Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas.
Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

4 lastnosti Facebook oglasov, ki jih izstrelijo med uspešne:

Relevanten uporabnikom: Z ustreznim ciljanjem oglasa poskrbimo, da se uporabniku prikazujejo le oglasi s ponudbo, ki ga bo zanimala. Primer: oglaševalec prodaja otroške kapice. Z oglasi bomo ciljali denimo ženske, stare od 22 do 35 let, ki imajo otroke in jih zanima družina. Pričakujemo lahko boljše rezultate, kot če bi oglaševali starejšim moškim, ki jih zanimata šport in posel.

Prepričljivo poziva k akciji: Izrazit poziv k akciji je eden izmed pomembnih dejavnikov uspeha na spletu, enako velja tudi za Facebook oglase. Jasno povejte, kaj želite od uporabnika: oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se, naroči... To je le nekaj velelnikov, s katerimi usmerjamo uporabnika, da klikne na naš oglas in v naslednjem koraku doseže naš cilj.

Izpostavi konkurenčno prednost: Zakaj bi uporabnik kliknil ravno na vaš oglas? Kakšno korist vidi uporabnik v vašem izdelku/storitvi? Izrazite svojo konkurenčno prednost v besedilu oglasa, da ga spodbudite h kliku. Sporočite torej, na kakšen način vaš izdelek/storitev reši uporabnikov problem.

Pritegne pozornost: Uporabniki na Facebook ne pridejo z namenom nakupa, zato mora oglas pritegniti pozornost. To lahko naredi del besedila v velikih tiskanih črkah, izpostavljene marketinške besede, kot so popust, akcija in podobno, za levji delež pozornosti pa poskrbi slika.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Sestavine uspešnega oglasa: slika, naslov in besedilo

Vsak oglas na Facebooku vsebuje sliko, naslov in besedilo. Kako se lotimo posamezne sestavine, da bo naše oglaševanje učinkovito?

Slika

Pri Facebook oglasu najprej zaznamo sliko. Če nas ta ne prepriča, naslova in besedila ne bomo niti brali, zato je ključno, da slika zares pritegne našo pozornost. Obstaja nekaj dobrih praks uporabe slik, ki jih lahko posnemate.

Dobre prakse uporabe slik za Facebook oglas: 

  • Na splošno velja, da je na Facebooku najbolj učinkovita slika smejoče se ženske
  • Na sliko lahko umestite svoj logotip, da na dolgi rok povečate prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke
  • Učinkovita je tudi slika vašega produkta, če prodajate nekaj specifičnega; dobro deluje na primer slika mobilnega telefona (seveda uporabite, če je to vaš oglaševani izdelek)
  • Ne izbirajte belih in modrih slik, saj se bodo preveč zlile v podobo Facebooka
  • Na sliki lahko navedete svojo konkurenčno prednost ali besede, kot so brezplačno, zastonj, podarimo in podobne
  • Znano je, da na spletu močno delujejo slike otrok in domačih živali, kar enako velja za Facebook oglase
  • V primerih, ko to ustreza ciljni skupini, so lahko učinkovite smešne in nekoliko čudne slike
  • Slika mora biti ustrezne velikosti

Naslov

Drugi najpomembnejši faktor učinkovitega oglasa je naslov. V 25 znakih, ki jih imate na voljo za naslov, morate pojasniti razlog, zakaj naj bi uporabnik kliknil na oglas oz. zakaj naj sledijo navodilom pristajalne strani in dosežejo vaš cilj.

Triki za dober naslov Facebook oglasa

  • Poziv k akciji: najbolj učinkoviti oglasi pogosto besedila sploh nimajo, saj dobra slika in jasen poziv k akciji v naslovu prepričata uporabnika h kliku
  • Ime blagovne znamke: če je vaša blagovna znamka že prepoznavna in je vaš cilj prepoznavnost okrepiti, lahko uporabite ime znamke v naslovu
  • Uporabite velike tiskane črke, toda ne v vseh besedah v naslovu, da ne boste dali občutka, da kričite na uporabnike
  • Postavite vprašanje: uporabnika boste predramili in spodbudili k branju besedila

Besedilo

Včasih slika in naslov nista dovolj, da bi prepričala uporabnika. Takrat boste oglasu dodali besedilo v največ 90 znakih, v katerem umestite dodano vrednost produkta/storitve. To je tudi prostor, da se predstavite, izpostavite ime blagovne znamke, lokacijo in podobno.

Naučite se strukture Facebook oglasov od Jureta Knehtla >>

Kaj bo prepričalo v naslovu?

  • Bodite informativni: sem nikakor ne sodi šopirjenje ali laganje; Facebook priporoča, da napišete preprosto besedilo
  • Izpostavite korist: uporabnika ne zanimajo prazne fraze, kot so »prvi na svetu« ali »odlično podjetje«; sporočite mu, kako lahko rešite njegov problem
  • Poziv k akciji: tudi v besedilu oglasa spodbudite h kliku na oglas z velelniki, kot so oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se ali naroči

Lahko bi strnili, da je zmagovalna kombinacija za dober Facebook oglas slika, ki pritegne pozornost, izpostavljen problem v naslovu in predstavljena korist produkta/storitve v besedilu oglasa s pozivom k akciji. Med vrsticami poudarimo svojo konkurenčno prednost, v vseh sestavinah oglasa pa smo unikatni in vključimo emocije.

Kar veliko navodil, kajne? Kako oblikovati dober Facebook oglas je pravzaprav mini znanost. In kaj daje pravi odgovor, kakšno sliko izbrati in kako napisati zmagovalni naslov in besedilo oglasa za vašo oglasno kampanjo? Testiranje. Uporabite dobre prakse za pisanje oglasov, testirajte in slej kot prej boste našli svojo zmagovalno formulo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>


Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google v svoj brskalnik Chrome uvaja pomembno novost: najbolj vsiljivi oglasi bodo avtomatsko blokirani in se uporabnikom brskalnika na različnih napravah ne bodo prikazovali. Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje