Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke.
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun? (Vir slike: HubSpot.com)

Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Takšno oglaševanje bo skoraj zagotovo neuspešno, saj niso upoštevali splošnih smernic kreiranja AdWords računa.

Osnovni pojmi AdWords računa

Preden spoznamo načine, kako pravilno umestiti zakupljene ključne besede v posamezne sklope, se spoznajmo z osnovnimi pojmi:

  • AdWords račun: Z elektronskim naslovom in geslom ustvarimo AdWords račun, ki je naš profil v programu AdWords. Na ravni računa dodamo tudi podatke za obračunavanje.
  • Oglasna kampanja: Naslednja stopnja v hierarhiji, pri kateri urejamo nastavitve oglaševanja, kot so višina proračuna, lokacija in jezik.
  • Oglasne skupine: Znotraj oglasne kampanje ustvarimo več oglasnih skupin, ki so sestavljene iz ključnih besed in oglasov. Predstavljajo skupine izdelkov ali storitev.

AdWords delavnica

Splošna Googlova priporočila za oglasne kampanje in skupine

Google na svojih straneh za podporo uporabnikom svetuje strukturo, ki je prikazana na sliki. Na desni strani je primer, kako bi turistična agencija sestavila svoj AdWords račun.

Oglasne kampanje in skupine lahko ustvarjate tudi z orodjem AdWords Editor. Če oglašujete v več državah, Google svetuje, da za vsako izmed lokacij ustvarite svojo oglasno kampanjo. Oglaševanje bo namreč veliko učinkovitejše, če bodo ključne besede in oglasi jezikovno prilagojeni.

Dejavniki, ki so osnova za kreiranje AdWords računa

  • Kategorije izdelkov ali prikazov: Kampanjo velikokrat strukturiramo tako, da prezrcalimo navigacijo spletne strani. Preprosto za vsako izmed kategorij izdelkov ustvarimo svojo oglasno kampanjo in oglasno skupino za vsako podkategorijo.
  • Cilji oglaševanja: Povečati prepoznavnost, povečati obisk na spletni strani, pospeševati prodajo izdelkov ali spodbuditi klice. Če zasledujete več ciljev, za vsakega izmed njih ustvarite svojo kampanjo, saj boste v oglasih komunicirali različna sporočila in uporabnike z oglasi usmerjali na različne podstrani.
  • Tip oglasne kampanje: Če oglašujete tudi s slikovnimi oglasi na spletnih straneh Googlovega omrežja, ustvarite za to posebno oglasno kampanjo. Zelo težko je namreč optimizirati kampanjo, ki združuje oglaševanje na iskalnem in prikaznem omrežju.
  • Proračun za klike: Če oglašujete več skupin produktov, od katerih bi radi nekaterim dali več poudarka, AdWords račun razdelite tako, da za posamezne produkte ustvarite posebno oglasno kampanjo. Na tak način imate nadzor nad tem, katerim produktom in ključnim besedam namenite večji delež proračuna.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Za vsako oglasno kampanjo velja, da čim bolj uskladite ključne besede in oglase. Če na primer uporabnik v iskalno okno vpiše »potovanja evropa 2015«, naj besedilo oglasa ne komunicira prvomajskih počitnic v Grčiji.

Ne obstaja predloga AdWords računa, ki bi ji lahko sledili ne glede na to, kaj oglašujemo in s kakšnim ciljem. Osredotočite se na to, da boste skozi merjenje in sledenje uspešnosti sami našli skico popolnega AdWords računa.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje