Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Vodenje učinkovite oglasne kampanje je svojevrstna umetnost. Dobiti moramo občutek, kdaj spremeniti oglas, katero ključno besedo dodati ali kako močno ji zvišati maksimalno ceno na klik.
Blog marketing, nove objave

Redno objavljanje na blogu ohranja vašo spletno stran “svežo”. (Vir slike: Pixabay)

Pri uspešnosti oglaševanja na Googlu ključno vlogo igra ocena kakovosti, ki vpliva tudi na ceno klika na oglas >>

Kaj je ocena kakovosti?

Je ocena, s katero Google vsako zakupljeno ključno besedo v oglasni kampanji oceni od 1 do 10. V svojem programu za oglaševanje AdWords poda oceno vsakokrat, ko uporabnik vpiše ključno besedo v iskalno okno. Visoka ocena pomeni, da sta vaš oglas in pristajalna stran kakovostna, torej relevantna za uporabnika.

Zakaj je ocena kakovosti pomembna?

Ker močno vpliva na uspešnost in donosnost oglasne kampanje. Z visoko oceno kakovosti lahko dosežemo višje pozicije oglasa in nižjo ceno na klik. Na tak način obenem prehitimo konkurenco in prihranimo denar.

Katere dejavnike upošteva Google pri oceni kakovosti?

Google pri ocenjevanju ključnih besed upošteva več dejavnikov:

CTR (angl. Click Through Rate): Razmerje med kliki in prikazi je pomemben indikator relevantnosti oglasa za uporabnika. Višji kot je CTR, višja je lahko ocena kakovosti. Če uporabnik izmed množice oglasov za vpisano ključno besedo izbere naš oglas, namreč pokažemo, da je ta oglas za nas relevanten.

Kako Google določi ceno na klik?

Besedilo oglasa: Besedilo oglasa pomembno vpliva na odločitev, na kateri oglas bo uporabnik kliknil. Pri pisanju oglasa je zato priporočljivo, da čim večkrat vključimo ključne besede, ker tako povečamo verjetnost, da se bo uporabnik odločil za klik na naš oglas. To poviša CTR, kar lahko pomeni višjo oceno kakovosti.

Na sliki je primer oglasa, ki vsebuje ključno besedo prevajanje” v naslovu oglasa, besedilu, domeni in razširitvah oglasov s povezavami. Tak oglas zagotovo pritegne uporabnika zaradi večkrat prikazane ključne besede v oglasu.

Ocena kakovosti – prevajanje.

Pristajalna stran: To je podstran, kamor usmerimo uporabnika s klikom na oglas. Google bo pristajalno stran ocenil pozitivno, če se bo hitro naložila in prikazala relevantno vsebino. Uporabnika moramo torej usmeriti na ustrezno podstran: če v oglasu ponujamo na primer ženske škornje, usmerimo uporabnika na podstran z ženskimi škornji, ne na vstopno stran ali takšno z moškimi čevlji.

Pri vodenju oglasne kampanje na Googlu naj naš glavni cilj ne bo povečanje ocene kakovosti, ampak izboljšanje dejavnikov, ki nanjo vplivajo. Če bomo napisali dobro besedilo oglasa in optimizirali pristajalno stran, se bo posledično povišala ocena kakovosti, veselili pa se bomo tudi višjih pozicij oglasa in nižjih cen na klik.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje