Ustvarite več konverzij z Ads Extensions! (Vir slike: Pixabay)

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions! (Vir slike: Pixabay)

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google Ads.
Ustvarite več konverzij z Ads Extensions! (Vir slike: Pixabay)

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions! (Vir slike: Pixabay)

Če se ukvarjate s spletnim oglaševanjem, verjetno uporabljate Googlovo storitev Ads. Oglasi, ustvarjenimi v okviru storitve, se prikazujejo uporabnikom Googlovih storitev in drugim posameznikom ob brskanju po spletu. Poleg tega pa so oglasi prikazani tudi na prvi strani rezultatov iskanja v iskalniku Google.

Google oglaševalcem že nekaj časa ponuja različne razširitve (angl. extensions), s pomočjo katerih lahko izboljšate položaj svojih oglasov in stopnjo odzivnosti oziroma razmerje med prikazi in kliki (angl. click-through rate). Razširitve po besedah predstavnikov podjetja »razširijo oglas z dodatnimi informacijami, s katerimi uporabnike lažje prepričate, da izberejo vaše podjetje«.

Razširitve v okviru rezultatov iskanja

Storitev Ads pri prikazovanju razširitev daje prednost prvim trem oglasnim položajem. Gre za tiste tri oglase, ki se uporabniku iskalnika Google pokažejo pred organskimi rezultati njegove poizvedbe.

V oglasih, ki se pojavljajo na desni strani zaslona, se prav tako občasno pojavljajo razširitve, kot prikazuje primer oglasa za Amazon na spodnji sliki.

AdWords Extensions 1

Vir slike: Instapage.

Da bi dosegli enega od najboljših treh položajev, se osredotočite na povečevanje ponudbe, vključitev modifikatorjev ključnih besed in izboljševanje ocene kvalitete.

Kako nastaviti Ads razširitve?

Kako lahko nastavite različne razširitve, si lahko ogledate v kratkem posnetku. Če uporabljate slovensko različico Google Ads, poiščite zavihek Razširitve, v katerem boste našli vse predstavljene razširitve. Tudi spodnji posnetek omogoča ogled s slovenskimi podnapisi.

Razširitve lahko v svoje oglase dodate na različnih nivojih – v okviru svojega računa ali na nivoju oglaševalske akcije oziroma skupin oglasov. Seveda storitev omogoča tudi predogled razširitev v končnem oglasu in napredne možnosti, kot je časovna zamejitev prikazovanja razširitve.

V enem oglasu je lahko prikazanih tudi več razširitev, kot prikazuje zgornji posnetek. Tako si lahko zagotovite več relevantnih klikov.

Posnetek prikaže tudi, da si lahko rezultate vseh razširitev, ki ste jih dodali svojim oglasom, ogledate v tabeli. Rezultate lahko tudi segmentirate glede na različne kriterije.

Pomembno je omeniti, da je dodajanje razširitev v oglaševalsko akcijo brezplačno. Gre za vgrajene funkcije, ki vam lahko pomagajo doseči večjo vidnost, stopnjo odzivnosti in število ogledov pristajalne strani. Tako vam bo storitev klike oglasa in/ali razširitve zaračunala kot običajno.

V predstavitvi razširitev so ceno razširitev dodatno razložili: »To pomeni, da vam zaračunamo, kadar vas nekdo pokliče prek razširitve za klice ali prenese vašo aplikacijo prek razširitve za aplikacijo. Ads zaračuna največ dva klika na prikaz za vsak oglas in njegove razširitve.«

Predstavitev najpriljubljenejših razširitev

Razširitve za povezave do spletnega mesta (angl. sitelinks extensions)

Razširitve za povezave do spletnega mesta lahko uporabite za ustvarjanje povezav do določenih strani, ki so tematsko povezane s prikazanim besedilom. Ta razširitev je na primer primerna za cenike, odzive zadovoljnih strank ali brezplačne storitve.

Spodnji primer prikazuje povezave do spletnega mesta za poizvedbo »Philadelphia SEO agency«.

AdWords Extension 2

Vir slike: Instapage.

Z dodajanjem povezav do spletnega mesta se stopnja odzivnosti po podatkih raziskav poveča za osem odstotkov. To se morda ne zdi veliko, vendar morate pri dodajanju razširitev upoštevati tudi dejstvo, da izboljšajo oceno kakovosti vaše strani, znižajo vaše stroške in vam pomagajo pri doseganju višjih uvrstitev v iskalniku. Zakaj jih torej ne bi preizkusili?

Razširitve za lokacije (angl. location extensions)

Tudi na to razširitev lahko vaša potencialna stranka klikne, s čimer boste pridobili njeno pozornost. Lokacija vašega podjetja se prikaže v novi vrstici – s čimer lahko povečate velikost svojega oglasa. V okviru mobilnega iskanja pa ta razširitev uporabniku prikaže povezavo z navodili za pot do vaše lokacije.

V okviru omenjene razširitve je lahko prikazana tudi skupna ocena vašega podjetja, ki je izračunana na podlagi mnenj vaših obiskovalcev.

Spodnji primer prikazuje oglas za nek tetoverski salon z lokacijo in oceno.

AdWords Extensions 3

Vir slike: Instapage.

Razširitve za klice (angl. call extensions)

Ta razširitev je precej enostavna. V svoj oglas lahko vključite telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi za svoje stranke.

Pri namiznem iskanju je v oglasu prikazana telefonska številka, kot prikazuje spodnji primer.

AdWords Extensions 4

Vir slike: Instapage.

Pri mobilnem iskanju pa je v okviru te razširitve prikazana tudi ikona za klic, kar prikazuje naslednji primer. S klikom na ikono vas lahko posameznik takoj pokliče.

AdWords Extensions 5

Vir slike: Instapage.

V okviru storitve Ads lahko seveda sledite konverzijam vseh razširitev, tudi razširitve za klicanje.

Razširitve za aplikacije (angl. app extensions)

Razširitev za prenos aplikacije se prikaže le pri iskanju prek mobilne naprave. Povezava je prikazana pod besedilom oglasa ali na desni strani, kot prikazuje spodnji primer.

AdWords Extensions 6

Vir slike: Instapage.

Glede na tip naprave bo uporabnik po kliku na gumb preusmerjen na storitev za prenašanje aplikacij (App Store ali Google Play). Če pa je vaš primarni cilj povečanje števila prenosov aplikacije, so morda za vas bolj primerni oglasi za promocijo aplikacij, ki vsebujejo neposredno povezavo do aplikacije.

Razširitve za mnenja (angl. review extensions)

Razširitev za mnenja je priporočljiva za podjetja, ki se ukvarjajo s storitvenimi dejavnostmi. S prikazovanjem pozitivnih ocen potencialnim strankam dokazujete kvaliteto svojih izdelkov oziroma storitev.

Spodnji primer prikazuje razširitev za mnenja iz storitve TrustRadius.

AdWords Extensions 7

Vir slike: Instapage.

Čeprav ime spletne strani za ocenjevanje ni obarvano z modro, lahko posameznik klikne nanj in prebere celotno oceno.

Razširitve z oblački (angl. callout extensions)

Oblački predstavljajo dodatno besedilo, v katerem dodatno predstavitve svoje storitve ali značilnosti. Tudi ta razširitev lahko poveča velikost vašega oglasa, saj vanj vnese dodatno vrstico besedila.

V spodnjem primeru so razširitve z oblački med seboj ločene s piko.

AdWords Extension 8

Vir slike: Instapage.

Razširitve za strukturirane delčke kode (angl. structured snippet extensions)

Informacije, ki bodo potencialnim strankam najbolj v pomoč, izpostavite tako, da izberete vnaprej določeno glavo (na primer kategorija izdelkov ali storitev) in navedete želene postavke.

V spodnjem primeru boste to razširitev prepoznali po dvopičju in naštevanju različnih tipov sončnih očal, ki jih ponuja podjetje.

AdWords Extensions 9

Vir slike: Instapage.

Kot prikazuje zgornji primer, so lahko tudi razširitve za povezave do spletnega mesta razdeljene v dva stolpca in lahko obsegajo dve vrstici besedila.

Preizkusite razširitve!

Ne bojte se Ads rešitev. Čeprav gre za napredno funkcijo, je njihova namestitev preprosta. Z njihovo pomočjo lahko povečate obiskanost svoje spletne strani in stopnjo konverzije.

Viri: Instapage, Google

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Več >

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Več >

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Več >

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Več >

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Več >

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Več >

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Več >

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Google je v zadnjih mesecih precej spremenil pravila igre oglaševanja. Odstranitev oglasov z desne strani, ki so postali večji in lahko vsebujejo večje število znakov, spremenjena pravila v prikaznem omrežju in ponudba, prilagojena za vsako napravo posebej, predstavljajo le nekaj letošnjih sprememb. Več >

Oblike in nastavitev ponovnega trženja

Oblike in nastavitev ponovnega trženja

V prejšnjem prispevku smo spoznali razloge, zakaj v trženjske strategije vključiti to učinkovito metodo pospeševanja prodaje. Tokrat se bomo poglobili v načine ponovnega trženja z Googlom in njegovo nastavitev v treh korakih. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki