tik-tok-kandidat-za-prestol-socialnih-omrezij-v-2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti.
tik-tok-kandidat-za-prestol-socialnih-omrezij-v-2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Aplikacija TikTok odraža okolje, v katerem odraščajo mladi. To je hiper povezan svet, ki je naklonjen spremembam in novim načinom povezovanja preko digitalnih kanalov. Vsaka platforma družbenih medijev teče skozi neprekinjene cikle. Myspace iz leta 2005 je v letu 2008 zamenjal Facebook, le-tega pa nato v letu 2014 Instagram s kratkim vmesnikom Snapchat. V letu 2020 pa je polje za nove strategije oglaševanja in povezovanja prevzel TikTok.

Zabavni kratki videoposnetki

Aplikacija TikTok vas že na začetku pozdravi z vrtincem amaterskih videoposnetkov. Vsebine se navezujejo na različne dogodke, ki jih uporabniki delijo v omrežje. Specifičnost videoposnetkov leži v njihovi dolžini, saj platforma prikazuje predvsem posnetke, ki so dolgi do 15 sekund. Obstaja pa možnost skupne rabe videoposnetkov v trajanju do ene minute, vendar pa ne morete deliti besedil, slik ali večjih video datotek, ki ste jih predhodno posneli in shranili na telefon.

Raznolikost vsebin, ki privlači tudi vplivneže

Od leta 2019 je bila aplikacija TikTok prenesena več kot milijardo krat po celem svetu. Ker platforma raste in se razvija, privlači zanimanje tako blagovnih znamk kot znanih osebnosti in vplivnežev. Prednost uporabe platforme je prav v tem, da lahko na njej objavljate katerekoli vsebine, najsi gre za hobije, humor, potovanja, glasbo, fotografijo, ples, fitnes in drugo. Vsaka kategorija je odprta in pridobiva veliko pozornosti. Čeprav se zdi, da je zabava trenutno glavna tema, se istočasno povečuje tudi vsebina na področju izobraževanja, duhovnosti in poslovanja podjetij.

tiktok-raznolikost-vsebin

Kje iskati srž popularnosti TikTok-a?

Ko se na trgu pojavi nova aplikacija in začne naraščati njena priljubljenost, je številnim na začetku težje razumeti, zakaj je temu tako. Na primer, Instagram se je nekaj let zdel preprosta aplikacija za filtriranje fotografij, vendar pa je počasi prerasel v platformo družbenih medijev in blagovnih znamk. Koncept Snapchata je bil na začetku samostojen s svojo aplikacijo, nato pa je Instagram prevzel idejo in zato zdaj Stories vsebine prevladujejo na platformi.

Platforma TikTok pa svojo priljubljenost pridobiva med velikim številom uporabnikov po celem svetu, ki iščejo nekakšno mikro zabavo in odvrnitev pozornosti za nekaj minut na dan. Med stresnim učenjem ali delom vsak potrebuje nekaj minut sprostitve. TikTok pa te vrzeli zapolni z zabavnimi vsebinami, ki popestrijo dan. Če je videoposnetek zanimiv in privlačen, ga algoritem aplikacije hitro objavi na strani pod razdelkom »Za vas«.

Kako oglaševati na TikTok-u?

Številna podjetja so pričela prepoznavati uspeh in priljubljenost socialnega omrežja TikTok, zato so si na platformi ustvarila uporabniške račune in koristijo aplikacijo za predvajanje oglasnih vsebin z videoposnetki, ki trajajo med 10 in 15 sekundami. Koncept oglaševanja je podoben tistemu na YouTube kanalu. Oglaševalci plačajo za prikaze oglasov, uporabniki pa lahko oglasna sporočila preskočijo v nekaj sekundah. Trenutno so na TikTok-u na voljo tri vrste oglasov.

Oglasi na celem zaslonu ob odprtju aplikacije

Pet sekundni statični ali animirani oglasi se pojavijo na celotnem zaslonu, ko uporabnik prvič odpre aplikacijo TikTok. Oglasi podjetij usmerjajo uporabnike na spletno stran ali na račun blagovne znamke v aplikaciji. Ta vrsta oglasov ima omejeno število oglaševalcev na dan v vsaki državi.

Predvajanje oglasnih sporočil med videoposnetki

Podjetja lahko oglašujejo svoje izdelke ali storitve s samodejnim predvajanjem oglasov na celotnem zaslonu, ki se prikazujejo med videoposnetki vsebin, ki jih na omrežje naložijo in delijo uporabniki. Tudi ti oglasi povezujejo uporabnike s ciljno spletno stranjo podjetja ali s spletno trgovino z aplikacijami.

Oglaševanje blagovne znamke s promocijo hashtagov

Promovirani hashtagi oziroma po slovensko ključniki z določeno tematiko se na socialnem omrežju TikTok uporabljajo v povezavi s storitvami in izdelki blagovne znamke. Cilj je privabiti uporabnike, da sami ustvarijo videoposnetke okoli teme, ki je zaznamovana s hashtagom.

Zakaj oglaševati na TikTok socialnem omrežju?

Po zadnjih podatkih kar 90 odstotkov vseh uporabnikov obišče platformo TikTok večkrat na dan. Aplikacija je zato privlačna za podjetja, ki svoje izdelke in storitve prodajajo ciljni publiki, ki je najbolj zastopana tudi na platformi. Zaenkrat so to predvsem mladi do 25 leta starosti, vendar gre pričakovati trend rasti tudi med starejšimi uporabniki. Na primer, Facebook je v svojih prvih letih delovanja uporabljala večinoma mladina, sedaj pa je to družbeno omrežje postalo celo bolj zastopano v starostni skupini od 35 do 55 let.

Glavni cilj podjetij, ki oglašujejo na platformi, je angažiranje in privabljanje novih ciljnih odjemalcev, ki še niso seznanjeni z blagovno znamko. Poleg tega TikTok omogoča, da podjetje v svojem profilu lahko deli svojo Instagram in YouTube povezavo, kar izboljšuje stopnjo konverzije med potencialnimi kupci. Platforma pa je še posebej privlačna za tista podjetja, ki že tako na svojem Facebook profilu delijo avtorske video vsebine, ki jih sedaj lahko delijo tudi v TikTok aplikaciji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki