7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje.
7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov (Vir slike: Pixabay.com)

Slovenske uporabnike spletnega oglaševalskega orodja Google AdWords je pred nekaj meseci navdušila novost, in sicer možnost natančnejšega usmerjanja oglasov glede na lokacijo. Prej je bilo oglase na Googlu namreč mogoče prikazovati zgolj po vsej Sloveniji. To je nižalo učinkovitost spletnega oglaševanja in podjetjem prinašalo dodatne nepotrebne stroške. S potezo je Google AdWords na svojo stran pridobil tudi manjše, lokalne podjetnike, ki ciljajo predvsem na specifično geografsko določeno tržišče.

Če tudi vi spadate med novejše, manj vešče uporabnike orodja Google AdWords, si oglejte nekaj pogostih napak, ki jih hitro naredimo pri spletnem oglaševanju na Google AdWords ter s tem zmanjšamo učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

Blaž Kos, Marko Penko, Jure Knehtl na mini konferenci Trendi digitalnega marketinga 2018 >>

Napaka št. 1: Izbira ključnih besed, ki so preširoko zastavljene

Poglejmo si primer: novo podjetje, ki posluje na področju ženske obutve, si kot glavno ključno besedo za oglaševanje izbere besedno zvezo “ženska obutev”. Ker je konkurenca na tem področju zagotovo zelo huda, bodo stroški oglaševanja te besedne zveze zelo visoki. Povsem verjetno je, da bodo celo presegli znesek dobička.

Ravnajte pametneje: na podlagi svoje spletne strani izberite 5 do 10 daljših, a natančnejših besednih zvez, ki jih boste uporabljali kot ključne besede v svoji spletni kampanji oglaševanja.

Napaka št. 2: Izbira prevelikega števila ključnih besed

Seveda si vsako podjetje želi oglaševati čim več ključnih besed. Vendar bi takšno početje zahtevalo preveč časa in preveč denarja.

Najbolje je, da ostanete pri 5 do 10 ključnih besedah oziroma besednih zvezah, saj se boste tako lahko osredotočili le na tiste najpomembnejše.

Napaka št. 3: Napačen tip oglaševanja za izbrane oglase

Google avtomatično predvideva, da želimo potencialne potrošnike s svojimi oglasi dosegati tedaj, ko brskajo po Googlu ali iščejo po spletnih straneh (angl. Search Network with Display Select). Toda tovrstne spletne kampanje oglaševanja morajo biti zastavljene nekoliko drugače, zato se prepričajte, da ste se odločili za pravi tip oglaševanja.

Trendi digitalnega marketinga

 

Napaka št. 4: Pošiljanje obiskovalcev na napačno spletno stran

Vsaka oglaševalska akcija bi morala voditi naravnost na spletno stran, ki vsebuje vse natančne informacije o tem, kako priti do iskanega produkta oziroma storitve. Če namesto tega svoje obiskovalce pošiljate zgolj na svojo glavno, predstavitveno spletno stran in jih silite k temu, da sami brskajo za podatki, vaša oglaševalska kampanja ne more biti uspešna.

Raje izdelajte privlačno podstran za vsak produkt oziroma storitev, ki ga želite tržiti. Resda vam bo to vzelo nekaj več časa, toda rezultati oglaševalskih akcij bodo na ta način veliko boljši.

Napaka št. 5: Izpuščanje negativnih ključnih besed

Vrnimo se k našemu primeru: podjetje, ki prodaja žensko obutev, lahko spletno kampanjo oglaševanja zasnuje na več načinov: bodisi za dražjo, dizajnersko obutev za ženske bodisi za cenovno dostopnejšo obutev za ženske. Če podjetje prodaja dražjo obutev, torej vsi potrošniki, ki iščejo cenejšo obutev, izpadejo iz ciljne publike.

V tem primeru lahko uporabite tehniko izpuščanja negativnih ključnih besed. S tem Googlu sporočite, da naj vaš oglas ne bo prikazan nikomur, ki išče na primer poceni obutev za ženske. Tako boste prihranili pri stroških in povečali učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

Napaka št. 6: Napačno izvajanje deljenega testa

Če pripravite več kot eno verzijo oglasa, bo Google avtomatično predvajal tisto, ki je po njegovih meritvah bolj učinkovita. To vam bo preprečilo, da z deljenimi testi preverjate učinkovitost različnih verzij oglasov, saj te ne bodo predvajane v enakem številu ponovitev.

Da bi rešili ta problem, v nastavitvah AdWords računa izberite okno z naprednimi nastavitvami. Tam izberite možnost “neprestanega kroženja oglasov” (angl. rotate indefinitely).

Napaka št. 7: Pozabljanje na merjenje dejanske uspešnosti plačanih oglasov

Če uporabljate AdWords kampanje, pri tem pa ne merite, kolikšen odstotek plačanih klikov na oglas se dejansko pretvori v nakup na vaši spletni strani, morda zapravljate svoj čas in denar pri napačni ciljni publiki.

Kako to preverite? Najprej boste morali namestiti opcijo Google Analytics na svojo spletno stran. Resda gre za nekoliko bolj zapleten postopek same namestitve in tudi kasnejšega spremljanja, a le na ta način boste ugotovili, ali ste na svojo spletno stran privabili kakšnega potrošnika, ki se je tudi zares odločil za nakup.

Vir: Entrepreneur.com

Blaž Kos, Marko Penko, Jure Knehtl na mini konferenci Trendi digitalnega marketinga 2018 >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje