Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo.
Maja in Larsen, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Maja in Larsen, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Čebelji pridelki imajo številne pozitivne učinke na človekovo zdravje. Teh se sicer zavedamo s tem, ko med vnašamo v vsakodnevno prehrano. Le redki pa vedo, da med in čebelji vosek zaradi vsebnosti številnih vitaminov, mineralov in antioksidantov blagodejno vplivata tudi na našo kožo. Med ima namreč protivnetne in antimikrobne lastnosti, s čimer poskrbi za navlažitev, nego in hranjenje kože, čebelji vosek pa kožo obnavlja, ščiti in skrbi za njeno elastičnost.

Ekipi študentov se je z zavedanjem tega dejstva porodila ideja o ustanovitvi startupa Beesmetic, ki se ukvarja z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih produktov oziroma t.i. medene kozmetike. Ekipo sestavljajo Larsen Cundrič, Raja Kužnik, Rebeka Udvanc in Maja Gazvoda.

Razvoj ideje o medeni kozmetiki

Raja je že v srednji šoli izdelala prvi balzam za ustnice in razmišljala o tem, da bi lahko izdelavo medene kozmetike pretvorila v poslovno idejo. K realizaciji ideje je povabila še Rebeko, s katero sta začeli obiskovati podjetniški krožek na Gimnaziji Novo mesto. Kasneje se jima je pridružil še Larsen.

V Sloveniji je sicer čebelarska tradicija precej močna. Člani ekipe, ki vsi prihajajo z Dolenjske, so v tej panogi prepoznali potencial za ustvarjanje nečesa novega. Znanje o izdelavi naravne kozmetike so združili s čebelarstvom in tako je nastala kozmetična linija Beesmetic.

»Opazovali smo čebelarje, kako na stojnicah prodajajo med, vosek, propolis in ostale čebelje pridelke. Glede na to, da je bil vsak iz ekipe že prej tako ali drugače povezan s čebelarstvom (čebelarski krožek v osnovni šoli, pomoč pri točenju medu, ustvarjanje kozmetike iz čebeljih produktov), smo se zavedali pozitivnih učinkov čebeljih pridelkov na človekovo zdravje.«

Medena kozmetika Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Medena kozmetika Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Prvi koraki v podjetništvo

»Že na podjetniškem krožku na gimnaziji smo se ukvarjali s prodajo in v tistem času tudi dosegli prvo mesto na podjetniškem tekmovanju Popri v Sloveniji ter drugo mesto na svetovnem tekmovanju Genius Olympiad v New Yorku. Začeli smo dobivati popraševanja od različnih butičnih trgovinic, vendar takrat nismo mogli vzpostaviti nobenega sodelovanja. Kot študenti smo se pozanimali, kako najlažje in najbolj učinkovito, brez da bi pri tem izgubili študentski status in štipendijo, odpreti podjetje. Tako smo se odločili za odprtje d.o.o.-ja.«

Še pred odprtjem podjetja se je ekipi pridružila še četrta članica, Maja. Tako je vsak od njih v startup prinesel določena znanja; znanje o izdelavi naravne kozmetike, o čebelarstvu, biotehnologiji, designu, računalništvu in podjetništvu.

V ponudbi balzam, negovalna ploščica in dezodorant

Medena kozmetika Beesmetic je trenutno na voljo v njihovi spletni trgovini ter na policah trgovine Dobrote Dolenjske. V ponudbi so medeni balzami za ustnice, negovalna ploščica in dva različna dezodoranta.

»Med v balzamu pospešuje celjenje ranjenih ustnic, ščiti jih pred vetrom in mrazom ter jih ohranja zdrave in sijoče tudi v mrzlih zimskih dneh. Negovalna ploščica služi kot krema ali losjon za roke in telo, le da je v trdi, maslu podobni, obliki. Odlična je za nego suhe in poškodovane kože, saj spodbuja njeno obnavljanje in vlaženje ter ji vrača mehkobo. Uporabna je tudi za nego razdražene kože po britju in po sončenju. Naravna, nežna, a učinkovita dezodoranta vpijeta neprijeten vonj, na koži pa delujeta antibakterijsko. Pri tem ne zamašita por in ne zavirata izločanja toksinov in zdravju škodljivih snovi.«

Maja in Rebeka, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Maja in Rebeka, Beesmetic (Vir: Beesmetic)

Marketinga se lotevajo prek različnih kanalov

»Marketing zaenkrat poteka preko socialnih omrežij (Facebook, Instagram). Skušamo biti prisotni na čim več različnih dogodkih, na stojnicah ipd. Osebni stik je namreč najbolj učinkovit pri pridobivanju zvestih strank. Z marketingom smo se začeli intenzivno ukvarjati s pomočjo zunanjega mentorja, ki nam ga je predlagal Ljubljanski univerzitetni inkubator.«

V prodaji kmalu nov izdelek

»Trenutno poteka razvoj novega izdelka, za kateri izdelek gre, naj zaenkrat ostane skrivnost.«

Ekipa v začetku naslednjega leta sicer načrtuje tudi spremembo podobe izdelkov. Po Larsenovih besedah bodo v letu 2020 več časa posvetili “brandingu” in marketingu. Izdelavo svojih izdelkov bodo zaupali največjim strokovnjakom na področju naravne kozmetike. Pri izdelavi pa bodo še vedno uporabljeni čebelji produkti iz domačih čebelnjakov in druge naravne sestavine.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje