Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja.
Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)

Oglasi “samo za klice” (angl. call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njen mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.

Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.

Kljub temu da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL-naslov svoje spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL-naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.

Opcijsko lahko dodate tudi URL-naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.

Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.

Postopek oblikovanja oglaševalske akcije samo za klice

1. Dodajte novo akcijo na iskalnem omrežju.

2. Izberite možnost samo za klice (angl. call-only ads).

3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, dnevni proračun in ostale nastavitve.

4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.

5. Dodajte relevantne ključne besede.

Če poslujete tudi v državah, v katerih je na voljo Googlova telefonska številka, in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.

Postopek vzpostavitve merjenja konverzij

1. Kliknite “Tools/Conversions”.

2. Kliknite “+ Conversion”.

3. Izberite “Phone calls” – Telefonski klici.

4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost –  “Calls from ads using call extensions or call-only ads”.

5. Vnesite potrebne podatke in potrdite.

6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke.

Ta oglaševalska rešitev vam lahko, če prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.

Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Ads oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google Ads. Preberite več >>

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje