
Candy Crush prodan za 5,9 milijard dolarjev (Vir slike: technobuffalo.com)
18 dolarjev naj bi podjetje Activision Blizzard odštelo za posamezno delnico podjetja King.com, ustvarjalca in lastnika priljubljene mobilne igrice Candy Crush. Posel sicer še ni potrjen, saj morajo prodajo odobriti še delničarji, a glede na dejstvo, da je ameriška korporacija ponudila kar 20 odstotkov višjo ceno od trenutne, bo najverjetneje do uresničitve posla prišlo že čez nekaj mesecev, predvidoma spomladi prihodnjega leta.
Activision Blizzard bo z nakupom Candy Crush prevzel eno izmed najbolje donosnih mobilnih igric na svetu ter s tem še povečal svojo zavidanja vredno zbirko intelektualne lastnine, med katerimi najdemo računalniške in mobilne igrice Call of Duty, World of WarCraft, StarCraft, Heartstone, Guitar Hero in mnoge druge.
Bobby Kotick, izvršni direktor Activision Blizzard, je nad prevzemom navdušen. V izjavi za javnost je sporočil, da bo njegovo podjetje tako še bolj utrdilo položaj največjega in najbolj profitabilnega podjetja na področju interaktivnih zabavnih tehnologij. “Z globalnim omrežjem, ki zajema več kot pol milijarde aktivnih uporabnikov na mesec, lahko še lažje in z večjo motivacijo skrbimo za nove kvalitetne igrice ter uporabnikom omogočimo večjo izbiro iger kot kdajkoli doslej.”
Activision Blizzard je z nakupom konkurentom tudi dal vedeti, da začenja s še agresivnejšo taktiko širjenja na področje mobilnih igric. Zaenkrat namreč podjetje kar 54 odstotkov svojih prihodkov prejema iz področja igric za igralne konzole, 21 odstotkov iz področja spletnih igric, 14 odstotkov iz področja računalniških igric, preostalih 5 odstotkov pa iz področja mobilnih in ostalih igric. Podjetje King.com, ki so ga kupili, večino dobička prejme prav iz slednjega, zato se bodo odstotki tudi za podjetje Activision Blizzard v prihodnosti najverjetneje spremenili v prid mobilnih igric.
Vir: Business Insider