7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje.
7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov (Vir slike: Pixabay.com)

Slovenske uporabnike spletnega oglaševalskega orodja Google AdWords je pred nekaj meseci navdušila novost, in sicer možnost natančnejšega usmerjanja oglasov glede na lokacijo. Prej je bilo oglase na Googlu namreč mogoče prikazovati zgolj po vsej Sloveniji. To je nižalo učinkovitost spletnega oglaševanja in podjetjem prinašalo dodatne nepotrebne stroške. S potezo je Google AdWords na svojo stran pridobil tudi manjše, lokalne podjetnike, ki ciljajo predvsem na specifično geografsko določeno tržišče.

Če tudi vi spadate med novejše, manj vešče uporabnike orodja Google AdWords, si oglejte nekaj pogostih napak, ki jih hitro naredimo pri spletnem oglaševanju na Google AdWords ter s tem zmanjšamo učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

AdWords delavnica

Napaka št. 1: Izbira ključnih besed, ki so preširoko zastavljene

Poglejmo si primer: novo podjetje, ki posluje na področju ženske obutve, si kot glavno ključno besedo za oglaševanje izbere besedno zvezo “ženska obutev”. Ker je konkurenca na tem področju zagotovo zelo huda, bodo stroški oglaševanja te besedne zveze zelo visoki. Povsem verjetno je, da bodo celo presegli znesek dobička.

Ravnajte pametneje: na podlagi svoje spletne strani izberite 5 do 10 daljših, a natančnejših besednih zvez, ki jih boste uporabljali kot ključne besede v svoji spletni kampanji oglaševanja.

Napaka št. 2: Izbira prevelikega števila ključnih besed

Seveda si vsako podjetje želi oglaševati čim več ključnih besed. Vendar bi takšno početje zahtevalo preveč časa in preveč denarja.

Najbolje je, da ostanete pri 5 do 10 ključnih besedah oziroma besednih zvezah, saj se boste tako lahko osredotočili le na tiste najpomembnejše.

Napaka št. 3: Napačen tip oglaševanja za izbrane oglase

Google avtomatično predvideva, da želimo potencialne potrošnike s svojimi oglasi dosegati tedaj, ko brskajo po Googlu ali iščejo po spletnih straneh (angl. Search Network with Display Select). Toda tovrstne spletne kampanje oglaševanja morajo biti zastavljene nekoliko drugače, zato se prepričajte, da ste se odločili za pravi tip oglaševanja.

Napaka št. 4: Pošiljanje obiskovalcev na napačno spletno stran

Vsaka oglaševalska akcija bi morala voditi naravnost na spletno stran, ki vsebuje vse natančne informacije o tem, kako priti do iskanega produkta oziroma storitve. Če namesto tega svoje obiskovalce pošiljate zgolj na svojo glavno, predstavitveno spletno stran in jih silite k temu, da sami brskajo za podatki, vaša oglaševalska kampanja ne more biti uspešna.

Raje izdelajte privlačno podstran za vsak produkt oziroma storitev, ki ga želite tržiti. Resda vam bo to vzelo nekaj več časa, toda rezultati oglaševalskih akcij bodo na ta način veliko boljši.

Iščete poglobljeno znanje o AdWords? Prisluhnite Marku Penku!

Napaka št. 5: Izpuščanje negativnih ključnih besed

Vrnimo se k našemu primeru: podjetje, ki prodaja žensko obutev, lahko spletno kampanjo oglaševanja zasnuje na več načinov: bodisi za dražjo, dizajnersko obutev za ženske bodisi za cenovno dostopnejšo obutev za ženske. Če podjetje prodaja dražjo obutev, torej vsi potrošniki, ki iščejo cenejšo obutev, izpadejo iz ciljne publike.

V tem primeru lahko uporabite tehniko izpuščanja negativnih ključnih besed. S tem Googlu sporočite, da naj vaš oglas ne bo prikazan nikomur, ki išče na primer poceni obutev za ženske. Tako boste prihranili pri stroških in povečali učinkovitost svoje oglaševalske akcije.

Napaka št. 6: Napačno izvajanje deljenega testa

Če pripravite več kot eno verzijo oglasa, bo Google avtomatično predvajal tisto, ki je po njegovih meritvah bolj učinkovita. To vam bo preprečilo, da z deljenimi testi preverjate učinkovitost različnih verzij oglasov, saj te ne bodo predvajane v enakem številu ponovitev.

Da bi rešili ta problem, v nastavitvah AdWords računa izberite okno z naprednimi nastavitvami. Tam izberite možnost “neprestanega kroženja oglasov” (angl. rotate indefinitely).

Napaka št. 7: Pozabljanje na merjenje dejanske uspešnosti plačanih oglasov

Če uporabljate AdWords kampanje, pri tem pa ne merite, kolikšen odstotek plačanih klikov na oglas se dejansko pretvori v nakup na vaši spletni strani, morda zapravljate svoj čas in denar pri napačni ciljni publiki.

Kako to preverite? Najprej boste morali namestiti opcijo Google Analytics na svojo spletno stran. Resda gre za nekoliko bolj zapleten postopek same namestitve in tudi kasnejšega spremljanja, a le na ta način boste ugotovili, ali ste na svojo spletno stran privabili kakšnega potrošnika, ki se je tudi zares odločil za nakup.

Vir: Entrepreneur.com

AdWords delavnica

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje