![Podrobno o seznamih za ponovno trženje Podrobno o seznamih za ponovno trženje](https://mladipodjetnik.si/wp-content/uploads/2017/05/aae3210d796fe511bd6399f9e8e41042fbe282519d226cce4299aa0a_bad5a1ff-687c-4c4b-b510-b840ccc97fa8.jpeg)
Podrobno o seznamih za ponovno trženje (Vir: Bigstockphoto.com)
Kaj so seznami ponovnega trženja v Google Ads?
So funkcija, s katero prilagajamo oglasne kampanje uporabnikom v iskalnem omrežju, ki so že obiskali našo spletno stran, in prilagajamo ponudbe in oglase istim obiskovalcem, medtem ko iščejo v Googlu. Na seznamih hranimo piškote uporabnikov obiskovalcev. Seznami začnejo delovati takoj, ko na spletno stran dodamo oznako za ponovno trženje.
Seznami in število uporabnikov
Seznami morajo imeti najmanj 100 aktivnih uporabnikov v zadnjih 30 dneh, da lahko oglase prikazujemo uporabnikom s seznama, medtem ko obiščejo spletno stran v prikaznem omrežju.
Seznami morajo imeti najmanj 1000 piškotkov (oz. dejavnih obiskovalcev), da ga lahko uporabimo za prilagajanje oglasov v iskalnem omrežju. Na tak način zaščitimo uporabnike na seznamu.
Seznami nimajo zgornje meje za število obiskovalcev. Število se poveča na podlagi števila obiskovalcev spletne strani z oznako za ponovno trženje.
Kako hitro seznam zabeleži obiskovalca?
Obiskovalec se prišteje na seznam nekaj sekund po obisku strani. Po obisku se uporabnikov časovni žig posodobi in na seznamu ostane toliko časa, kolikor smo nastavili v nastavitvah seznama. Če smo nastavili trajanje članstva na primer na 30 dni, se mora na seznam vpisati najmanj 100 obiskovalcev, da ga lahko uporabimo za ciljanje na prikaznem omrežju.
Ali je lahko en uporabnik na več seznamih?
Da. Če uporabnik obišče več podstrani ene spletne strani z oznako za ponovno trženje, ga bo sistem lahko umestil v več seznamov. V takšnem primeru lahko prikažemo vse oglase, ki so vključeni v kampanje za te sezname.
6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja
Ali vas je ponovno trženje že prepričalo?
Remarketing je način oglaševanja, ki ga bomo morali v prihodnje vzeti za svojega, podobno kot smo Google in Facebook oglase. Slednji so del marketinške strategije že veliko podjetij, že letos pa se jim mora pridružiti tudi ponovno trženje.
Če še niste povsem prepričani, naj vam postrežem še z nekaj statističnimi dokazi, da bo remarketing postal neizogiben (podatki veljajo za Evropo; vir: poročilo eMarketer):
- 88 % tržnikov poroča, da so oglasne kampanje ponovnega trženja enako ali bolj učinkovite kot kampanje na iskalnem omrežju;
- 64 % tržnikov načrtuje povečanje finančnih sredstev za ponovno trženje v letu 2015;
- 56 % tržnikov uporablja ponovno trženje za mobilne naprave;
- 60 % tržnikov uporablja remarketing za povečanje zavedanja blagovne znamke, 57 % za povečanje prodaje in 51 % za zadrževanje obstoječih kupcev.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.