihajte svežega zraka. Pomagalo vam bo.

Prisluhnite strokovnjaku za produktivnost na delavnici Maksimalna produktivnost.

Določite pomen vsakega opravila

Ko natančno veste, česa si želite, bo vse lažje. Namesto da bi izgubljali čas, se osredotočite na realizacijo načrta. Zdaj, ko imate v mislih jasno pot za doseg cilja, boste lažje prebrodili vse ovire.

Na list papirja zapišite, kaj si želite narediti, zastavite si manjše cilje. Malo ljudi pozna ta trik. Ne vedo, da na tak način najlažje uspejo.

Zastavite si rok za nalogo. Z vsako stopničko, ki jo boste naredili, boste bližje cilju.

Uporabite Paretovo načelo

Paretovo načelo temelji na trditvi, da 20 odstotkov vloženega dela povzroči 80 odstotkov uspeha. Načelo je možno uporabiti na različnih področjih, od ekonomije, znanosti, posla, programske opreme pa do športa.

Razmislite o posledicah svojih dejanj

Načrtovanje je ključen dejavnik pri doseganju ciljev. Če planirate pred začetkom dela, lahko napoveste večino ovir, na katere boste naleteli med potjo. Nobena od teh ovir vas ne sme odvrniti od dela.

Uporabite koledar

Koledar naj postane vaš najboljši prijatelj. Naši možgani vsak dan pridobijo cel kup informacij. Pogosto mislimo, da so možgani sposobni si zapomniti vse naše najbolj pomembne cilje.

Naš spomin je lahko na čase precej nezanesljiv – preveč informacij je preveč, zato začnemo pozabljati stvari.

Koledar pa nas nikoli ne bo pustil na cedilu. Ne tisti na spletu kot tudi ne tisti v papirni obliki. Najboljši prijatelj naj postane vsem tistim, ki želijo načrtovati svoje aktivnosti in naloge. Zapisane naloge bomo lahko pozneje spremljali in nam pomagale pri ohranjanju fokusa na najpomembnejše stvari oziroma cilje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Navada, ki lahko spremeni vaše zasebno in poslovno življenje

Navada, ki lahko spremeni vaše zasebno in poslovno življenje

Hiter tok življenja v času, ko nas obkrožajo najnaprednejše tehnologije, predstavlja vsakdanjik marsikaterega posameznika, kar povečuje stres ter možnost pojava depresije in drugih bolezni. A negativne učinke, ki ga obdajajo, lahko posameznik izniči na različne načine - tudi s pomočjo meditacije. Preberite več >>

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

Delo od doma je za marsikoga hkrati blagoslov in prekletstvo. Neomejen dostop do domačega hladilnika in drugih dobrot, izogib jutranji in popoldanski vožnji v gneči ter možnosti sproščanja na domačem naslonjaču so nekatere izmed prednosti. Kaj pa se zgodi s produktivnostjo? Preberite več >>

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

V svetu start-upov je eden največjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetniki, ne glede na stopnjo njihove uspešnosti, prepoznavanje in vrednotenje svojih dosežkov. To izhaja iz nenehnega podrejanja zastavljenemu cilju. Preberite več >>

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

Ne glede na to, kakšne tehnične veščine ima podjetnik, vam lahko obvladovanje mehkih veščin, ki so opisane v tem članku, pomaga do uspeha. Naštete veščine so temelj empatije in ustvarjalnosti, ki ju vsi potrebujemo, ko iščemo nove načine za obvladovanje vse bolj zabrisanih meja med osebnim in poklicnim življenjem. Preberite več >>

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

Veliko podjetnikov se izogiba jutranjim sestankom in svoj delavnik raje prenese v popoldanski ali celo večerni čas. Toda zgodnje vstajanje ni nujno le nadlega - posamezniku lahko prinese pomemben zasebni čas in mu pomaga izboljšati produktivnost skozi celoten dan. Preberite več >>

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Prav vsak podjetnik sanja o uspehu. Ta je dosegljiv, a ob njegovem doseganju je treba ravnati premišljeno in vztrajno. V nadaljevanju si preberite nekaj napotkov, ki vam bodo dan na dan pomagali pri uresničevanju zastavljenih ciljev. Preberite več >>

Spremenite nekatere navade in postanite bolj produktivni

Spremenite nekatere navade in postanite bolj produktivni

Skorajda vsak poslovnež razmišlja o tem, kako bi izboljšal svojo produktivnost na delovnem mestu in tako pridobil več časa za naloge, ki ga veselijo ali prinesejo največji dobiček. Preberite si nekaj enostavnih nasvetov in postanite bolj učinkoviti pri svojem delu. Preberite več >>

Nasveti za učinkovite poslovne sestanke

Nasveti za učinkovite poslovne sestanke

Učinkoviti poslovni sestanki so ključnega pomena za spodbujanje produktivnosti, sodelovanja in doseganja organizacijskih ciljev. Vendar pa so lahko slabo načrtovani ali izvedeni sestanki neproduktivni in izgubljajo dragoceni čas vseh udeleženih. V tem članku bomo raziskali nekaj bistvenih nasvetov za zagotovitev, da bodo vaši poslovni sestanki učinkoviti, privlačni in bodo prinesli pozitivne rezultate. Preberite več >>

Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nelson Wang, ustanovitelj spletne strani CEOLifestyle.io, poseduje ogromno znanja s področja povečevanja produktivnosti pri posameznikih. Pri spletnem portalu Quora so ga zato povprašali o nasvetih, ki jih lahko o tej tematiki deli z njihovimi bralci. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje