Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas.
Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

4 lastnosti Facebook oglasov, ki jih izstrelijo med uspešne:

Relevanten uporabnikom: Z ustreznim ciljanjem oglasa poskrbimo, da se uporabniku prikazujejo le oglasi s ponudbo, ki ga bo zanimala. Primer: oglaševalec prodaja otroške kapice. Z oglasi bomo ciljali denimo ženske, stare od 22 do 35 let, ki imajo otroke in jih zanima družina. Pričakujemo lahko boljše rezultate, kot če bi oglaševali starejšim moškim, ki jih zanimata šport in posel.

Prepričljivo poziva k akciji: Izrazit poziv k akciji je eden izmed pomembnih dejavnikov uspeha na spletu, enako velja tudi za Facebook oglase. Jasno povejte, kaj želite od uporabnika: oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se, naroči... To je le nekaj velelnikov, s katerimi usmerjamo uporabnika, da klikne na naš oglas in v naslednjem koraku doseže naš cilj.

Izpostavi konkurenčno prednost: Zakaj bi uporabnik kliknil ravno na vaš oglas? Kakšno korist vidi uporabnik v vašem izdelku/storitvi? Izrazite svojo konkurenčno prednost v besedilu oglasa, da ga spodbudite h kliku. Sporočite torej, na kakšen način vaš izdelek/storitev reši uporabnikov problem.

Pritegne pozornost: Uporabniki na Facebook ne pridejo z namenom nakupa, zato mora oglas pritegniti pozornost. To lahko naredi del besedila v velikih tiskanih črkah, izpostavljene marketinške besede, kot so popust, akcija in podobno, za levji delež pozornosti pa poskrbi slika.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Sestavine uspešnega oglasa: slika, naslov in besedilo

Vsak oglas na Facebooku vsebuje sliko, naslov in besedilo. Kako se lotimo posamezne sestavine, da bo naše oglaševanje učinkovito?

Slika

Pri Facebook oglasu najprej zaznamo sliko. Če nas ta ne prepriča, naslova in besedila ne bomo niti brali, zato je ključno, da slika zares pritegne našo pozornost. Obstaja nekaj dobrih praks uporabe slik, ki jih lahko posnemate.

Dobre prakse uporabe slik za Facebook oglas: 

  • Na splošno velja, da je na Facebooku najbolj učinkovita slika smejoče se ženske
  • Na sliko lahko umestite svoj logotip, da na dolgi rok povečate prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke
  • Učinkovita je tudi slika vašega produkta, če prodajate nekaj specifičnega; dobro deluje na primer slika mobilnega telefona (seveda uporabite, če je to vaš oglaševani izdelek)
  • Ne izbirajte belih in modrih slik, saj se bodo preveč zlile v podobo Facebooka
  • Na sliki lahko navedete svojo konkurenčno prednost ali besede, kot so brezplačno, zastonj, podarimo in podobne
  • Znano je, da na spletu močno delujejo slike otrok in domačih živali, kar enako velja za Facebook oglase
  • V primerih, ko to ustreza ciljni skupini, so lahko učinkovite smešne in nekoliko čudne slike
  • Slika mora biti ustrezne velikosti

Naslov

Drugi najpomembnejši faktor učinkovitega oglasa je naslov. V 25 znakih, ki jih imate na voljo za naslov, morate pojasniti razlog, zakaj naj bi uporabnik kliknil na oglas oz. zakaj naj sledijo navodilom pristajalne strani in dosežejo vaš cilj.

Triki za dober naslov Facebook oglasa

  • Poziv k akciji: najbolj učinkoviti oglasi pogosto besedila sploh nimajo, saj dobra slika in jasen poziv k akciji v naslovu prepričata uporabnika h kliku
  • Ime blagovne znamke: če je vaša blagovna znamka že prepoznavna in je vaš cilj prepoznavnost okrepiti, lahko uporabite ime znamke v naslovu
  • Uporabite velike tiskane črke, toda ne v vseh besedah v naslovu, da ne boste dali občutka, da kričite na uporabnike
  • Postavite vprašanje: uporabnika boste predramili in spodbudili k branju besedila

Besedilo

Včasih slika in naslov nista dovolj, da bi prepričala uporabnika. Takrat boste oglasu dodali besedilo v največ 90 znakih, v katerem umestite dodano vrednost produkta/storitve. To je tudi prostor, da se predstavite, izpostavite ime blagovne znamke, lokacijo in podobno.

Naučite se strukture Facebook oglasov od Jureta Knehtla >>

Kaj bo prepričalo v naslovu?

  • Bodite informativni: sem nikakor ne sodi šopirjenje ali laganje; Facebook priporoča, da napišete preprosto besedilo
  • Izpostavite korist: uporabnika ne zanimajo prazne fraze, kot so »prvi na svetu« ali »odlično podjetje«; sporočite mu, kako lahko rešite njegov problem
  • Poziv k akciji: tudi v besedilu oglasa spodbudite h kliku na oglas z velelniki, kot so oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se ali naroči

Lahko bi strnili, da je zmagovalna kombinacija za dober Facebook oglas slika, ki pritegne pozornost, izpostavljen problem v naslovu in predstavljena korist produkta/storitve v besedilu oglasa s pozivom k akciji. Med vrsticami poudarimo svojo konkurenčno prednost, v vseh sestavinah oglasa pa smo unikatni in vključimo emocije.

Kar veliko navodil, kajne? Kako oblikovati dober Facebook oglas je pravzaprav mini znanost. In kaj daje pravi odgovor, kakšno sliko izbrati in kako napisati zmagovalni naslov in besedilo oglasa za vašo oglasno kampanjo? Testiranje. Uporabite dobre prakse za pisanje oglasov, testirajte in slej kot prej boste našli svojo zmagovalno formulo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje