Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun? (Vir slike: HubSpot.com)
Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Takšno oglaševanje bo skoraj zagotovo neuspešno, saj niso upoštevali splošnih smernic kreiranja Ads računa.
Osnovni pojmi Ads računa
Preden spoznamo načine, kako pravilno umestiti zakupljene ključne besede v posamezne sklope, se spoznajmo z osnovnimi pojmi:
- Ads račun: Z elektronskim naslovom in geslom ustvarimo Ads račun, ki je naš profil v programu Ads. Na ravni računa dodamo tudi podatke za obračunavanje.
- Oglasna kampanja: Naslednja stopnja v hierarhiji, pri kateri urejamo nastavitve oglaševanja, kot so višina proračuna, lokacija in jezik.
- Oglasne skupine: Znotraj oglasne kampanje ustvarimo več oglasnih skupin, ki so sestavljene iz ključnih besed in oglasov. Predstavljajo skupine izdelkov ali storitev.
Splošna Googlova priporočila za oglasne kampanje in skupine
Google na svojih straneh za podporo uporabnikom svetuje strukturo, ki je prikazana na sliki. Na desni strani je primer, kako bi turistična agencija sestavila svoj Ads račun.
Oglasne kampanje in skupine lahko ustvarjate tudi z orodjem Ads Editor. Če oglašujete v več državah, Google svetuje, da za vsako izmed lokacij ustvarite svojo oglasno kampanjo. Oglaševanje bo namreč veliko učinkovitejše, če bodo ključne besede in oglasi jezikovno prilagojeni.
Dejavniki, ki so osnova za kreiranje Ads računa
- Kategorije izdelkov ali prikazov: Kampanjo velikokrat strukturiramo tako, da prezrcalimo navigacijo spletne strani. Preprosto za vsako izmed kategorij izdelkov ustvarimo svojo oglasno kampanjo in oglasno skupino za vsako podkategorijo.
- Cilji oglaševanja: Povečati prepoznavnost, povečati obisk na spletni strani, pospeševati prodajo izdelkov ali spodbuditi klice. Če zasledujete več ciljev, za vsakega izmed njih ustvarite svojo kampanjo, saj boste v oglasih komunicirali različna sporočila in uporabnike z oglasi usmerjali na različne podstrani.
- Tip oglasne kampanje: Če oglašujete tudi s slikovnimi oglasi na spletnih straneh Googlovega omrežja, ustvarite za to posebno oglasno kampanjo. Zelo težko je namreč optimizirati kampanjo, ki združuje oglaševanje na iskalnem in prikaznem omrežju.
- Proračun za klike: Če oglašujete več skupin produktov, od katerih bi radi nekaterim dali več poudarka, Ads račun razdelite tako, da za posamezne produkte ustvarite posebno oglasno kampanjo. Na tak način imate nadzor nad tem, katerim produktom in ključnim besedam namenite večji delež proračuna.
Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?
Za vsako oglasno kampanjo velja, da čim bolj uskladite ključne besede in oglase. Če na primer uporabnik v iskalno okno vpiše »potovanja evropa 2015«, naj besedilo oglasa ne komunicira prvomajskih počitnic v Grčiji.
Ne obstaja predloga Ads računa, ki bi ji lahko sledili ne glede na to, kaj oglašujemo in s kakšnim ciljem. Osredotočite se na to, da boste skozi merjenje in sledenje uspešnosti sami našli skico popolnega Ads računa.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.