
Google Ads (Vir: Pixabay)
V zadnjem času je vse več spletnega iskanja po mobilnih telefonih – v lanskem letu je število iskanj z mobilnikov celo preseglo število iskanj z računalnikov. Sprememb trendov na področju internetnega brskanja se dobro zavedajo pri ameriškem tehnološkem gigantu Google. Zato se že več let vztrajno trudijo izboljševati uporabniško izkušnjo za tovrstne uporabnike svetovnega spleta.
Google omogoča razširitev oglasov na mobilnikih z SMS-sporočili
Že dlje časa uveljavljeni razširitvi oglasov na mobilnih napravah, ki ji je bila pred časom dodana možnost direktnega kontaktiranja ponudnika storitve (oglaševalca) preko telefonske številke, je na voljo tudi vzpostavitev stika z oglaševalcem preko SMS-sporočil.
Še več: oglaševalci lahko svojim potencialnim interesentom omogočijo celo to, da se jim na zaslonu izpiše že vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, da komunikacija med njima steče še hitreje. Strošek za kontakt, pridobljen na takšen način, je enak kot v primeru, da bi potencialna stranka kliknila na oglas.

Razširitev oglasov na mobilnikih je dopolnjena z možnostjo SMS komunikacije. (Vir slike: wordstream.com)
Kako pripraviti oglas?
Uporaba je razmeroma enostavna. Za objavo takšnega oglasa boste morali pripraviti zgolj naslednje podatke:
- ime podjetja ali ime blagovne znamke (do 25 znakov);
- telefonsko številko, na katero bodo posredovana SMS-sporočila interesentov;
- besedilo ob oglasu s podatkom in povabilom, da vam lahko bralci s klikom pošljejo SMS-sporočilo (do 35 znakov);
- vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, ki bo potencialnim interesentom olajšalo pričetek pogovora z vami (do 100 znakov; primer: “Rad/a bi se dogovoril/a za sestanek.”)
Rezultati v fazi beta testiranja so zaenkrat zadovoljivi
Podobno kot vse razširitve oglasov do sedaj, ki jih je uvedel Google, je tudi dodatek možnosti za SMS kontaktiranje testnim oglaševalcem prinesel dobre rezultate.
Beta testiranje je pokazalo, da se je število klikov na oglas bistveno povečalo, ko je bila možnost SMS kontaktiranja omogočena, v primerjavi z onemogočeno storitvijo. Število klikov se je v povprečju povečalo za kar 50 odstotkov! Gre torej za izboljšanje rezultatov, ki je primerljivo z dopolnitvijo navadnega oglasa z možnostjo hitrega in enostavnega kontaktiranja s klikom preko telefonskega klica.

Novost je prinesla podobno dobre rezultate kot tista, ki je omogočila kontaktiranje oglaševalcev preko telefonskih klicev. (Vir slike: wordstream.com)
Vir: Wordstream.com