Bomo po legokocke hodili na Hrvaško?

Zadnje dni iz Hrvaške prihajajo novice o odprtju trgovin, ki jih Slovenci na domačem teritoriju še nimamo. Tako je po novici o napovedanem odprtju prve pohištvene trgovine Ikea, naše sosede presenetila še novica o odprtju prve uradne Lego trgovine.
Bomo po legokocke hodili na Hrvaško?

Na Hrvaškem bo septembra svoja vrata odprla prva uradna Lego trgovina (Vir slike: Lego)

Prvi Lego Store na Hrvaškem bo odprl svoja vrata septembra, nahajal pa se bo v zagrebški Areni. Hkrati bo to tudi edina tovrstna trgovina na območju jugovzhodne Evrope. Kot poročajo hrvaški mediji, se bo raztezala na več kot 150 kvadratnih metrih, kupcem pa bo nudila možnost nakupa celotnega Lego asortimana kreativnih igrač za otroke in odrasle. Med njimi bo moč najti tudi ekskluzivne kocke iz linije Architecture, Technic in Star Wars.

Nakupovalcem bo na voljo tudi tako imenovani Pick A Brick zid, iz katerega bodo lahko izbrali legokocke po lastni želji in kupili te priljubljene igrače kar »na kilograme«. Sicer pa je največ trgovin v ZDA, sledijo Velika Britanija, Nemčija, Kanada, Francija, Avstrija, Belgija in Danska.

Podjetje, katerega ime je skovanka danske fraze »Leg godt«, kar v prevodu pomeni »Dobro se igraj«, zaposluje kar 12 tisoč ljudi po vsem svetu. Naj omenimo, da je med njimi tudi Slovenec Rok Žgalin Kobe, ki se lahko pohvali, da je drugi na svetu, ki ima svoje ime na škatli LEGO. Žgalin Kobe sodeluje pri razvoju modelov iz serije LEGO Arhitecture.

Letno pet milijard ur igranja

Dansko podjetje, ki ima sedež v Billundu, je vse od ustanovitve, proizvedlo že več kot 700 milijard legokock, kar na posameznega prebivalca nanese 94 kock. V enem letu podjetje proda toliko legokock, da bi z njimi zmogli kar petkrat obkrožiti Zemljo (standardna legokocka je dolga 3,2 centimetra). Kako priljubljena je igra z votlimi kockami s štirimi ali osmimi gumbi na vrhu, pa priča tudi podatek, da naj bi ljubitelji legokock letno za igro namenili kar pet milijard ur.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kako na najbolj primeren način prodati podjetje?

Kako na najbolj primeren način prodati podjetje?

Imate v lasti podjetje, ki ga nameravate prodati? Kako se lotiti prodaje ter pogajanja s potencialnimi kupci in pri tem iztržiti primerno ceno za podjetje ter zadovoljiti potrebe vseh zaposlenih? Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

Podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi blagovna znamka Shopper's Mind, se je prek kratkim uvrstilo med finaliste za nagrado marketinška odličnost leta 2018, ki so jih podelili na Slovenski marketinški konferenci. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Podjetje Tiko Pro iz Maribora že vrsto let pomaga podjetjem pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Obenem je vključeno v mednarodni projekt ABS Network, ki plete mrežo znanja med slovenskimi in avstrijskimi strokovnjaki na področju učinkovitega koriščenja sončne energije. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje