Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje.
Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje (Vir: Bigstockphoto.com)

Kaj so seznami ponovnega trženja v Google AdWords?

So funkcija, s katero prilagajamo oglasne kampanje uporabnikom v iskalnem omrežju, ki so že obiskali našo spletno stran, in prilagajamo ponudbe in oglase istim obiskovalcem, medtem ko iščejo v Googlu. Na seznamih hranimo piškote uporabnikov obiskovalcev. Seznami začnejo delovati takoj, ko na spletno stran dodamo oznako za ponovno trženje.

Seznami in število uporabnikov

Seznami morajo imeti najmanj 100 aktivnih uporabnikov v zadnjih 30 dneh, da lahko oglase prikazujemo uporabnikom s seznama, medtem ko obiščejo spletno stran v prikaznem omrežju.

Seznami morajo imeti najmanj 1000 piškotkov (oz. dejavnih obiskovalcev), da ga lahko uporabimo za prilagajanje oglasov v iskalnem omrežju. Na tak način zaščitimo uporabnike na seznamu.

Seznami nimajo zgornje meje za število obiskovalcev. Število se poveča na podlagi števila obiskovalcev spletne strani z oznako za ponovno trženje.

Kako hitro seznam zabeleži obiskovalca?

Obiskovalec se prišteje na seznam nekaj sekund po obisku strani. Po obisku se uporabnikov časovni žig posodobi in na seznamu ostane toliko časa, kolikor smo nastavili v nastavitvah seznama. Če smo nastavili trajanje članstva na primer na 30 dni, se mora na seznam vpisati najmanj 100 obiskovalcev, da ga lahko uporabimo za ciljanje na prikaznem omrežju.

Ali je lahko en uporabnik na več seznamih?

Da. Če uporabnik obišče več podstrani ene spletne strani z oznako za ponovno trženje, ga bo sistem lahko umestil v več seznamov. V takšnem primeru lahko prikažemo vse oglase, ki so vključeni v kampanje za te sezname.

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

Ali vas je ponovno trženje že prepričalo?

Remarketing je način oglaševanja, ki ga bomo morali v prihodnje vzeti za svojega, podobno kot smo Google in Facebook oglase. Slednji so del marketinške strategije že veliko podjetij, že letos pa se jim mora pridružiti tudi ponovno trženje.

Če še niste povsem prepričani, naj vam postrežem še z nekaj statističnimi dokazi, da bo remarketing postal neizogiben (podatki veljajo za Evropo; vir: poročilo eMarketer):

  • 88 % tržnikov poroča, da so oglasne kampanje ponovnega trženja enako ali bolj učinkovite kot kampanje na iskalnem omrežju;
  • 64 % tržnikov načrtuje povečanje finančnih sredstev za ponovno trženje v letu 2015;
  • 56 % tržnikov uporablja ponovno trženje za mobilne naprave;
  • 60 % tržnikov uporablja remarketing za povečanje zavedanja blagovne znamke, 57 % za povečanje prodaje in 51 % za zadrževanje obstoječih kupcev. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje