Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas.
Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

4 lastnosti Facebook oglasov, ki jih izstrelijo med uspešne:

Relevanten uporabnikom: Z ustreznim ciljanjem oglasa poskrbimo, da se uporabniku prikazujejo le oglasi s ponudbo, ki ga bo zanimala. Primer: oglaševalec prodaja otroške kapice. Z oglasi bomo ciljali denimo ženske, stare od 22 do 35 let, ki imajo otroke in jih zanima družina. Pričakujemo lahko boljše rezultate, kot če bi oglaševali starejšim moškim, ki jih zanimata šport in posel.

Prepričljivo poziva k akciji: Izrazit poziv k akciji je eden izmed pomembnih dejavnikov uspeha na spletu, enako velja tudi za Facebook oglase. Jasno povejte, kaj želite od uporabnika: oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se, naroči... To je le nekaj velelnikov, s katerimi usmerjamo uporabnika, da klikne na naš oglas in v naslednjem koraku doseže naš cilj.

Izpostavi konkurenčno prednost: Zakaj bi uporabnik kliknil ravno na vaš oglas? Kakšno korist vidi uporabnik v vašem izdelku/storitvi? Izrazite svojo konkurenčno prednost v besedilu oglasa, da ga spodbudite h kliku. Sporočite torej, na kakšen način vaš izdelek/storitev reši uporabnikov problem.

Pritegne pozornost: Uporabniki na Facebook ne pridejo z namenom nakupa, zato mora oglas pritegniti pozornost. To lahko naredi del besedila v velikih tiskanih črkah, izpostavljene marketinške besede, kot so popust, akcija in podobno, za levji delež pozornosti pa poskrbi slika.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Sestavine uspešnega oglasa: slika, naslov in besedilo

Vsak oglas na Facebooku vsebuje sliko, naslov in besedilo. Kako se lotimo posamezne sestavine, da bo naše oglaševanje učinkovito?

Slika

Pri Facebook oglasu najprej zaznamo sliko. Če nas ta ne prepriča, naslova in besedila ne bomo niti brali, zato je ključno, da slika zares pritegne našo pozornost. Obstaja nekaj dobrih praks uporabe slik, ki jih lahko posnemate.

Dobre prakse uporabe slik za Facebook oglas: 

  • Na splošno velja, da je na Facebooku najbolj učinkovita slika smejoče se ženske
  • Na sliko lahko umestite svoj logotip, da na dolgi rok povečate prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke
  • Učinkovita je tudi slika vašega produkta, če prodajate nekaj specifičnega; dobro deluje na primer slika mobilnega telefona (seveda uporabite, če je to vaš oglaševani izdelek)
  • Ne izbirajte belih in modrih slik, saj se bodo preveč zlile v podobo Facebooka
  • Na sliki lahko navedete svojo konkurenčno prednost ali besede, kot so brezplačno, zastonj, podarimo in podobne
  • Znano je, da na spletu močno delujejo slike otrok in domačih živali, kar enako velja za Facebook oglase
  • V primerih, ko to ustreza ciljni skupini, so lahko učinkovite smešne in nekoliko čudne slike
  • Slika mora biti ustrezne velikosti

Naslov

Drugi najpomembnejši faktor učinkovitega oglasa je naslov. V 25 znakih, ki jih imate na voljo za naslov, morate pojasniti razlog, zakaj naj bi uporabnik kliknil na oglas oz. zakaj naj sledijo navodilom pristajalne strani in dosežejo vaš cilj.

Triki za dober naslov Facebook oglasa

  • Poziv k akciji: najbolj učinkoviti oglasi pogosto besedila sploh nimajo, saj dobra slika in jasen poziv k akciji v naslovu prepričata uporabnika h kliku
  • Ime blagovne znamke: če je vaša blagovna znamka že prepoznavna in je vaš cilj prepoznavnost okrepiti, lahko uporabite ime znamke v naslovu
  • Uporabite velike tiskane črke, toda ne v vseh besedah v naslovu, da ne boste dali občutka, da kričite na uporabnike
  • Postavite vprašanje: uporabnika boste predramili in spodbudili k branju besedila

Besedilo

Včasih slika in naslov nista dovolj, da bi prepričala uporabnika. Takrat boste oglasu dodali besedilo v največ 90 znakih, v katerem umestite dodano vrednost produkta/storitve. To je tudi prostor, da se predstavite, izpostavite ime blagovne znamke, lokacijo in podobno.

Naučite se strukture Facebook oglasov od Jureta Knehtla >>

Kaj bo prepričalo v naslovu?

  • Bodite informativni: sem nikakor ne sodi šopirjenje ali laganje; Facebook priporoča, da napišete preprosto besedilo
  • Izpostavite korist: uporabnika ne zanimajo prazne fraze, kot so »prvi na svetu« ali »odlično podjetje«; sporočite mu, kako lahko rešite njegov problem
  • Poziv k akciji: tudi v besedilu oglasa spodbudite h kliku na oglas z velelniki, kot so oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se ali naroči

Lahko bi strnili, da je zmagovalna kombinacija za dober Facebook oglas slika, ki pritegne pozornost, izpostavljen problem v naslovu in predstavljena korist produkta/storitve v besedilu oglasa s pozivom k akciji. Med vrsticami poudarimo svojo konkurenčno prednost, v vseh sestavinah oglasa pa smo unikatni in vključimo emocije.

Kar veliko navodil, kajne? Kako oblikovati dober Facebook oglas je pravzaprav mini znanost. In kaj daje pravi odgovor, kakšno sliko izbrati in kako napisati zmagovalni naslov in besedilo oglasa za vašo oglasno kampanjo? Testiranje. Uporabite dobre prakse za pisanje oglasov, testirajte in slej kot prej boste našli svojo zmagovalno formulo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje