Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Kako Google določi ceno na klik za oglas? (Vir slike: bigstockphoto.com)

Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Oglasi na Googlu so za mnoga podjetja eden glavnih virov obiskovalcev spletne strani. Večina uporabnikov na spletne strani dostopa prek iskalnikov, tako da so sponzorirane povezave vsekakor ključnega pomena za pridobivanje obiskovalcev na spletno stran, torej potencialnih kupcev.
Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Kako Google določi ceno na klik za oglas? (Vir slike: bigstockphoto.com)

Prednost oglaševanja na Googlu je v tem, da oglaševalec plača samo, ko uporabnik klikne na njegov oglas, prikazi oglasa so brezplačni. Na Googlu poteka avkcija, kar pomeni, da oglaševalci med seboj z oglasi tekmujejo za pozicije oglasa. Kdor je pripravljen plačati več za klik, bo lahko dosegel višjo pozicijo.

Kako deluje obračunavanje cene na klik ?

Strošek cene na klik je obračunan na osnovi treh dejavnikov: maksimalne cene na klik v primerjavi s konkurenčnimi oglaševalci, ocene kakovosti in uvrstitve oglasa (Ad Rank). Oglaševalci povečajo vidnost oglasa in minimizirajo stroške z razumevanjem dinamike obračunavanja cene na klik.

Maksimalna (»max. CPC«) in dejanska (»CPC«) cena na klik

Znotraj Googlovega oglaševalskega programa Ads lahko nastavite maksimalno ceno (»max. CPC«), torej takšno ceno, ki ste jo največ pripravljeni plačati za klik na oglas za določeno iskalno frazo (ključno besedo). Google bo poskrbel, da tekom oglaševanja v določenem obdobju na klik ne boste plačali več kot je ta določena maksimalna cena. Dejanska cena na klik (»CPC«) pa je cena, ki jo plačate za klik na vaš oglas. Pogosto je cena mnogo nižja kot določena maksimalna cena. To je posledica avkcije, ki poteka med več oglaševalci v danem trenutku.

Ocena kakovosti

Google določi vsakemu oglasu oceno kakovosti od 1 do 10. Je kompleksna formula, ki določa relevantnost oglasa na osnovi besedila oglasa, strukture Ads računa in drugih dejavnikov, o katerih bom pisala v naslednjem prispevku. Podrobnosti algoritma, ki je osnova za določanje ocene kakovosti, Google ne razkriva javnosti.

Uvrstitev oglasa (Ad Rank)

Uvrstitev oglasa je zmnožek maksimalne cene na klik in ocene kakovosti (Quality Score). Višja kot je uvrstitev oglasa, boljša je pozicija oglasa v primerjavi z oglasi konkurentov.

Izračun dejanske cene na klik:

Formula za izračun dejanske cene na klik je:

Razumevanje vpliva ocene kakovosti na strošek in pozicijo oglasa pomaga pri vodenju oglasnih kampanj. S povečanjem ocene kakovosti lahko izrazito povečamo ROI.

Preverite tudi podrobnosti oglaševanja na Facebooku >>

Najdražje ključne besede v letu 2014

Malo za hec, še bolj pa za občutek, si poglejmo, s kakšnimi cenami na klik se soočajo v tujini. Pozor, to so cene samo za en klik na oglas! Toliko torej stane obisk na spletno stran. Pot do dejanske konverzije na spletni strani je še dolga, verjamem pa, da pri teh podjetjih premišljena do potankosti.

Najdražje 3 ključne besede so:

  1. »insurance« – 45.68 €
  2. »mortgage« – 39.76 €
  3. »attorney« – 39.77 €

Pri oglaševanju na Googlu je pomembno, da razumemo dinamiko cen, predvsem pa da nenehno prilagajamo ključne besede in oglase z namenom optimizacije cene in pozicije oglasov.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Več >

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Več >

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Več >

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Več >

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Več >

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google Ads. Več >

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Več >

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Več >

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Google je v zadnjih mesecih precej spremenil pravila igre oglaševanja. Odstranitev oglasov z desne strani, ki so postali večji in lahko vsebujejo večje število znakov, spremenjena pravila v prikaznem omrežju in ponudba, prilagojena za vsako napravo posebej, predstavljajo le nekaj letošnjih sprememb. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki