DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas.
Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

4 lastnosti Facebook oglasov, ki jih izstrelijo med uspešne:

Relevanten uporabnikom: Z ustreznim ciljanjem oglasa poskrbimo, da se uporabniku prikazujejo le oglasi s ponudbo, ki ga bo zanimala. Primer: oglaševalec prodaja otroške kapice. Z oglasi bomo ciljali denimo ženske, stare od 22 do 35 let, ki imajo otroke in jih zanima družina. Pričakujemo lahko boljše rezultate, kot če bi oglaševali starejšim moškim, ki jih zanimata šport in posel.

Prepričljivo poziva k akciji: Izrazit poziv k akciji je eden izmed pomembnih dejavnikov uspeha na spletu, enako velja tudi za Facebook oglase. Jasno povejte, kaj želite od uporabnika: oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se, naroči... To je le nekaj velelnikov, s katerimi usmerjamo uporabnika, da klikne na naš oglas in v naslednjem koraku doseže naš cilj.

Izpostavi konkurenčno prednost: Zakaj bi uporabnik kliknil ravno na vaš oglas? Kakšno korist vidi uporabnik v vašem izdelku/storitvi? Izrazite svojo konkurenčno prednost v besedilu oglasa, da ga spodbudite h kliku. Sporočite torej, na kakšen način vaš izdelek/storitev reši uporabnikov problem.

Pritegne pozornost: Uporabniki na Facebook ne pridejo z namenom nakupa, zato mora oglas pritegniti pozornost. To lahko naredi del besedila v velikih tiskanih črkah, izpostavljene marketinške besede, kot so popust, akcija in podobno, za levji delež pozornosti pa poskrbi slika.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Sestavine uspešnega oglasa: slika, naslov in besedilo

Vsak oglas na Facebooku vsebuje sliko, naslov in besedilo. Kako se lotimo posamezne sestavine, da bo naše oglaševanje učinkovito?

Slika

Pri Facebook oglasu najprej zaznamo sliko. Če nas ta ne prepriča, naslova in besedila ne bomo niti brali, zato je ključno, da slika zares pritegne našo pozornost. Obstaja nekaj dobrih praks uporabe slik, ki jih lahko posnemate.

Dobre prakse uporabe slik za Facebook oglas: 

  • Na splošno velja, da je na Facebooku najbolj učinkovita slika smejoče se ženske
  • Na sliko lahko umestite svoj logotip, da na dolgi rok povečate prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke
  • Učinkovita je tudi slika vašega produkta, če prodajate nekaj specifičnega; dobro deluje na primer slika mobilnega telefona (seveda uporabite, če je to vaš oglaševani izdelek)
  • Ne izbirajte belih in modrih slik, saj se bodo preveč zlile v podobo Facebooka
  • Na sliki lahko navedete svojo konkurenčno prednost ali besede, kot so brezplačno, zastonj, podarimo in podobne
  • Znano je, da na spletu močno delujejo slike otrok in domačih živali, kar enako velja za Facebook oglase
  • V primerih, ko to ustreza ciljni skupini, so lahko učinkovite smešne in nekoliko čudne slike
  • Slika mora biti ustrezne velikosti

Naslov

Drugi najpomembnejši faktor učinkovitega oglasa je naslov. V 25 znakih, ki jih imate na voljo za naslov, morate pojasniti razlog, zakaj naj bi uporabnik kliknil na oglas oz. zakaj naj sledijo navodilom pristajalne strani in dosežejo vaš cilj.

Triki za dober naslov Facebook oglasa

  • Poziv k akciji: najbolj učinkoviti oglasi pogosto besedila sploh nimajo, saj dobra slika in jasen poziv k akciji v naslovu prepričata uporabnika h kliku
  • Ime blagovne znamke: če je vaša blagovna znamka že prepoznavna in je vaš cilj prepoznavnost okrepiti, lahko uporabite ime znamke v naslovu
  • Uporabite velike tiskane črke, toda ne v vseh besedah v naslovu, da ne boste dali občutka, da kričite na uporabnike
  • Postavite vprašanje: uporabnika boste predramili in spodbudili k branju besedila

Besedilo

Včasih slika in naslov nista dovolj, da bi prepričala uporabnika. Takrat boste oglasu dodali besedilo v največ 90 znakih, v katerem umestite dodano vrednost produkta/storitve. To je tudi prostor, da se predstavite, izpostavite ime blagovne znamke, lokacijo in podobno.

Naučite se strukture Facebook oglasov od Jureta Knehtla >>

Kaj bo prepričalo v naslovu?

  • Bodite informativni: sem nikakor ne sodi šopirjenje ali laganje; Facebook priporoča, da napišete preprosto besedilo
  • Izpostavite korist: uporabnika ne zanimajo prazne fraze, kot so »prvi na svetu« ali »odlično podjetje«; sporočite mu, kako lahko rešite njegov problem
  • Poziv k akciji: tudi v besedilu oglasa spodbudite h kliku na oglas z velelniki, kot so oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se ali naroči

Lahko bi strnili, da je zmagovalna kombinacija za dober Facebook oglas slika, ki pritegne pozornost, izpostavljen problem v naslovu in predstavljena korist produkta/storitve v besedilu oglasa s pozivom k akciji. Med vrsticami poudarimo svojo konkurenčno prednost, v vseh sestavinah oglasa pa smo unikatni in vključimo emocije.

Kar veliko navodil, kajne? Kako oblikovati dober Facebook oglas je pravzaprav mini znanost. In kaj daje pravi odgovor, kakšno sliko izbrati in kako napisati zmagovalni naslov in besedilo oglasa za vašo oglasno kampanjo? Testiranje. Uporabite dobre prakse za pisanje oglasov, testirajte in slej kot prej boste našli svojo zmagovalno formulo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje