Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Oglasi na Googlu so za mnoga podjetja eden glavnih virov obiskovalcev spletne strani. Večina uporabnikov na spletne strani dostopa prek iskalnikov, tako da so sponzorirane povezave vsekakor ključnega pomena za pridobivanje obiskovalcev na spletno stran, torej potencialnih kupcev.
Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Kako Google določi ceno na klik za oglas? (Vir slike: bigstockphoto.com)

Prednost oglaševanja na Googlu je v tem, da oglaševalec plača samo, ko uporabnik klikne na njegov oglas, prikazi oglasa so brezplačni. Na Googlu poteka avkcija, kar pomeni, da oglaševalci med seboj z oglasi tekmujejo za pozicije oglasa. Kdor je pripravljen plačati več za klik, bo lahko dosegel višjo pozicijo.

Kako deluje obračunavanje cene na klik ?

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>

Strošek cene na klik je obračunan na osnovi treh dejavnikov: maksimalne cene na klik v primerjavi s konkurenčnimi oglaševalci, ocene kakovosti in uvrstitve oglasa (Ad Rank). Oglaševalci povečajo vidnost oglasa in minimizirajo stroške z razumevanjem dinamike obračunavanja cene na klik.

Maksimalna (»max. CPC«) in dejanska (»CPC«) cena na klik

Znotraj Googlovega oglaševalskega programa AdWords lahko nastavite maksimalno ceno (»max. CPC«), torej takšno ceno, ki ste jo največ pripravljeni plačati za klik na oglas za določeno iskalno frazo (ključno besedo). Google bo poskrbel, da tekom oglaševanja v določenem obdobju na klik ne boste plačali več kot je ta določena maksimalna cena. Dejanska cena na klik (»CPC«) pa je cena, ki jo plačate za klik na vaš oglas. Pogosto je cena mnogo nižja kot določena maksimalna cena. To je posledica avkcije, ki poteka med več oglaševalci v danem trenutku.

Ocena kakovosti

Google določi vsakemu oglasu oceno kakovosti od 1 do 10. Je kompleksna formula, ki določa relevantnost oglasa na osnovi besedila oglasa, strukture AdWords računa in drugih dejavnikov, o katerih bom pisala v naslednjem prispevku. Podrobnosti algoritma, ki je osnova za določanje ocene kakovosti, Google ne razkriva javnosti.

Uvrstitev oglasa (Ad Rank)

Uvrstitev oglasa je zmnožek maksimalne cene na klik in ocene kakovosti (Quality Score). Višja kot je uvrstitev oglasa, boljša je pozicija oglasa v primerjavi z oglasi konkurentov.

Izračun dejanske cene na klik:

Formula za izračun dejanske cene na klik je:

Razumevanje vpliva ocene kakovosti na strošek in pozicijo oglasa pomaga pri vodenju oglasnih kampanj. S povečanjem ocene kakovosti lahko izrazito povečamo ROI.

Preverite tudi podrobnosti oglaševanja na Facebooku >>

Najdražje ključne besede v letu 2014

Malo za hec, še bolj pa za občutek, si poglejmo, s kakšnimi cenami na klik se soočajo v tujini. Pozor, to so cene samo za en klik na oglas! Toliko torej stane obisk na spletno stran. Pot do dejanske konverzije na spletni strani je še dolga, verjamem pa, da pri teh podjetjih premišljena do potankosti.

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>

Najdražje 3 ključne besede so:

  1. »insurance« – 45.68 €
  2. »mortgage« – 39.76 €
  3. »attorney« – 39.77 €

Pri oglaševanju na Googlu je pomembno, da razumemo dinamiko cen, predvsem pa da nenehno prilagajamo ključne besede in oglase z namenom optimizacije cene in pozicije oglasov.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje