7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje.
7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov (Vir slike: Pixabay.com)

Če tudi vi spadate med novejše, manj vešče uporabnike orodja Google AdWords, si oglejte nekaj pogostih napak, ki jih hitro naredimo pri spletnem oglaševanju na Google AdWords ter s tem zmanjšamo učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

AdWords delavnica

Napaka št. 1: Izbira ključnih besed, ki so preširoko zastavljene

Poglejmo si primer: novo podjetje, ki posluje na področju ženske obutve, si kot glavno ključno besedo za oglaševanje izbere besedno zvezo “ženska obutev”. Ker je konkurenca na tem področju zagotovo zelo huda, bodo stroški oglaševanja te besedne zveze zelo visoki. Povsem verjetno je, da bodo celo presegli znesek dobička.

Ravnajte pametneje: na podlagi svoje spletne strani izberite 5 do 10 daljših, a natančnejših besednih zvez, ki jih boste uporabljali kot ključne besede v svoji spletni kampanji oglaševanja.

Napaka št. 2: Izbira prevelikega števila ključnih besed

Seveda si vsako podjetje želi oglaševati čim več ključnih besed. Vendar bi takšno početje zahtevalo preveč časa in preveč denarja.

Najbolje je, da ostanete pri 5 do 10 ključnih besedah oziroma besednih zvezah, saj se boste tako lahko osredotočili le na tiste najpomembnejše.

Napaka št. 3: Napačen tip oglaševanja za izbrane oglase

Google avtomatično predvideva, da želimo potencialne potrošnike s svojimi oglasi dosegati tedaj, ko brskajo po Googlu ali iščejo po spletnih straneh (angl. Search Network with Display Select). Toda tovrstne spletne kampanje oglaševanja morajo biti zastavljene nekoliko drugače, zato se prepričajte, da ste se odločili za pravi tip oglaševanja.

Napaka št. 4: Pošiljanje obiskovalcev na napačno spletno stran

Vsaka oglaševalska akcija bi morala voditi naravnost na spletno stran, ki vsebuje vse natančne informacije o tem, kako priti do iskanega produkta oziroma storitve. Če namesto tega svoje obiskovalce pošiljate zgolj na svojo glavno, predstavitveno spletno stran in jih silite k temu, da sami brskajo za podatki, vaša oglaševalska kampanja ne more biti uspešna.

Raje izdelajte privlačno podstran za vsak produkt oziroma storitev, ki ga želite tržiti. Resda vam bo to vzelo nekaj več časa, toda rezultati oglaševalskih akcij bodo na ta način veliko boljši.

Iščete poglobljeno znanje o AdWords? Prisluhnite Marku Penku!

Napaka št. 5: Izpuščanje negativnih ključnih besed

Vrnimo se k našemu primeru: podjetje, ki prodaja žensko obutev, lahko spletno kampanjo oglaševanja zasnuje na več načinov: bodisi za dražjo, dizajnersko obutev za ženske bodisi za cenovno dostopnejšo obutev za ženske. Če podjetje prodaja dražjo obutev, torej vsi potrošniki, ki iščejo cenejšo obutev, izpadejo iz ciljne publike.

V tem primeru lahko uporabite tehniko izpuščanja negativnih ključnih besed. S tem Googlu sporočite, da naj vaš oglas ne bo prikazan nikomur, ki išče na primer poceni obutev za ženske. Tako boste prihranili pri stroških in povečali učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

Napaka št. 6: Napačno izvajanje deljenega testa

Če pripravite več kot eno verzijo oglasa, bo Google avtomatično predvajal tisto, ki je po njegovih meritvah bolj učinkovita. To vam bo preprečilo, da z deljenimi testi preverjate učinkovitost različnih verzij oglasov, saj te ne bodo predvajane v enakem številu ponovitev.

Da bi rešili ta problem, v nastavitvah AdWords računa izberite okno z naprednimi nastavitvami. Tam izberite možnost “neprestanega kroženja oglasov” (angl. rotate indefinitely).

Napaka št. 7: Pozabljanje na merjenje dejanske uspešnosti plačanih oglasov

Če uporabljate AdWords kampanje, pri tem pa ne merite, kolikšen odstotek plačanih klikov na oglas se dejansko pretvori v nakup na vaši spletni strani, morda zapravljate svoj čas in denar pri napačni ciljni publiki.

Kako to preverite? Najprej boste morali namestiti opcijo Google Analytics na svojo spletno stran. Resda gre za nekoliko bolj zapleten postopek same namestitve in tudi kasnejšega spremljanja, a le na ta način boste ugotovili, ali ste na svojo spletno stran privabili kakšnega potrošnika, ki se je tudi zares odločil za nakup.

Vir: Entrepreneur.com

AdWords delavnica

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje