
Redno objavljanje na blogu ohranja vašo spletno stran “svežo”. (Vir slike: Pixabay)
Pri uspešnosti oglaševanja na Googlu ključno vlogo igra ocena kakovosti, ki vpliva tudi na ceno klika na oglas >>
Kaj je ocena kakovosti?
Je ocena, s katero Google vsako zakupljeno ključno besedo v oglasni kampanji oceni od 1 do 10. V svojem programu za oglaševanje Ads poda oceno vsakokrat, ko uporabnik vpiše ključno besedo v iskalno okno. Visoka ocena pomeni, da sta vaš oglas in pristajalna stran kakovostna, torej relevantna za uporabnika.
Zakaj je ocena kakovosti pomembna?
Ker močno vpliva na uspešnost in donosnost oglasne kampanje. Z visoko oceno kakovosti lahko dosežemo višje pozicije oglasa in nižjo ceno na klik. Na tak način obenem prehitimo konkurenco in prihranimo denar.
Katere dejavnike upošteva Google pri oceni kakovosti?
Google pri ocenjevanju ključnih besed upošteva več dejavnikov:
CTR (angl. Click Through Rate): Razmerje med kliki in prikazi je pomemben indikator relevantnosti oglasa za uporabnika. Višji kot je CTR, višja je lahko ocena kakovosti. Če uporabnik izmed množice oglasov za vpisano ključno besedo izbere naš oglas, namreč pokažemo, da je ta oglas za nas relevanten.
Besedilo oglasa: Besedilo oglasa pomembno vpliva na odločitev, na kateri oglas bo uporabnik kliknil. Pri pisanju oglasa je zato priporočljivo, da čim večkrat vključimo ključne besede, ker tako povečamo verjetnost, da se bo uporabnik odločil za klik na naš oglas. To poviša CTR, kar lahko pomeni višjo oceno kakovosti.
Na sliki je primer oglasa, ki vsebuje ključno besedo “prevajanje” v naslovu oglasa, besedilu, domeni in razširitvah oglasov s povezavami. Tak oglas zagotovo pritegne uporabnika zaradi večkrat prikazane ključne besede v oglasu.
Ocena kakovosti – prevajanje.
Pristajalna stran: To je podstran, kamor usmerimo uporabnika s klikom na oglas. Google bo pristajalno stran ocenil pozitivno, če se bo hitro naložila in prikazala relevantno vsebino. Uporabnika moramo torej usmeriti na ustrezno podstran: če v oglasu ponujamo na primer ženske škornje, usmerimo uporabnika na podstran z ženskimi škornji, ne na vstopno stran ali takšno z moškimi čevlji.
Pri vodenju oglasne kampanje na Googlu naj naš glavni cilj ne bo povečanje ocene kakovosti, ampak izboljšanje dejavnikov, ki nanjo vplivajo. Če bomo napisali dobro besedilo oglasa in optimizirali pristajalno stran, se bo posledično povišala ocena kakovosti, veselili pa se bomo tudi višjih pozicij oglasa in nižjih cen na klik.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.