Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo.
Maja in Larsen, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Maja in Larsen, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Čebelji pridelki imajo številne pozitivne učinke na človekovo zdravje. Teh se sicer zavedamo s tem, ko med vnašamo v vsakodnevno prehrano. Le redki pa vedo, da med in čebelji vosek zaradi vsebnosti številnih vitaminov, mineralov in antioksidantov blagodejno vplivata tudi na našo kožo. Med ima namreč protivnetne in antimikrobne lastnosti, s čimer poskrbi za navlažitev, nego in hranjenje kože, čebelji vosek pa kožo obnavlja, ščiti in skrbi za njeno elastičnost.

Ekipi študentov se je z zavedanjem tega dejstva porodila ideja o ustanovitvi startupa Beesmetic, ki se ukvarja z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih produktov oziroma t.i. medene kozmetike. Ekipo sestavljajo Larsen Cundrič, Raja Kužnik, Rebeka Udvanc in Maja Gazvoda.

Razvoj ideje o medeni kozmetiki

Raja je že v srednji šoli izdelala prvi balzam za ustnice in razmišljala o tem, da bi lahko izdelavo medene kozmetike pretvorila v poslovno idejo. K realizaciji ideje je povabila še Rebeko, s katero sta začeli obiskovati podjetniški krožek na Gimnaziji Novo mesto. Kasneje se jima je pridružil še Larsen.

V Sloveniji je sicer čebelarska tradicija precej močna. Člani ekipe, ki vsi prihajajo z Dolenjske, so v tej panogi prepoznali potencial za ustvarjanje nečesa novega. Znanje o izdelavi naravne kozmetike so združili s čebelarstvom in tako je nastala kozmetična linija Beesmetic.

»Opazovali smo čebelarje, kako na stojnicah prodajajo med, vosek, propolis in ostale čebelje pridelke. Glede na to, da je bil vsak iz ekipe že prej tako ali drugače povezan s čebelarstvom (čebelarski krožek v osnovni šoli, pomoč pri točenju medu, ustvarjanje kozmetike iz čebeljih produktov), smo se zavedali pozitivnih učinkov čebeljih pridelkov na človekovo zdravje.«

Medena kozmetika Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Medena kozmetika Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Prvi koraki v podjetništvo

»Že na podjetniškem krožku na gimnaziji smo se ukvarjali s prodajo in v tistem času tudi dosegli prvo mesto na podjetniškem tekmovanju Popri v Sloveniji ter drugo mesto na svetovnem tekmovanju Genius Olympiad v New Yorku. Začeli smo dobivati popraševanja od različnih butičnih trgovinic, vendar takrat nismo mogli vzpostaviti nobenega sodelovanja. Kot študenti smo se pozanimali, kako najlažje in najbolj učinkovito, brez da bi pri tem izgubili študentski status in štipendijo, odpreti podjetje. Tako smo se odločili za odprtje d.o.o.-ja.«

Še pred odprtjem podjetja se je ekipi pridružila še četrta članica, Maja. Tako je vsak od njih v startup prinesel določena znanja; znanje o izdelavi naravne kozmetike, o čebelarstvu, biotehnologiji, designu, računalništvu in podjetništvu.

V ponudbi balzam, negovalna ploščica in dezodorant

Medena kozmetika Beesmetic je trenutno na voljo v njihovi spletni trgovini ter na policah trgovine Dobrote Dolenjske. V ponudbi so medeni balzami za ustnice, negovalna ploščica in dva različna dezodoranta.

»Med v balzamu pospešuje celjenje ranjenih ustnic, ščiti jih pred vetrom in mrazom ter jih ohranja zdrave in sijoče tudi v mrzlih zimskih dneh. Negovalna ploščica služi kot krema ali losjon za roke in telo, le da je v trdi, maslu podobni, obliki. Odlična je za nego suhe in poškodovane kože, saj spodbuja njeno obnavljanje in vlaženje ter ji vrača mehkobo. Uporabna je tudi za nego razdražene kože po britju in po sončenju. Naravna, nežna, a učinkovita dezodoranta vpijeta neprijeten vonj, na koži pa delujeta antibakterijsko. Pri tem ne zamašita por in ne zavirata izločanja toksinov in zdravju škodljivih snovi.«

Maja in Rebeka, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Maja in Rebeka, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Marketinga se lotevajo prek različnih kanalov

»Marketing zaenkrat poteka preko socialnih omrežij (Facebook, Instagram). Skušamo biti prisotni na čim več različnih dogodkih, na stojnicah ipd. Osebni stik je namreč najbolj učinkovit pri pridobivanju zvestih strank. Z marketingom smo se začeli intenzivno ukvarjati s pomočjo zunanjega mentorja, ki nam ga je predlagal Ljubljanski univerzitetni inkubator.«

V prodaji kmalu nov izdelek

»Trenutno poteka razvoj novega izdelka, za kateri izdelek gre, naj zaenkrat ostane skrivnost.«

Ekipa v začetku naslednjega leta sicer načrtuje tudi spremembo podobe izdelkov. Po Larsenovih besedah bodo v letu 2020 več časa posvetili “brandingu” in marketingu. Izdelavo svojih izdelkov bodo zaupali največjim strokovnjakom na področju naravne kozmetike. Pri izdelavi pa bodo še vedno uporabljeni čebelji produkti iz domačih čebelnjakov in druge naravne sestavine.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje